Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
hmm is dat geen ander merk dan Citroen?
afijn, wel een rare zaak, net alsof iedereen alles heeeft laten vallen waar ze stonden en vertrokken zijn.
maar als je er zo makkelijk binnenkomt, zullen heden de MG parts op marktplaats enzo wel erg goedkoop zijn,en ongebruikt nieuw dus hehe…
mvgr wupke:die daar ook wel een modelleke voor nop mee wil nemen ,maar dat toch maar overlaat aan andere.
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ongelofelijk.. dat zoiets gewoon kan gebeuren..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
zo ongelooflijk is het totaal niet als er van 1 op de andere dag de fabriek dicht gaat en de nieuwe eigenaar er nix mee doet
hmm is dat geen ander merk dan Citroen?
Zie het onderschrift bij ander onderwerp
Ik dacht dat het wel vermeldingswaardig was
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Doet me denken aan de foto’s uit Tsjernobyl, waar ook alles nu nog ligt zoals het in 1986 halsoverkop is achtergelaten.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Koele reportage, en ook hele koele site ook.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Het zou mij niks verbazen als we dit soort beelden binnen niet al te lange tijd van de Citroenfabriek kunnen zien.
Ik denk dan maar terug aan de jaren 70, toen SIMCA…die toen zelfs 2x de Auto v/h Jaar had gemaakt (1307/08 + Horizon)...opeens Talbot ging heten, daarna nog Chrysler..terwijl het al een onderdeel van Peugeot was geworden (Citroen kun je dus een halfbroer noemen van Simca ).....toen ook Citroen een onderdeel werdt van PSA.
M.a.w : wat SIMCA is overkomen, kan Citroen ook zomaar gebeuren.
Ik heb er jaren over gedaan om af te kicken van die Oh zo fijn rijdende roestbakken van Simca’s…ben nu een jaar of 17 aan Citroen gewend, maar gezien de teruglopende verkopen bij Citroen (las ik ergens), vrees ik het ergste.
V.w.b ROVER : het merk doet mij denken aan een oude show van Yoep v/h Hek, waarin hij het had over een heel stel Rovers van een stel snelle Yuppen voor de gevel van een kantoorpand….*Soort zoekt soort*, zei Yoep
Bram schreef:Het zou mij niks verbazen als we dit soort beelden binnen niet al te lange tijd van de Citroenfabriek kunnen zien.
Ik denk dan maar terug aan de jaren 70, toen SIMCA…die toen zelfs 2x de Auto v/h Jaar had gemaakt (1307/08 + Horizon)...opeens Talbot ging heten, daarna nog Chrysler..terwijl het al een onderdeel van Peugeot was geworden (Citroen kun je dus een halfbroer noemen van Simca ).....toen ook Citroen een onderdeel werdt van PSA.
M.a.w : wat SIMCA is overkomen, kan Citroen ook zomaar gebeuren.
Ik heb er jaren over gedaan om af te kicken van die Oh zo fijn rijdende roestbakken van Simca’s…ben nu een jaar of 17 aan Citroen gewend, maar gezien de teruglopende verkopen bij Citroen (las ik ergens), vrees ik het ergste.
V.w.b ROVER : het merk doet mij denken aan een oude show van Yoep v/h Hek, waarin hij het had over een heel stel Rovers van een stel snelle Yuppen voor de gevel van een kantoorpand….*Soort zoekt soort*, zei Yoep
Ohoh, wat een zwaarmoedige verhalen weer over citroen. Dat merk is echt niet zomaar weg hoor! Je kan zeggen wat je wil, maar de verkopen van c1, c4 en c4picasso gaan zo slecht dat er wachttijden van enkele maanden bestaan
C5 is ook nog altijd een populaire leasebak…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
SIMCA? Nooit van gehoord… Was dat ook een autofabrikant?
Groeten Henk van Veen.
is dit een geintje ?
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
bram wees eens positief citroen is echt niet zo weg hoor en daarbij heb je altijd een golfbeweging in autoverkopen
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooie foto’s, maar hier hebben we het café voor:
slotje dus.