Ik zat nog even naar deze foto’s te kijken en deze foto viel mij op.
Iemand enig idee waar die grote inbus bout links boven in het blok voor is ???
Zou het iets te maken hebben met het gieten van het blok ???
ja voor het gieten, en of voor een machinale bewerking in het blok zelf.
daarna word het zo afgedopt, en of met lasdoppen.
mvgr wupke
Het belangrijkste vergeten, hulde aan Citroen Noordegraaf in Waddinxveen en dan met name de magazijn man “Arno” voor de service en hulp met de nieuwe onderdelen .
Als het goed is gaan ze een kijkje nemen op deze site, was er vandaag om wat spullen voor mijn Xantia te halen.
ZX1.4i schreef:Het belangrijkste vergeten, hulde aan Citroën Noordegraaf in Waddinxveen en dan met name de magazijn man “Arno” voor de service en hulp met de nieuwe onderdelen
Helemaal mee eens Word altijd goed geholpen als ik er kom voor spullen voor me ax’je.
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Toen ik vandaag kwam had ik niet door dat het 12:45 was, ze waren aan het lunchen, maar ze deden niet moeilijk, ik werd meteen geholpen
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Hey ik kijk ook nog even naar de foto’s en ik zie zomaar dat jullie dezelfde Force ratel hebben als ik das toch wel goed spul he
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Dit zijn pas takels
Overheadkraan -> 5000kg
2x ketting takel die elke 1000kg kunnen hebben.
Als je iets te enthousiast takelt, dan komt de auto van zijn bokken af
Mechuccio schreef:Hey ik kijk ook nog even naar de foto’s en ik zie zomaar dat jullie dezelfde Force ratel hebben als ik das toch wel goed spul he
Ironside ook goed
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Oh, hij heeft het over een Ratel en geen TAKEL ops:
In dat geval, Praxis spul, Lux Tools ook goed
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Rooney schreef:Mechuccio schreef:Hey ik kijk ook nog even naar de foto’s en ik zie zomaar dat jullie dezelfde Force ratel hebben als ik das toch wel goed spul he
Ironside ook goed
Misschien zelfde fabrikant?
De mijne ziet er iig hetzelfde uit, en daar heb ik al eens met mijn volle (toen nog 100 kilo’s) gewicht op staan springen om een bout los te krijgen.
Dat zie ik me met praxiz spul écht niet doen
De takels zijn trouwens ook errug geil
Ik heb sinds afgelopen weekend een loods met een maat van me gehuurd, en daar komt iig ook een mega takel in te hangen, en een brug komt er ook eindelijk van dat gekloot op mijn kiezelparkeerplaats af :p
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Het meeste gereedschap dat ik heb is van het merk: “Chroom Vanadium”.
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
mpostma schreef:Het meeste gereedschap dat ik heb is van het merk: “Chroom Vanadium”.
OEH daar heb ik ook bakken vol van
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Mechuccio schreef:De mijne ziet er iig hetzelfde uit, en daar heb ik al eens met mijn volle (toen nog 100 kilo’s) gewicht op staan springen om een bout los te krijgen.
Dat zie ik me met praxiz spul écht niet doen
Vergis je niet in het Praxis spul, ook dat is er in goedkoop (flut) en goede kwaliteit, heb al genoeg grote klusjes mee gedaan, het uiteindelijke resultaat geld en dat is tot nu toe nog nooit tegengevallen .
ik heb van de week een koffer gekocht.
geen plakmerk maar nu ook weer niet je dat Snap on speelgoed.
kosten 125 eur ex btw….
lekker handig voor wat snelle klusjes.
dan kan de kar lekker in de schuur blijven staan.
zal der een fotootjes van plakken van de week.
mvgr wupke:die om het praxis speelgoed een grote boog maakt,, want wat je bespaart op euro’s kost het weer aan pleisters…
kreazyV8wuppo schreef:mvgr wupke:die om het praxis speelgoed een grote boog maakt,, want wat je bespaart op euro’s kost het weer aan pleisters…
Valt echt wel mee hoor, de kosten op de pleister dan
Dat zal wel komen doordat ik voornamelijk sleutel aan wat modernere auto’s (AX, ZX, Saxo, Xantia) waar het allemaal vrij makkelijk los gaat. Ik denk dat als je een een BX begint dat je dat veel meer te maken krijgt met zaken die muurvast zitten of gewoon vastgerot zitten.