eXpelliarMus schreef:Dat idd een zeer gaaf exemplaar, ze is wel aan de prijs
zou er idd wat van de prijs af zien te krijgen. Maar is en blijft een pracht!!
Aan de prijs? Dacht t niet! Dat kosten nieuwe v6 motoren nou eenmaal
Vind haar zelfs goedkoop!
Niet zo lang geleden stond een vergelijkbaar zilver model te koop met een zelfde kilomterstand voor 10950.
Bij de dealer staan dit soort auto’s ook voor 11500 te koop.
En als ik het zo zie is dit geen verkeerde auto…
Mijn auto heeft 200.000 gelopen en daar kreeg ik ongezien al een bod op van 6500 euro!
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:eXpelliarMus schreef:Dat idd een zeer gaaf exemplaar, ze is wel aan de prijs
![]()
Niet zo lang geleden stond een vergelijkbaar zilver model te koop met een zelfde kilomterstand voor 10950.
Mijn auto heeft 200.000 gelopen en daar kreeg ik ongezien al een bod op van 6500 euro!![]()
Xsara_Coupe
Ik vind het wel een hoop geld voor een auto van die leeftijd, maar inderdaad: als je de prijzen vergelijkt is deze dame eigenlijk best voordelig geprijsd. Ze zijn nou eenmaal een stuk duurder, en dan springt deze er redelijk positief tussenuit. Neem tniet weg dat er tóch wel wat van de prijs afmoet ...
XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993
Xsara_Coupe schreef:eXpelliarMus schreef:Dat idd een zeer gaaf exemplaar, ze is wel aan de prijs
![]()
Mijn auto heeft 200.000 gelopen en daar kreeg ik ongezien al een bod op van 6500 euro!![]()
Xsara_Coupe
Zeg, wat berbruikt die auto van jou, eigenlijk? Ik heb ervaring met een XM Break V6 12v uit 1995, en die liep 1 op 8,5 gemiddeld ...
XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993
Ligt aan je rijstijl: Rustig en snelweg: 1 op 11
Hard doorrijden: 1 op 9
Gewoon normaal gemiddeld: 1 op 10
Niet gek voor zo’n lading vermogen dacht ik!
Ik rijdt zelf ook 1 op 10 en als ze goed warm is trap ik t gas toch ook echt wel is in…
Niet dat dat dagelijks is, maar toch…
Xsara_Coupe
wupke vervangt de D riem van een V6 24 Valve ..
met multiriem.
allelagers Incluus de multiriemspanner.
met waterpomp.
afijn de hele bubs wat er maar achter het schutbord verstopt zit .
voor???
stuur een Pm en je weet het….
mvgr wupke
eigelijk voor dat geld van die xm zou je wel een nieuwe riem verwachten vind ik omdat hij er nix over zegt in de adv
citroenc2 schreef:eigelijk voor dat geld van die xm zou je wel een nieuwe riem verwachten vind ik omdat hij er nix over zegt in de adv
Ik vind het ook jammer dat hij het niet meteen vertelde; moest er zelf naar vragen. Maar verder schijnt alles gedocumenteerd te zijn (import uit D, 2003). Bovendien is de prijs al wat gezakt ...
XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993
Bram TR schreef:citroenc2 schreef:eigelijk voor dat geld van die xm zou je wel een nieuwe riem verwachten vind ik omdat hij er nix over zegt in de adv
Ik vind het ook jammer dat hij het niet meteen vertelde; moest er zelf naar vragen. Maar verder schijnt alles gedocumenteerd te zijn (import uit D, 2003). Bovendien is de prijs al wat gezakt ...
.
ik weet niet of je zelf handig ben enz maar kijk zelf eens over de grenzen
als het een duitse auto is die worden vaak wel goed onderhouden mits het op papier staat
is hij ook de eerste eigenaar na de duitse eigenaar vraag dan ook naar de duitse autopaieren
De duitsers zijn ook niet gek en worden ook steeds duurder. En ik blijf erbij dat dit geen gekke prijs is!
Dealer vraagt twee keer zoveel. Ik zou er een halve distri riem afpraten en dan doen.
Die riem komt anders toch wel een keer. Tis iedere 5 jaar toch raak. Krijg je er nu een halve af, dan ben je relatief goedkoop voor 5 jaar klaar…
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:De duitsers zijn ook niet gek en worden ook steeds duurder. En ik blijf erbij dat dit geen gekke prijs is!
Dealer vraagt twee keer zoveel. Ik zou er een halve distri riem afpraten en dan doen.
Die riem komt anders toch wel een keer. Tis iedere 5 jaar toch raak. Krijg je er nu een halve af, dan ben je relatief goedkoop voor 5 jaar klaar…Xsara_Coupe
Een hele eraf praten lukt ook wel, denk ik. Maar ik moet eerst m’n huidige auto nog kwijt zien te raken! Nou ja, ze staat er hopelijk nog wel even.
XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993
Als je er een hele af krijgt, dan zou ik zeker niet twijfelen!
En wat voor auto heb je momenteel?
Xsara_Coupe
Re: Kosten vervanging distributieriem V
Bram TR schreef:Hallo!
Ik heb gezocht op genoemd onderwerp, maar kon nix vinden over de kosten die gepaard gaan met de vervanging van de distributieriem van een V6 24v uit 1998. Kan iemand mij uit de droom helpen? Ik heb een mooie auto op het oog, maar dit stukje onderhoud moet in ieder geval wel gebeuren.
Dank & groet,
Bram TR
Heb je ook gezocht op ‘distributiesnaar’?
Xsara_Coupe schreef:Als je er een hele af krijgt, dan zou ik zeker niet twijfelen!
En wat voor auto heb je momenteel?Xsara_Coupe
Een Volvo 940 LPT Break op G3, met 364.000 op de teller.
XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993
Re: Kosten vervanging distributieriem V
Han S schreef:Bram TR schreef:Hallo!
Ik heb gezocht op genoemd onderwerp, maar kon nix vinden over de kosten die gepaard gaan met de vervanging van de distributieriem van een V6 24v uit 1998. Kan iemand mij uit de droom helpen? Ik heb een mooie auto op het oog, maar dit stukje onderhoud moet in ieder geval wel gebeuren.
Dank & groet,
Bram TR
Heb je ook gezocht op ‘distributiesnaar’?
Nee, ga ik zo ‘ns kijken!
XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993
kijk eerst eens in je PM box bram…
mvgr wupke