2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

wieldop gejat op Citromobile!
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6133

Gepost: 06 mei 2007 07:05 PM
  [ # 16 ]

Ach, het meeste volk is 100% OK. Maar het is wel waar dat je door die enkele rotte appel de volgende keer wel wat huiverig bent om je geliefde voiture daar op de parking te zetten.

Profiel  

Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

Gepost: 06 mei 2007 07:06 PM
  [ # 17 ]
Bram schreef:

Lekker volk komt er op zo’n Citromobile af zeg, als ik dit zo allemaal lees. Confused

Ik wil niet te filosofisch doen, maar ik denk dat het bezoekende volk een afspiegeling vormt van de samenleving.
Dat betekent dat er een volgende keer misschien bewaking zal moeten zijn. Wellicht een tip voor de organisatoren. Ik meld mij aan!

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 06 mei 2007 07:06 PM
  [ # 18 ]
jaco schreef:

Ach, het meeste volk is 100% OK. Maar het is wel waar dat je door die enkele zure appel (nee, dat zijn geen citroenen) de volgende keer wel wat huiverig bent om je geliefde voiture daar op de parking te zetten.

idd er zit overal wel een rotte appel tussen maar het is wel sneu dat het gebeurd

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 mei 2007 07:14 PM
  [ # 19 ]

Dit soort mensen zijn geen liefhebbers, deze zijn alleen maar op geld uit. Het komt niet eens in me op een een wieldop te jatten en deze op je eigen auto zetten.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 06 mei 2007 08:28 PM
  [ # 20 ]
Arno schreef:

Dat betekent dat er een volgende keer misschien bewaking zal moeten zijn. Wellicht een tip voor de organisatoren. Ik meld mij aan!

Zoiets lijkt me wel wat :  Laughing

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 07 mei 2007 01:03 AM
  [ # 21 ]

Zoiets verwacht je inderdaad niet op CM, als iemand op de parkeerplaats een auto uit elkaar aan het sleutelen is komt het nog niet bij je op dat dat misschien niet helemaal de bedoeling is…

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 07 mei 2007 01:49 AM
  [ # 22 ]

Is het misschien deze dop op mp Advertentienr.:9151755013 ?

Animal triste post coitum

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 07 mei 2007 02:08 AM
  [ # 23 ]
Serge schreef:

Is het misschien deze dop op mp Advertentienr.:9151755013 ?

Het zal toch niet waar wezen?  Evil or Very Mad

Profiel  

voge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 07 mei 2007 02:14 AM
  [ # 24 ]

dat zou wel van ontzettend veel lef en weinig fatsoen getuigen zeg…  Evil or Very Mad

Profiel  

Gepost: 07 mei 2007 02:21 AM
  [ # 25 ]

paar jaar geleden al zaten men moeder en zussie achter in de XM, horen ze ineens kroaakkk.
Had er een mannetje een sierstrip van een Belgisch DS Chapron getrokken Crying or Very sad

Uiteraard men zus erachter, nummerplaat opgeschreven.
Het is een donkergrijze jumpy of expert van een “Imprimerie”, met franse platen…

Dus, als je de eigenaar van die auto ziet wandelen met een wieldop kijk even uit of het de jouwe niet is…

zielig die toestanden… Crying or Very sad

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 07 mei 2007 02:30 AM
  [ # 26 ]
Citroenbx schreef:

paar jaar geleden al zaten men moeder en zussie achter in de XM, horen ze ineens kroaakkk.
Had er een mannetje een sierstrip van een Belgisch DS Chapron getrokken Crying or Very sad

Uiteraard men zus erachter, nummerplaat opgeschreven.
Het is een donkergrijze jumpy of expert van een “Imprimerie”, met franse platen…

Dus, als je de eigenaar van die auto ziet wandelen met een wieldop kijk even uit of het de jouwe niet is…

zielig die toestanden… Crying or Very sad

Dat vertelde Tonie ook vandaag, dan heb je ‘t gelijk over een paar honderd euro schade Shocked

Maar of ‘t nou van een Chapron, een CX of ‘n Saxo is, hoe sneu moet je zijn om zoiets te doen Evil or Very Mad

Profiel  

Gepost: 07 mei 2007 02:34 AM
  [ # 27 ]

nee, idd, gewoon schadalig.
Je kan 1 ding hopen als je dat ooit ziet, dat je net een nieuwe uitlaat hebt gekocht Twisted Evil
Man vs. exhaust Mr. Green

iig, mensen waren tevreden dat we het gezien hebben en hebben willen getuigen, zij hebben het vergoed gekregen…(of miss de strip terug, weet ik niet).
Maar bij deze wieldop en dergelijke gevallen is het niet zo afgelopen vrees ik… Crying or Very sad

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 07 mei 2007 02:35 AM
  [ # 28 ]

Ik vraag me af of het de dop is die Serge liet zien!? Confused
Wat een ijkel is dat, das heiligschennis. Evil or Very Mad

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

Gepost: 07 mei 2007 02:35 AM
  [ # 29 ]

even met heel het forum langs gaan…

mja, bewijs het maar eens hé...

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 07 mei 2007 03:17 AM
  [ # 30 ]
Citroenbx schreef:

even met heel het forum langs gaan…

mja, bewijs het maar eens hé...

mmmm, misschien moet ik mijn kenteken ook maar in mijn wieldoppen graveren, net als in de ruiten….  Rolling Eyes

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook