Radio code kwijt
CitRoel
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 397

- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Gepost: 23 april 2007 10:52 PM

Ik heb een Xsara uit ‘98 met een standaard Philips radio/cassette speler. Nu dacht ik dat ik een probleem had met die radio en heb ‘m dus even uit het dashbord gehaald. Achteraf bleek het onnodig geweest maarja toen had ik de spanning er al af gehad. Maar; ik heb geen code bij de radio en die moet ik nu wel invoeren. In het instructieboekje staat dat je ermee naar de dealer moet gaan en dat die je de code dan kunnen geven. Zo makkelijk gaat het helaas niet. Ik moet kentekenbewijs deel I & II en m’n rijbewijs kopiëren die aan hun geven, zij faxen die door naar Citroën Amsterdam, die faxen het door naar Frankrijk en vanuit daar zou de code dan terug moeten komen. En dit alles is niet gratis.

Heeft iemand een ander idee om de code terug te krijgen cq te omzeilen?

Of heeft iemand nog een vergelijkbare radio/cd-wisselaar liggen of zo’n philips met cd.

Profiel  

HobbyBob
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 97

Gepost: 29 april 2007 06:56 PM
  [ # 1 ]

Dat diepvries-verhaal is inderdaad onzin.
Ik vond ooit een engels (of amerikaans) forum,   Even zoeken naar CAR Radio, bijna helemaal onderaan.
Ik denk dat je daar wel een account moet aanmaken om te kunnen posten, maar ik zie in het forum veel tevreden reacties, dus het kan de moeite waard zijn…

ZX 1.4i Reflex Break 1994

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook