Zow mensen na een lange tijd bezig te zijn geweest heb ik een aantal mooie foto’s van me bxie gemaakt. O.a. met de ARNDT - Tuning Bumper (CITUNING) en de mooie Peugeot velgjes.
Iets om trots op te zijn
Ziet er altijd erg mooi uit. Nu nog de mistlampjes in de openingen.
Krijg je de bumper niet mooier aangesloten aan de zijkant van het spatbord?
kben daar nog niet klaar mee hij gaat er nog een keer af en dan definitief erop
Ja idd.
Hij hangt behoorlijk omlaag aan de zijkant.
Is bij de meeste bumpers van de bix omdat daar die plastic bevestigingen afgebroken zijn.
Maja.
Mischien dat deze post in post hier je foto’s thuis hoort??
En ja het ziet dr wel geinig uit
Mvg Joost
gti_styling84 schreef:kben daar nog niet klaar mee hij gaat er nog een keer af en dan definitief erop
Je zou hem ook gelijk in 1 keer er goed op kunnen zetten,
bespaart je wat werk en tijd, dan in 2 keer.
Mvg Joost
ja, maar misschien moet ik nog ffe het een en ander afzagen aan de binnenkant om hem helemaal mooi erop te krijgen ! maar goed…
Ziet er errug mooi uit!!!
AFZAGEN???????????
Aan zon bumper ga je toch niet zagen?
afzagen aan de binnekant bij de ophanging van me auto
WYD schreef:Ziet er errug mooi uit!!!
Thanx man misschien ook een aanzetje voor jou
gti_styling84, ik vindt je een beste jongen, maar je maakt een dikke blunder. Op de onderste foto heb je je kenteken onleesbaar gemaakt en op de foto’s erboven je hele kentekenplaat er af geschroefd. Echter, op de aller bovenste foto ligt je kentekenplaat op de grond en kan ik het kenteken probleemloos aflezen.
Maar mooie foto’s hoor. Ik denk dat ik dit topic even naar elders schop.
Schijt aan originaliteit.
gti_styling84 schreef:afzagen aan de binnekant bij de ophanging van me auto
Dus je moet aan de auto iets afzagen om die bumper er strak op te krijgen?
Wat raar dan.. hoe ken dat dan?
Want eigenlijk zou die toch gelijk moeten passen, want naar mijn idee is er aan de bevestiging niets anders dan op de 16v of waar die ook standaard opgeleverd werd. en als die dus niet standaard op een gti-tje of 16v’tje geleverd was maar gewoon optioneel verkrijgbaar was, dan zou die toch op elke bix moeten passen?
Als ik jou was zou ik het nog ff nakijken waarom die niet helemaal aansluit voordat je je auto verzaagd! Zou ook jammer zijn
mvg Joost.
Lelijke Eend schreef:op de foto’s erboven je hele kentekenplaat er af geschroefd. Echter, op de aller bovenste foto ligt je kentekenplaat op de grond en kan ik het kenteken probleemloos aflezen.
Ik denk dat de kenteken plaat er nog op moest ipv dat hij hem er af heeft gehaald!
Maar idd het is goed af telezen dus dan maakt het kenteken onherkenbaar maken ook overbodig
gti_styling84 schreef:WYD schreef:Ziet er errug mooi uit!!!
Thanx man misschien ook een aanzetje voor jou
Misschien dat je het dus nog niet gevolgd had, maar ik ben al bezig met de aankoop van een BX1.9Gti 16V
Kwam die rode AX ook al tegen op het AX-club forum
Dacht al, een witte BX met peugeot velgen :
Maar mooie bumper hoor! Nette auto! Goed bezig!
Alleen schreeuwt de auto nu om zijskirts zoals de 16V bijvoorbeeld. En daarna een 1.9 motortje (of 2.0 16V) om het uiterlijk waar te maken
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
leuke bumper hoor, en meegespoten spiegels staan ook mooi zo te zien