Mijn bescheiden hoeveelheid foto’s van vandaag en gisteren.
Nou zoek ik nog de foto die beerpeet heeft gemaakt van mij in de skoooooda!
@erwt: hier zitten ook 2 forumstand actiefoto’s bij waarvan 1 wel heel bijzonder.
XBXG schreef:Bram schreef:Zijn er nog bijzondere BX (turbo) Diesels gezien…misschien foto’s ?
Wat dacht je van deze schitterende ingevoerde TZD Turbo uit november 1993? —> klik!
Tuurlijk, hij is heel mooi….maar als ik het over een bijzondere BX tzd-turbo heb dan bedoel ik daar uiteraard eentje met een aparte kleur (bijvoorbeeld rouge florentin) met Werkende Airco, ABS en bijvoorbeeld 120.000 km op de teller….en wellicht met een interieur die ik nog niet ken, dus e.o.a. ingevoerde BX.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik vond het ook zeer de moeite waard!
Was een erg gezellige dag lekker veel koffie van de HY club gehad
Wat geauwehoerd en wat nieuwe en bekende gezichten gezien
erg leuke dag was het!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
So seg wat een fotoos,
Ik ben alles langsgegaan. Tzijn er wel duizend, en toch zoek ik nog mn groene BX break met peugeot 205 GTI velgen. En ik was nog wel speciaal door de wastraat gegaan.
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
PrutsyLJ schreef:hogervp schreef:Forum stand in actie en nog een Superdaf!
PatrickPffff, heb ik je nog gemist ook! Was zo druk in gesprek dat ik niet eens gezien heb dat die fo
to gemaakt werd . Ik dacht dat Marten ook nog wat foto’s van de stand in actie had?
Hé, da’s jammer zeg. Ik ken inmiddels wel wat forummers, maar nog net niet alle 6600 zeg maar. Volgende keer toch maar die petjes of buttons op doen!
@norbert, ik zal kijken of ik je break nog ergens heb.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
mpostma schreef:Nou zoek ik nog de foto die beerpeet heeft gemaakt van mij in de skoooooda!
Zo dan: Klik!
Totaal aantal Berichten: 794
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
De nodige auto’s van forummers gespot en ook hier en daar vastgelegd
Jaaah wat leuk zeg, ik zie bij de foto’s van Poekoek mijn auto ook!! Het is die Beige Nevada CX (de meest gele zeg maar).
Dankdank!!
Groet,
Mike
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?
- BX 16V MK2
Echt een hele mooie auto zo met die kleurencombinatie, Mike! Prachtig ding, net als die 2500D er naast
Poekoek schreef:Het was weer een mooi dagje. De nodige auto’s van forummers gespot en ook hier en daar vastgelegd. Ik mis mijn auto nog op de foto’s Ben trouwens meteen maar lid geworden vandaag van de BX Club. Hier mijn foto’s (de laatste foto’s zijn van de mijne)
Volgens mij heb ik je lid gemaakt
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
- BX 16V MK2
Ik weet het zelfs wel zeker, en de BX Club sticker heeft al een mooi plekje op m’n achterruit gevonden!
@norbert, ik zal kijken of ik je break nog ergens heb.
Patrick
Haha, ook tussen jou fotoos stond ie niet, maar ach, ik werd persoonlijk door een BX club ledewerver welkom geheten wat wil een BXer nog meer.
Norbert
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
CEE-IKS schreef:De nodige auto’s van forummers gespot en ook hier en daar vastgelegd
Jaaah wat leuk zeg, ik zie bij de foto’s van Poekoek mijn auto ook!! Het is die Beige Nevada CX (de meest gele zeg maar).
Dankdank!!Groet,
Mike
Wat een superfraaie CX Mike. Respect!
@norbert: ik heb niet al mijn foto’‘s geplaatst, ik zal nog even zoeken voor je.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mijn foto´s
Hallo allemaal,
Wij zijn zondag geweest, en het was weer leuk. Een aantal leuke auto´s gezien, bijvoorbeeld de ds in de flipflop kleur, de sm met 3 km op de teller, de XM multimedia (Hele mooie kleur hebben die dingen) mooie cx´en, de bekende 4x4 oranje eend, 2 mooie zx´en en nog 1 zx met een dikke stereo drin, Een ami op een trailer met struiken erin.
Het toppunt was bij het wegrijden de xm, saxo en C4 coupe, die waren echt superstrak. De C4 had mooie velgen , de Saxo velgen + angel eyes, Dan die rooie xm SUPER!! wat een uitlaten, en allemaal een mooi geluid.
Heb alleen het idee dat er steeds minder kraampjes komen met auto´s, er komen te veel mensen met onderdelen. Ook jammer vind ik dat ze mooie auto´s binnen altijd zo in een hoekje duwen, Zo´n DS met die speciale kleur met die uitlaten, een paar mooie CX´en. Ze zetten die auto´s gewoon ertussen tussen die kraampjes terwijl het auto´s zijn waar je om heen wilt lopen ed.
Heb alleen niets gekocht, was van plan bij Citroën NL de c4 coupe te kopen maar die was uitverkocht.
Ook leuk was de blauwe xm met die overdreven grote chevrons.
Al met al weer een geslaagde citromobile!!!
Ik weet alleen niet hoe ik foto´s doe uploaden.
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!