2 van de 2
 < Vorige 1 2

Xm met een BMW ....
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 03 mei 2007 07:52 PM
  [ # 16 ]
Peteryed schreef:
mssl schreef:

Goed werk! We blijven als Citroen´ers gewoon sociaal, ondanks dat de wederpartij veelal aso is Cool

Sommigen hebben wel van ons geleerd. Ben ooit eens gestrand met mijn CX in de file. Stonden we op de vluchtstrook te wachten. Vele auto’s passeerden en er was er maar een die hulp aanbood. Een meneer in een Volvo V70. very good

Volvo-rijders en Citroën-rijders verschillen ook niet zo hoor.
Heel veel Volvo-rijders hebben vroeger Citroën gereden.
Ik wil zelf na de zomer ook Volvo gaan rijden.
Gewoon vanwege het feit dat Citroën een veel te kleine markt heeft en geen snelle zware auto met turbo in het assortiment heeft die ook nog een fatsoenlijke aanhanger mag trekken

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 03 mei 2007 08:49 PM
  [ # 17 ]

Ik zie een BMW liever op de pechstrook dan in hun natuurlijke habitat; de kofferbak van de voorligger. Doe de rest van de wereld dus een plezier en laat die opgefokte krauts de volgende keer lekker aan de kant van de weg droogkoken. Cool

Animal triste post coitum

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 03 mei 2007 08:55 PM
  [ # 18 ]

Ik snap niet waarom BMW rijders nooit klagen over elektronische storingen. De richting aanwijzers knipperen nooit maar de koplampen altijd.

Profiel  

MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2953

- C35 2.0 benzine
Gepost: 03 mei 2007 09:04 PM
  [ # 19 ]
Peteryed schreef:

Ik snap niet waarom BMW rijders nooit klagen over elektronische storingen. De richting aanwijzers knipperen nooit maar de koplampen altijd.

Laughing  Laughing  Laughing  zeker altijd als jij op de linker baan rijdt

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 03 mei 2007 09:09 PM
  [ # 20 ]
MaartenH schreef:
Peteryed schreef:

Laughing  Laughing  Laughing  zeker altijd als jij op de linker baan rijdt

Ja of als je staat te wachten om een rontonde op te rijden maar er komt een BMW aan rijden. Zou hij recht doorgaan of toch afslaan. Nee hij slaat toch af. geef dan richting aan #@#^%@ BMW rijder

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook