![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_397.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
mpostma schreef:ieksEmmu schreef:mpostma schreef:ieksEmmu schreef:XTR schreef:het niet leverbaar zijn van de meedraaiende xenon-lampen op de 1.4 en 1.6 zullen kopers van bijvoorbeeld een 2.0i of HDI helemaal niet erg vinden qua herkenbaarheid
dus toch overbodige elitaire luxe en niks te maken met veiligheid…
Heeft volgens mij vooral met kosten te maken. Het is een duur systeem. Je kan het wel standaard op elke auto monteren, maar daarmee maak je voor een groep rijders die zich de auto net kan of wil veroorloven in een basisuitvoering duur. Het is bovendien geen echt noodzakelijk systeem. Auto’s rijden al 100 jaar ook prima zonder xenonverlichting en meedraaiende koplampen dus zo essentieel is het nu ook weer niet.
Gaan de productiekosten van die xenonverlichting dan niet omlaag wanneer je alle C4’s er standaard mee uitrust?
Ongetwijfeld gaan die wel omlaag. Maar het blijft in essentie een systeem dat toch een stuk complexer is dan normale lampjes. Er moet een voorschakelunit voor (hoogspanning) en een stabilisatiemechanisme dat continu de hoogte regelt omdat het anders te snel kan verblinden.
Het is natuurlijk een afweging.. VW is bijv. op een gegeven moment ook standaard ABS gaan leveren op de golf. Dit gaat uiteraard ten koste van andere accesoires of de aanschijfprijs. Het moet wel ergens vandaan komen. Je kan ook de klant zelf laten kiezen of ze het nodig vinden.
Wat ik wel apart vindt is dat dat lane departure systeem alleen maar als optie op de duurdere uitvoeringen leverbaar is.
Groet,
MartenGroet,
Marten
Als je op http://www.citroenc4.nl een proefrit aanvraagd, reppen ze als eerste over “Dubbele meedraaiende Xenon koplampen”...
Maar goed het is hun afweging dat ze die “veilige” gadgets alleen in de duurdere modellen toepassen, ik zal niet verder zeuren over die misleidende reclame…
Ik vind trouwens de Coupe eigenlijk steeds mooier worden… maar ook daar valt over te twisten natuurlijk…
ieksEmmu schreef:Als je op http://www.citroenc4.nl een proefrit aanvraagd, reppen ze als eerste over “Dubbele meedraaiende Xenon koplampen”...
Maar goed het is hun afweging dat ze die “veilige” gadgets alleen in de duurdere modellen toepassen, ik zal niet verder zeuren over die misleidende reclame…
Ik vind trouwens de Coupe eigenlijk steeds mooier worden… maar ook daar valt over te twisten natuurlijk…
Niet zo opgelet eigenlijk. Op die reclame voor Xenon koplampen. Ja, reclame maken kunnen ze wel bij Citroen. Ik vond het wel typisch. Ik heb een proefrit aangevraagd via de website voor vandaag en niks vernomen afgelopen week. Dus toen zelf maar toen ik toch bij de dealer was voor wat onderdelen maar even gevraagd of het mogelijk was. Geen probleem!!
Groet,
Marten
Simpele Ziel schreef:Blunder…Typisch Citroën en dan niet toegankelijk maken voor de kleinere budgetten…
Lijkt me eerlijk gezegd niet haalbaar om Xenon (draaibaar of niet) toegankelijk te maken voor de kleinere beurs. Ik vind het al knap dat ze alle airbaggordijnen, ABS, EBD etc. al standaard op elk model leveren (resulterend in een uitstekende NCAP score!). In dat ligt is de C4 al errug scherp geprijst t.o.v. de concurrentie.
Als liefhebber van “typisch citroen” had ik er liever hydropneumatische vering op gehad. Het niet meedraaiende stuurcentrum is anders ook wel weer een leuke nieuwe citro-feature die ook op elk model zit.
| GSA ‘82 - overleden
| Visa 11 RE ‘84 - total loss
| Xantia Break 1.8 ‘96 - verkocht
| XM 2.1 TD12 ‘95 - verkocht
| XM Break 2.1 TD12 ‘98 - verkocht
| Xsara Break 1.9D ‘98 - verkocht
| CX Limousine ‘87 - motor overleden / wacht op donor
| Citroen Berlingo 1.9D ‘97 - rijdt nog!
(had dit op een andere forum gezet, maar mijn ervaring met de C4 dus ) )
Afgelopen vrijdag gereden met de C4.
Eerst had mijn vrouw gereden, dus ik had mooi de tijd om eens goed om me heen te kijken.
Wat mij opviel is dat Citroën de lijn wil volgen van aaibare dashboards etc, maar als je dan weer naar de kunstoffen in de deur kijkt is het weer stuk minder.
Qua ruimte, prima gedaan. Ondanks dat de C4 een centimeter smaller is dan de Xsara, heb je het gevoel dat je een klasse groter rijdt. Wat wel jammer is dat ook de C4 de trend volgt van “hoger is beter”. Wat dan wel goed is gedaan dat je in de C4 niet op de bok zit zoals in veel hogere auto’s. Passagiersstoel zat wel een stuk minder.
Maar waar ik echt over teleurgesteld ben is de presentatie van de verschillende displays. De display van de radio / boardcomputer zit er super ouderwets uit. Geen dotmatrix, dus van die suffe streepjes wat imho anno 2004 in een nieuwe auto geen gezicht is. De centrale instrumentarium ziet er ook niet uit. Voorgeprinte lijntjes, lelijke weergave van snelheid. Voor een merk wat adverteert met slogans zoals technologie waar je wat aan hebt, vind ik het weinig vooruitstrevend. Citroën, als je dan toch kiest voor zo’n lelijk centraal digitaal instrumentarium, maak er dan wat leuks van door een betere weergave. Zelfde geldt ook voor de toerenteller, ook voorgeprinte lijntjes, alsof ik naar mijn kleine lcd donkey kong videospelletje uit de jaren 80 zit te kijken. Misschien gemierenneuk, maar ik vind het afbreuk doen aan de totale beleving van de auto van een vooruitstrevend merk.
Maar goed, het rijden zelf. Het eerste viel mij op dat de bestuurdersstoel wel weer prima zit. Harder dan wat ik gewend ben, maar prima. De centrale stuurunit die stil blijft staan. Leuke gimmick, maar voegt zeer weinig toe. Rommelig wil ik het eerder noemen.
Het sturen zelf, te licht en gevoelloos naar mijn mening. Waar ik het “zwaardere” sturen in de xsara heerlijk vind, vind ik dit dus niets. Echt een doods gevoel. Overigens is de rechtuitstabiliteit op de snelweg wel prima in orde. Over op de snelweg gesproken. Ook het geluidsniveau is prima. Lekker stil op kruisnelheid.
Qua wegligging. het veren is on-frans hard. Op zich geen nadeel, maar niet wat je bij een Citroën verwacht en voor mij dus een minpunt. Echter ik kan me voorstellen dat ze juist hierdoor weer nieuwe zieltjes kunnen winnen. De C4 gaat zeker strak de bochten door. Bijna beangstigend hoe de hoog bochtsnelheden met minimale moeite zijn. Door het goede onderstel, en de doodse besturing haal je bochtsnelheden die niet zo aanvoelen.
Al met al een prima auto. Qua vormgeving wel weer een Citroën, maar qua rijden. Ik weet het niet. Of de C4 de Xsara gaat opvolgen is nog de vraag.
Toen overigens de dealer vroeg hoe het ging, en ik hem confronteerde met de bovenstaande punten was hij op zijn minst gezegd not amused. Een chagerijnige reactie over nog beschikbare Xsara’s en nou tot ziens dan maar waren zijn laatste woorden. Onprofessioneel.
Auzz schreef:
Toen overigens de dealer vroeg hoe het ging, en ik hem confronteerde met de bovenstaande punten was hij op zijn minst gezegd not amused. Een chagerijnige reactie over nog beschikbare Xsara’s en nou tot ziens dan maar waren zijn laatste woorden. Onprofessioneel.
Inderdaad, je moet als dealer wel achter je product staan, maar relativeren mag ook vind ik. Op de presentatie van de C4 door de Apeldoornse dealer kon je van diverse medewerkers best wel wat kritische geluiden horen over de nieuwe telg en over de policy van Citroën om HP alleen nog maar in de klasse “onbetaalbaar” te gaan voeren.
Overigens een doordachte en overwogen rij-impressie!
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Auzz schreef:Toen overigens de dealer vroeg hoe het ging, en ik hem confronteerde met de bovenstaande punten was hij op zijn minst gezegd not amused.
Een chagerijnige reactie over nog beschikbare Xsara’s en nou tot ziens dan maar waren zijn laatste woorden. Onprofessioneel.
Nog erger…..ik had in het C2 draadje al geschreven dat Renz (mijn zoon) en ik, gisteren naar de IJmuidense Citroendealer… Giesberts, zijn geweest (hadden allebei notabene een uitnodiging gehad)...nu ben IK daar GEEN klant, maar Renz dus WEL, want die heeft er vorig jaar februari zijn 95’er Xantia-D gekocht.
(Overigens een uitstekende auto, dat moet gezegd worden)
Giesberts zelf liep daar in de rondte om zijn *vaste klanten* te begroeten, maar kwam niet naar ons toe….terwijl we daar toch zeker een dik half uur hebben rond gekeken.
(misschien met het idee, die kopen toch geen nieuwe ?? )
Dat heb ik vroeger wel anders meegemaakt bij verschillende dealers (zoals Simca).....en mijn *Eergevoel* zegt, dat mocht Renz ooit een nieuwe auto (danwel jonge gebruikte) willen kopen…..we dat bedrijf in ijmuiden maar links (of Rechts ) moeten laten liggen.
In Haarlem zelf is het ook al knudde met dat Mazette (vraag Rene maar) het vroegere Hoogeveen…..dus is het qua Citroendealers in de buurt snel over.
Klantenbinding is tegenwoordig (bij Citroen) ver te zoeken !
Bram schreef:In Haarlem zelf is het ook al knudde met dat Mazette (vraag Rene maar) het vroegere Hoogeveen
Mensen zonder Citroën hart!
Dan heb ikzelf betere ervaringen hier in de stad
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_145.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Bram schreef:Klantenbinding is tegenwoordig (bij Citroen) ver te zoeken !
? Ze organiseren een speciale klantendag, sturen jou 2 uitnodigingen, stallen alle wagens uit, bieden gratis drankjes en hapjes aan met gezellige muziek, stofzuigen de vloer, en het personeel schudt handjes met de bezoekers (ok, misschien vergeten ze wat mensen links en rechts).
Vertel mij wat daar geen klantenbinding aan is. Het klinkt meer alsof jij helemaal niks hebt met alles dat na de Xantia geproduceerd is.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_145.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Auzz schreef:De centrale instrumentarium ziet er ook niet uit. Voorgeprinte lijntjes, lelijke weergave van snelheid. Voor een merk wat adverteert met slogans zoals technologie waar je wat aan hebt, vind ik het weinig vooruitstrevend. Citroën, als je dan toch kiest voor zo’n lelijk centraal digitaal instrumentarium, maak er dan wat leuks van door een betere weergave.
Wat was er precies lelijk aan dan? Ik vind het er erg mooi uitzien. Ben je ook op de hoogte met het kristalliseereffect zodat het display bij verschillende lichtsterktes altijd afleesbaar is/een andere kleur heeft? Het lettertype is ook speciaal ontworpen voor de C4. Ik vind het persoonlijk erg mooi en strak modern. Het lijkt zelfs op de websites van Citroën.
Wat ik er lelijk aan vind
Ten eerste heb ik gereden met een bijna basis uitvoering. Zo mooi het op de foto’s staat, zo mooi is het in de goedkopere uitvoering, en in het echte leven niet. Op de foto lijkt het nog wat.
Maar wat mij stoort zijn dus lijntjes die voorgeprint zijn. Als je het contact dus uit hebt staan, dan staan die lijntjes er nog. Het zal een persoonlijke fetish zijn, maar ik vind het geen gezicht. wink Daarnaast vallen een aantal belangrijke items zoals de brandstof- en temperatuurmeter behoorlijk weg.
Neem nou die middenconsole. Zo verwacht ik een display anno 2004. Vooral in een Citroën. Maar in de uitvoering waar wij in hebben gereden vind je dat dus niet terug. Is ook te begrijpen, (het verschil moet er zijn) maar zorg dan voor een wat betere weergave in de vorm van dotmatrix.
Bij RTL Autowereld op RTL5 was men lovend over de C4 Coupe 2.0i VTR !
(aflevering is binnenkort vast wel terug te zien op streaming video op de RTL-5 site)
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Handjes schreef:Bram schreef:Klantenbinding is tegenwoordig (bij Citroen) ver te zoeken !
? Ze organiseren een speciale klantendag, sturen jou 2 uitnodigingen, stallen alle wagens uit, bieden gratis drankjes en hapjes aan met gezellige muziek, stofzuigen de vloer, en het personeel schudt handjes met de bezoekers (ok, misschien vergeten ze wat mensen links en rechts).
Wat *links of rechts* ??
Stel je voor dat Renz wel een (bijna) nieuwe C2 op het oog had gehad ...aan het eind vroeg IK aan Giesberts of de C2 er ook in Diesel was en dan de 1.6 HDI….antwoord (nogal gehaast) : Ja..die is er ook in diesel….klaar !!
(de C2 is er trouwens niet eens met een 1.6 HDi , maar een 1.4 HDI.)
ZO jaag je klanten, die wellicht 15 of 20.000 Euro willen neerleggen…de deur uit…..zoals ik al zei, hij zag ons echt wel rondlopen…..een kort welkomswoord aan Renz (met evt het excuus dat hij wegens *drukte* wat later even bij hem terug zou komen) was voldoende geweest….maar ja, ik heb dan ook in de jaren 70 veel met Dealers te maken gehad…TOEN kwamen ze al met koffie bij je…als je de motor van je auto voor de deur stilzette, bij wijze van spreken.
Dus kom bij MIJ niet aan, dat ik niet zou weten wat KLANTENBINDING is…..bij Giesberts hebben ze er i.i.g. weinig van begrepen !
Meer zo het gevoel van…...*Oh, die zal wel geen ‘‘centen’’ bij zich hebben….het bekende verhaal van de hedendaagse arrogantie bij veel merkendealers….of lees je Autoweek soms niet.
Het klinkt meer alsof jij helemaal niks hebt met alles dat na de Xantia geproduceerd is.
Wat heeft in Vredesnaam het MODEL na de Xantia (of BX, ZX, Xsara enz) te maken met klantenbinding ??
Handjes schreef:Wat was er precies lelijk aan dan? Ik vind het er erg mooi uitzien. Ben je ook op de hoogte met het kristalliseereffect zodat het display bij verschillende lichtsterktes altijd afleesbaar is/een andere kleur heeft? Het lettertype is ook speciaal ontworpen voor de C4. Ik vind het persoonlijk erg mooi en strak modern. Het lijkt zelfs op de websites van Citroën.
Haha, ik ben het zowaar met je eens
Ik vind het interieur van de C4 echt prachtig. Bovendien zeer innovatief. Ondanks al deze nieuwigheid zit alles zeer logisch in elkaar. Ik had er geen moeite mee om (zonder toelichting van het verkopende personeel) er mee weg te komen. En dan ook nog eens in een fraai jasje. Wat willen we nog meer?
Citroen is weer leuk bezig! Na de karaktervolle C3 (+ pluriel)_weer een geinige loot aan de Citroen boom
Gr,
Marten
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_710.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Mooi of lelijk dat is altijd een discussie het is wel zo dat de verwarmingsdiplay best met dot kan dit ziet er inderdaad goedkoop uit maar dat maakt mij niet uit kwestie van smaak.
Wat ik wel vindt en dat ben ik met bram eens is dat de dealers van Citroen nou niet echt het dennis van der ven gehalte hebben die ze provileren met de reclame. Het zal echt niet bij elke dealer zo zijn maar de dealers die ik de afgelopen jaren bezocht heb hoef ik nooit van zijn levensdagen een Citroen te kopen.
Voorbeeld1: Samen met Citroen23 stappen we het dealer bedrijf molenaar in amersfoort naar binnen om de toen niet geintroduseerde C3 te bekijken. We werden aan gesproken door de verkoper met de vraag of hij ons kon helpen. We vertelden de man geen moeite, we komen alleen ff kijken. Maar als we later de motorkap open trekken van de C3 komt de man op ons afstormen en verteld ons dat dit toch echt niet de bedoeling was en dat we kijken met de ogen en niet met de handen.
Voorbeeld 2: Ik stap bij Kruisheer in Heerenveen binnen om ff te neuzen. Er zitten twee verkopers in hun hokje te lachen en te oudehoeren al is het nog zo, prima leuk voor de werksfeer. Echter als blijkt dat ik wel heel lang rondloop staat een op en schreeuw mij toe wat ik moet. Ik vertel de man dat ik een BX heb zijn staan die me wel interseerde een 4X4. Ja vertelde de man dat dit een heel speciale was en ging weer zitten.
Voorbeeld 3: Wederom samen met Citroen 23 loop ik bij de dealer in Sneek (Poiez) binnen om de nieuwe C2 te kijken. En daar werden we aan gesproken door een vriendelijke maar blijkelijk zeer vermoeide verkoper die lekker begint met leunen op de C2. En we hebben een lang gesprek met deze man over de auto en als proef gaf ik een paar koopsignalen af. Maar zonder reactie, hij bleef maar leunen op de auto, zohard dat ik de auto zelfs zag verschuiven. Oh ja en proefrijden was geen optie eerst maar eens kijken of de prijs er een beetje op leek.
Voorbeeld 4: Wederom met Citroen23, proefrijden met de C4. Het was op zich geen enkel probleem daar niet van. Maar van verkopen kwam niks. Terwijl Citroen 23 aangaf in de markt te zijn werd er niet op ingesprongen door de verkoper. Na de proefrit hadden we enkele punten van kritiek op de auto. Waaronder de vering, nou volgens de verkoper onzin want hij vond de auto supercomfortabel. Tja dan denk ik altijd maar weer wat jij vindt moet je houden. We kregen geen koffie er werd niet over de prijs gesproken of over leasing want daar ging het om. Zelfs toen we vertelden maar ff naar Peugeot te gaan om met de 307 te rijden werden we begroet en konden we gaan
En zijn er meer van deze voorbeelden te noemen op zoek naar onderdelen voor een CX maar dat zal ik jullie besparen. Nee ik zou niet weten waar ik hier in de buurt een nieuwe Citroen moest halen.
Peter