hel1 schreef:ik denk niet dat iemand jouw opmerking serieus nam hoor!
Het leek er anders sterk op dat Waterman deze opmerking wel serieus nam
ik denk niet dat ie de dam serieus nam, maar wel de eventuele aktie om in amsterdam te gaan slopen, maar dat is dan weer mijn intuïtie. en waterman is niet iedereen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik moet mij helaas afmelden voor een eventueel vervoer van de BX richting het magazijn van de BX Club, aangezien ik morgen geen tijd heb en de rest van de week ook niet. Aanstaand weekend ben ik beide dagen in Utrecht, dus dan zal het ook niet gaan…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Lelijke Eend schreef:Mijn gevoel zegt dat Waterman dat wel deed ... Maar mijn gevoel laat mij wel vaker in de steek.
dat blijkt wel weer
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
hel1 schreef:je wilt ook echt niet in amsterdam op straat staan knutselen, afgezien van de boetes.. verschrikkelijk onhandig en druk. ik vlucht altijd naar elders (vandaag oisterwijk, meestal haarlem)
Wat ook al niet zo handig is, is die hoge spanning op de bovenleiding van de tram. Héb je net een leuke constructie bedacht om het motorblok eruit te takelen, krijg je me daar een oplawaai. En je moet nog snel springen ook, want die trams rijden echt wel door.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:hel1 schreef:je wilt ook echt niet in amsterdam op straat staan knutselen, afgezien van de boetes.. verschrikkelijk onhandig en druk. ik vlucht altijd naar elders (vandaag oisterwijk, meestal haarlem)
Wat ook al niet zo handig is, is die hoge spanning op de bovenleiding van de tram. Héb je net een leuke constructie bedacht om het motorblok eruit te takelen, krijg je me daar een oplawaai. En je moet nog snel springen ook, want die trams rijden echt wel door.
ja, takelen kan je alleen aan de spandraden van de bovenleiding, niet aan die bovenleiding zelf, maar dat weet elke amsterdammer
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ach wat is nou 600 volt… moet je eens gaan takelen aan de HSL ofzo, dan krijg je 25.000 volt door je mik. Is je accu wel meteen mooi opgeladen!
Harm schreef:Ach wat is nou 600 volt… moet je eens gaan takelen aan de HSL ofzo, dan krijg je 25.000 volt door je mik. Is je accu wel meteen mooi opgeladen!
precies, 600 volt is te weinig, dus nooit aan takelen!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
OK, samenvattend blijft het probleem dus staan:
Wat en hoe slopen we mijn bx?
- vervoer naar Friesland, en vooral terug dan…
(ik vind het niet eens zo erg om zelf de trein terug te nemen, maar ik zie me niet zo makkelijk in de trein stappen met 2 bumpers, een accu en een dynamo)
- slopen in amsterdam, of directe omgeving
(jee, dat zijn stevige boetes, ik was daar behoorlijk onwetend over. Ik heb zaterdag de bx nog gewassen op straat (vond dat ik als afscheid toch die duivenpoep er maar af moest halen) en wist echt niet dat dat niet mocht. Iedereen doet dat toch?)
slopen hier in de omgeving geeft naast de evt boete ook weer problemen voor vervoer onderdelen naar het magazijn.
Ik maak me elk dag een klein beetje meer zorgen over het feit dat ik hem apk-loos heb staan, en er evt nog mee ga rijden, en wil er dus eigenlijk wel snel van af.
Al met al staat de optie dat Ordas hem af kan voeren voor me en me zo een vrijwaringsbewijs mee kan geven er ook nog. Die optie begint nu wel aantrekkelijk te worden
‘85 BX 14 type 1, (helaas, hij is niet meer…..)
‘88 BX basis type 2 (ook die is helaas bijna niet meer)
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het lijkt me dat je een ultimatum moet stellen aan de BX-ers! Voor vrijdag ophalen en vrijwaren, of anders…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
waterman771 schreef:Het lijkt me dat je een ultimatum moet stellen aan de BX-ers! Voor vrijdag ophalen en vrijwaren, of anders…
Idd. Heb je al wat van Thijs gehoord? Kan die ‘m niet ophalen? Komend weekend is ‘ie sowieso in de buurt (Citromobile).
Of: je rijdt erheen, sloopt eraf wat je (ik ook nog steeds hoor ) eraf wilt hebben en rijdt terug met deze
da’s nog niet eens een slecht plan, beerpeet. (overigens, het beeld van mij met 2 bumpers in de trein…die bumpers zijn voor jou hoor!)
Ja, zat al een ultimatum te denken van a.s. weekend, maar liefst eerder.
Citromobile? Ik ga even opzoeken wat hoe en waar.
Thijs? nee, ik wist niet eens zijn nickname, maar nu dankzij jouw link kan ik hem eindelijk pb-en..
‘85 BX 14 type 1, (helaas, hij is niet meer…..)
‘88 BX basis type 2 (ook die is helaas bijna niet meer)
10eke schreef:
Thijs? nee, ik wist niet eens zijn nickname, maar nu dankzij jouw link kan ik hem eindelijk pb-en..
Citromobile is a.s. weekend in de Veemarkthallen in Utrecht.
Volgens mij gaat het neit meer lukken….
heb net mijn verzekering gebeld en ik ben zonder apk ook niet verzekerd. Niet zo erg asl ik emzelf in de prak rij maar wat als de andere partij een gloedniewe dikke mercedes is?
een en nader is wel afhankelijk van of een ongeluk mede veroorzaakt is doordat ie geen apk is.
Nou weet ik zelf wel zeker dat het niet het geval is (enige reden zou zijn asl ik niet uit mijn doppen kijk) want zo beroerd was het nou ook weer niet. maar ja, dan gaan de verzekeringen weer in de clinch met elkaar natuurlijk. zit ik niet op te wachten.
‘85 BX 14 type 1, (helaas, hij is niet meer…..)
‘88 BX basis type 2 (ook die is helaas bijna niet meer)
10eke schreef:Volgens mij gaat het neit meer lukken….
heb net mijn verzekering gebeld en ik ben zonder apk ook niet verzekerd. Niet zo erg asl ik emzelf in de prak rij maar wat als de andere partij een gloedniewe dikke mercedes is?
een en nader is wel afhankelijk van of een ongeluk mede veroorzaakt is doordat ie geen apk is.
Nou weet ik zelf wel zeker dat het niet het geval is (enige reden zou zijn asl ik niet uit mijn doppen kijk) want zo beroerd was het nou ook weer niet. maar ja, dan gaan de verzekeringen weer in de clinch met elkaar natuurlijk. zit ik niet op te wachten.
jammer maar verstandig…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar