En wat vond Martijn ervan?
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
mpostma schreef:En wat vond Martijn ervan?
Die vond de kleur erg goed, het leidingwerk in puike staat, het onderhoud enigszins achterstallig (vnl. het koelsysteem), de voorraadbol in gedeflatulenteerde staat, kortom: een erg leuke basis-BX.
Met wat was- en poetswerk zal hij er weer helemaal nieuw bij staan, want de carrosserie is tadeloos…!
Gr Martijn
woutersmits schreef:Ik geloof dat de type 2/3 politie nu niet meer met zachte dwang maatregelen moet gaan nemen…
Als lid van de algemene originaliteitspolitie sluit ik mij hierbij aan. Bij een basis BX hoort ook de charme van het basis interieur.
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Toeters en bellen schreef:woutersmits schreef:Ik geloof dat de type 2/3 politie nu niet meer met zachte dwang maatregelen moet gaan nemen…
Als lid van de algemene originaliteitspolitie sluit ik mij hierbij aan. Bij een basis BX hoort ook de charme van het basis interieur.
Vind dat lid van die algemene originaliteitspolitie dat nogsteeds in de wetenschap dat de V6-24 die op de brug stond plaats heeft moeten maken voor deze charmante voiture…?
Gr Martijn
Maar het is dan wel een erg leuk ding hoor, die V6.24 van je, T&B!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Martijn de Ruijter schreef:Vind dat lid van die algemene originaliteitspolitie dat nog steeds in de wetenschap dat de V6-24 die op de brug stond plaats heeft moeten maken voor deze charmante voiture…?
Gr Martijn
Deze charmante voiture heeft zo te lezen niet zo veel aandacht nodig. Dan kan de V6-24 weer terug op zijn brug…
Ik hoor het morgen wel.
Oja, Martijn, zou je ook nog even kunnen kijken naar de 2 snaren van de dynamo en de HD-pomp? Alvast bedankt en succes morgen!
Ami 8 Club (1970)
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Toeters en bellen schreef:
Deze charmante voiture heeft zo te lezen niet zo veel aandacht nodig. Dan kan de V6-24 weer terug op zijn brug…
...om eindelijk eens de aandacht te krijgen die hij verdient.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Mooie Bix Nix Wouter!
Hier nog wat Bleu Olympe foto’s die ik toen verzameld heb:
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
ernst23 schreef:
Die had ik al in mijn favorieten staan hoor.
Ami 8 Club (1970)
Ziet er goed uit Wouter, die van mij roest harder! Is dat een privegarage van Martijn? Zoja mooie plek zeg.
jebbers schreef:Ziet er goed uit Wouter, die van mij roest harder! Is dat een privegarage van Martijn? Zoja mooie plek zeg.
Welnee joh!!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Leuke foto-update weer Wouter. Ben heel benieuwd zaterdag hoe ze in het eggie is. Bovendien heb je dan het originele interieur er nog in (toch!?) dat is toch even mooier om op de foto te zetten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
hogervp schreef:Leuke foto-update weer Wouter. Ben heel benieuwd zaterdag hoe ze in het eggie is. Bovendien heb je dan het originele interieur er nog in (toch!?) dat is toch even mooier om op de foto te zetten.
Patrick
Ik ben ook benieuwd haar in het echt te zien (maar dan de zondag)
Mooie foto’s!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
hogervp schreef:Leuke foto-update weer Wouter. Ben heel benieuwd zaterdag hoe ze in het eggie is. Bovendien heb je dan het originele interieur er nog in (toch!?) dat is toch even mooier om op de foto te zetten.
Patrick
Voorlopig blijft het interieur er nog wel even in zitten.
De APK van de TZI loopt over 4 weken af, dus voor die tijd wil ik de TZI op stal zetten.
Morgen is de BX als het goed is klaar.
De klepdekselpakking is vervangen, maar er lekt nog steeds iets, dus ik ga maar eens een beroep doen op Sohail-de-grote-forum-koppensneller…
Als de koppakking is vervangen is ie klaar voor een heleboel meer kilometers!
Ami 8 Club (1970)