afstandbediening centrale deurvergrendeling
leo greiner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 264

Gepost: 29 april 2007 10:52 AM

ik heb het voor elkaar. Via een mede forum gebruiker heb ik het voor elkaar gekregen om mijn XM zonder sleutel te openen. Omdat het voor mij nieuw is toch even een vraag. Ik moet echt naast de auto staan en richten op de binnenspiegel. Hoort dat of zijn de bv de batterijen bijna op of is er iets anders? Dat zou ik graag weten. Zijn er ook XM’s geweest waar de knipperlichten even oplichten als je haar open of dicht deed.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5164

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 29 april 2007 12:35 PM
  [ # 1 ]

Even nieuwe batterijen kopen.

Standaard, voor zover je het daarover kan hebben bij een citroen, horen de knipperlichten te knipperen.

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 29 april 2007 12:45 PM
  [ # 2 ]

Nieuwe batterijen kunnen ervoor zorgen dat ie ‘t iets beter gaat doen, maar het blijft Infrarood. Daardoor zul je altijd moeten mikken op de ontvangen.
De IR-systemen laten volgens mij standaard niet de alarmlichten knipperen, dat heb je pas als er een radiografisch systeem in zit.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5164

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 29 april 2007 01:54 PM
  [ # 3 ]

Ja, dat had natuurlijk mijn eerste vraag moeten zijn, of je IR of radiografisch hebt…

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook