Ik las in een ander topic dat er mensen zijn die verzot zijn op het interieur van deze auto. Nu reed ik pas geleden een paar dorpen verder en zag een bx staan achter een hek met een vreemd interieur…ik dacht mooi maar ach ik heb al zoveel troep…bleek dus een bx image berline te zijn Staat op een terrein waar vroeger een autozaakje zat maar nu leeg staat, op het terrein staan echter nog steeds auto,s met onbestemde toekomst waaronder deze bx…Iemand serieus interesse in foto’s??(moet ze dan wel een keer gaan maken namelijk)
Serieus interesse in een prijsopgave in ieder geval, foto’s zeker ook welkom!
Over welke lokatie praten we?
Hou graag de eerste optie aan, als het überhaupt concreet gaat worden?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
de image heeft meerdere intrieurs gehad in frankrijk kom je dat rode nog wel eens tegen in ned is het zeer weinig geleverd
Nou prijs weet ik dus niet want het bedrijfje is weg of verhuist, dus ik weet geeneens zeker of tie te koop is. Ik zal er vanmiddag ff heenrijden en kijken of ik wat meer info kan achterhalen en foto’s maken.
En mijn interesse betreft inderdaad het rode Image-interieur
(of leer, dat mag ook… )
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Vanmiddag toch even (illegaal op het terrein ops: )wezen kijken en nu weet ik weer waarom ik de vorige keer hard ben weggereden…kijk en huiver…Maar tis wel een Image met rood interieur en 270000 op de teller, volgens mij ist interieur wel compleet maar zit er een gat in de bekleding van de bestuurdersstoel. Mocht iemand afvragen wat dat gele achterin is: volgens mij is de auto gebruikt als veevervoerder…
Ik geloof het allemaal wel, dit gaat zeker niet mijn nieuwe interieur worden!
(wel gaaf die eerste foto, alsof je als een ware papparazzi in het hek hangt om ik-weet-niet-wat op de gevoelige plaat vast te leggen! )
Ja inderdaad, levens gevaarlijke toeren uitgehaald en nu wil je het niet?? (jammer dat je op de andere foto ziet dat de weg aan de andere kant van het hek een stuk hoger ligt en je zo over het hek kan kijken… )
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Is het echt een gat is de stoel of een scheur? Ik beschouw mezelf als belangstellende, dus als je er wat meer over weet hou ik me aanbevolen!
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik ben benieuwd wat die moet kosten
een slopertje gaat er namelijk wel in
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Heb een mailje gestuurd naar de vermoedelijke autobedrijf wat de bedoeling is van de auto. Hou jullie op de hoogte. Er zit trouwens een gat in de stoel, aan de rechterkant op het zwarte opstaande gedeelte van het zitkussen, zie de foto. Weet niet of het te maken is en hoe de verdere coditie is van het interieur, reken iig op zware vervuiling…
Staat nog niet al te lang stil…
is wel een import…
————————————————————-
Datum eerste afgifte Nederland Info 30-12-1993
Datum eerste toelating Info 08-07-1991
Datum aanvang tenaamstelling Info 19-12-2006
Vervaldatum APK Info 22-12-2006
Wacht op keuren Info Nee
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.