ik heb een klein probleem met mijne xantia ik heb gisteren hier in spanje ben hier op vakantie het was aan het gieten van de regen en ik moest weg en ben onderweg vastgeraakt in hoog water op de baan en sindsdien moet ik lang proberen te starten voordat mijn motor draait heb al mijn luchtfilter in de zon gelegd om te drogen maar het probleem blijft ik ben hier stil gevallen doordat mijn uitlaat onder water stond en motor is gewoon uitgevallen nadat het water een wa gezakt was kon ik weer vertrekken maar nu met de gevolgen nadien kan er iem. mij helpen? het is een xantia break van het jaar 96 een 1900cc
citroen xantia 1.9td break verkocht aan 340.000km.
rijdt nu met een citroen xsara 1.9d break en heeft 180.000km op 06/02/2011
Denk dat er hier en daar nog wat water zit.
En dat zal met de zon er op wel langzaam het probleem oplossen.
Er zou ook water in de lucht toevoer kunnen zitten wat je de motor in drukt en dat is nu niet echt idiaal. Maar dat is een wilde gok.
Even de auto met rust laten voor een paar dagen indien dat kan.
Lijkt mij even de beste oplossing.
C4 Cactus 1.2
Momentum schreef:Denk dat er hier en daar nog wat water zit.
En dat zal met de zon er op wel langzaam het probleem oplossen.
Er zou ook water in de lucht toevoer kunnen zitten wat je de motor in drukt en dat is nu niet echt idiaal. Maar dat is een wilde gok.Even de auto met rust laten voor een paar dagen indien dat kan.
Lijkt mij even de beste oplossing.
euhm awel ja dat zal moeilijk gaan want ik vertrek eigenlijk morgen terug naar nederland morgenochtend om 10u vertrek ik vanuit spanje terug andere suggesties??
citroen xantia 1.9td break verkocht aan 340.000km.
rijdt nu met een citroen xsara 1.9d break en heeft 180.000km op 06/02/2011
Eh nee kom net m’n bed uit rollen. Het is nu 9 uur dus beetje krap
Hopen dat hij start en gewoon gaan rijden.
Op hoop van zegen zeggen we dan maar.
C4 Cactus 1.2