De BX image… , de AX Bijou had dat trouwens ook inc chrome strip over de gehele zijkant
Het lijkt iig op een halfords tjoener auto, gezien de chrome grille(zoiets verzint alleen (allride/autostyle), de meegeverfde spiegels, de 24volts mistlampen in de bumper, de geverfde chevronnetjes….
Dit is natuurlijk allemaal aangedikt maar do you get the point?
Ik weet dat die mistlampen en die grille op de BX geleverd zijn maar het gaat om het totaal beeld
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Om ff lekker off topic door te gaan over het HALF ords sticker plakkerij tuning gebeuren:
Zelfde als dat je scooters ziet rijden die bomvol geplakt zijn met stickers van polini en weet ik veel.. Maar dan zijn dr vaak geen onderdelen van te vinden. (ja de stickers wel dan he )
Beetje jammer, maja.
anyways. leuk bumpertje hoor marc. Ff de ophanging wat beter doen en t ziet er gelikt uit hoor!!!!
Maar zoals Rob gt al eerder poste, en waar ik zelf ook nog niet zo stil bij had gestaan, maar wat mij nu ook opvalt, is dat de bix idd om zijskirts schreeuwt. Terwijl ik zelf nooit zijskirts op mijn bixje zou willen hebben, vind ik eigenlijk ook het bij zon bumper wel zou passen. Oogt ie weer wat breder he. want aan de voorkant oogt ie dat dus wel en aan de zijkanten valt dat een beetje weg. (oja dat was ook de functie van zijskirts)
Mvg Joost
WYD schreef:worb80 schreef:
Die rode 19TZI heeft absoluut geen Halfordsonderdelen, maar enkel BX-onderdelen…
Dan kun jij mij vast vertellen op welk type dat chromen roostertje zat
De BX 19 TZI Break van Martijn van Gink heeft ook mooie gespoten spiegels (en meegspoten voorbumperlip + chroomkleurig BX Image grilletje + dubbele koplampen + mistlichten):
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
fftopic