7 van de 25
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

XBXG’s BX 16 TZI automatic LPG part 2
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 29 april 2007 03:12 AM
  [ # 91 ]

vert cali??

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 april 2007 03:13 AM
  [ # 92 ]

rouge florentin?? (die denk ik eerder)

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 29 april 2007 03:13 AM
  [ # 93 ]

Zonde Wouter. Zoveel aandacht aan haar gegeven, maar helaas. Er zit wel wat anders aan te komen hè. De advertentie is alweer verwijderd Wink . Ik ben heel benieuwd naar de opvolger.Iets met blauw denk ik Hel1.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 29 april 2007 03:17 AM
  [ # 94 ]

nou, dan roept ie wel bij elke kleur dat het de mooiste is! Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 29 april 2007 03:19 AM
  [ # 95 ]

Vooruit kijkend naar de APK en de tijd erna, zie ik een groot gat waarin mijn geld zal verdwijnen.

Als je dat voortaan nou eens bedenkt voordat je er zonder na te denken enorm veel geld instopt Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15840

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2007 03:19 AM
  [ # 96 ]
hel1 schreef:

nou, dan roept ie wel bij elke kleur dat het de mooiste is! Wink

Laughing

Ik vind een heleboel kleuren mooi, maar al sinds het zien van “die ene kleur” vind ik dat de mooiste kleur voor een BX. Vert Cali en Rouge Florentin staan met stip op 2 en 3 wat mij betreft. Daarna komt wit, wat echt een schitterend neutrale kleur is, vind ik.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2007 03:22 AM
  [ # 97 ]
Harm schreef:

Vooruit kijkend naar de APK en de tijd erna, zie ik een groot gat waarin mijn geld zal verdwijnen.

Als je dat voortaan nou eens bedenkt voordat je er zonder na te denken enorm veel geld instopt Wink

Daar heb je helemaal gelijk in.  Surprisedops:

Het is echter makkelijk achteraf praten. Kon ik maar in de toekomst kijken. Ik ben toevallig net naar de bioscoop geweest en de film was ‘Next’, die draait om het kijken in de toekomstige 2 minuten. Aanradertje trouwens.  Wink

Ik heb nu in ieder geval een BX die een zéér goede basis is, en van daaruit ga ik dan verder werken om er écht een mooie BX van te maken.

De witte TZI was van zichzelf al een rotte basis, dus dat was inderdaad dwijlen met de kraan open… Rolling Eyes

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 april 2007 03:22 AM
  [ # 98 ]

Ik vind Rouge Furio (mits in navenante staat) nog altijd prachtig. Rouge Opera vind ik heel mooi voor een TZx type. En mijn eigen vert triton vind ook nog steeds prachtig.

Echter: dat “zekere” blauw waar we het nu over hebben (was het niet blue olympique?) is toch ook wel een prachtige kleur.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 29 april 2007 03:23 AM
  [ # 99 ]

Ik heb nu in ieder geval een BX die een zéér goede basis is, en van daaruit ga ik dan verder werken om er écht een mooie BX van te maken.

Als je er nou eerst eens een technisch goeie BX van gaat maken en het mooie voor later bewaart Smile

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2007 03:29 AM
  [ # 100 ]

De BX schrijf ik dinsdag op naam en dan gaat ie nog vóór Citromobile een beurtje krijgen. Hij lekt momenteel wat aan de klepdekselpakking wat resulteert in olie die aan de krukaskeerring wegloopt. Waarschijnlijk is de krukaskeerring zelf ook lek/kapot, maar dat komt aanstaande week allemaal goed, en dan kan ik er lekker mee naar Citromobile.  Wink

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 29 april 2007 03:33 AM
  [ # 101 ]

Hint: BX club heeft bij de sloopmeeting van mij een trosje oliekeerringen gekregen (natuurlijk nieuw en ongebruikt!). Die zijn voor een diesel, maar wellicht zijn de oliekerringen van een 14 hetzelfde.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2007 03:42 AM
  [ # 102 ]
Lelijke Eend schreef:

Hint: BX club heeft bij de sloopmeeting van mij een trosje oliekeerringen gekregen (natuurlijk nieuw en ongebruikt!). Die zijn voor een diesel, maar wellicht zijn de oliekerringen van een 14 hetzelfde.

Jammer, maar helaas. Ik heb aankomende week echt geen tijd om daar even heen te gaan, tenzij ik nog iets met 10eke kan regelen op maandagmorgen. Maar ik benader Thijs nog wel even.

Ik heb sowieso al een afspraak gemaakt voor de BX, om die een beurtje te geven zodat ie in ieder geval weer netjes de weg op kan.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 29 april 2007 04:06 AM
  [ # 103 ]

Je bewaart toch wel de automaat gerelateerde zaken?

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2007 06:33 AM
  [ # 104 ]

Sja, ik heb eigenlijk geen idee waar ik dat allemaal moet laten… Rolling Eyes

Als iemand interesse heeft in de automaatbak + pedalen + zooi, laat het me dan even weten via PB, want de bak is uitstekend.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 29 april 2007 11:14 AM
  [ # 105 ]
XBXG schreef:

Sja, ik heb eigenlijk geen idee waar ik dat allemaal moet laten… Rolling Eyes

Als iemand interesse heeft in de automaatbak + pedalen + zooi, laat het me dan even weten via PB, want de bak is uitstekend.

Ehm, misschien krijg je een pb… Wink  Wink

Profiel  

7 van de 25
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook