goede voornemens 2005
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 22 december 2004 12:06 AM

post hier al je goede voornemens voor het jaar 2005.

ik trap af:

we gaan beter op de interpunctie en het taalgebruik letten op het forum.
en dan niet zozeer de schuttingtaal dan wel de spelling en tiepfoutjes.  Laughing

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 22 december 2004 12:07 AM
  [ # 1 ]

Ik trap af!

Onee ik ben 2des!!!!
Crying or Very sad

Mijn bixje wat vaker gaan wassen!! Shocked

Nee ik zou zo geen voornemen kunnen bedenken.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 22 december 2004 12:10 AM
  [ # 2 ]

ik heb er nog een..

ik ben in 2004 6x gestopt met roken.
voornemen is om dat in 2005 nog maar 1x te gaan doen.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 22 december 2004 12:14 AM
  [ # 3 ]

* mn eend eens gaan opknappen
* beter mn best doen op school
* wat minder achter de computer zitten
* mini nog meer afkraken dan dat ik al deed
* en er schiet me vast wat te binnen…. Razz

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 22 december 2004 12:18 AM
  [ # 4 ]

goede voornemens?????

euh…

gestopt het roken ben ik al…

maar sparen voor een paar leuke velgen onder mijn ZX-je lijkt me wel een goed voornemen voor komend jaar!

Verder wil ik iedereen op het forum alle goeds voor 2005 wensen!

:15

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 22 december 2004 01:18 AM
  [ # 5 ]

Ik heb als goed voornemen het wegdoen van mijn foute Seat (mijn dagelijkse rag-bak) en daar een mooie GS voor terug kopen.
Momenteel probeer ik hem nog even particulier te verkopen, als dat niet lukt dan zal hij toch binnenkort tegen een handelsprijs weg gaan.
Want die GS….zucht…. hij moet er gewoon komen!
En ik zal natuurlijk nog meer mensen in mijn omgeving proberen aan te steken met Citrofilie, in het afgelopen jaar zijn 3 vrienden van mij eend-eigenaren geworden.

(zelf sta ik rechts)

En deze hebben ze een paar maanden geleden opgehaald, vandaag hebben we een “nieuw” rollend chassis voor deze eend opgehaald.

Dus voor 2005 ga ik voor 4 “besmettingen”!  Very Happy

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 22 december 2004 03:15 AM
  [ # 6 ]
erik wijngaarden schreef:

ik heb er nog een..

je hebt nog negen dagen om voor de zevende keer dit jaar te stoppen
hoef je volgend jaar helemaal niet te stoppen met roken.

volgens mij werkt stoppen op 1-1 niet; je moet stoppen met roken omdat je wilt stoppen met roken.

ikzelf ben gestopt op 06-12-1983 en heb daarna nooit meer getaald naar een sigaret; gewoon: laatste shaggie uitgemaakt en tegen mezelf gezegd: “en nu rook je niet meer”; ik heb nog wel een paar maanden met een pakkie shag rondgelopen omdat ik van mezelf niet dacht het vol te houden, maar ik bleek sterker dan gedacht.

ik ben daarna wel heel vervelend Twisted Evil  geworden voor mensen die nog wel roken, maar da’s dan jammer, voor hen…. Rolling Eyes

maar goed, goede voornemens???
eeeeeh, vaker mijn bas pakken om te oefenen  
:guitare :guitare :guitare

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 22 december 2004 10:17 AM
  [ # 7 ]

Eehhh mijn goede voornemes….

Me bx voorzien van Side-Skirts, RVS einddemper, een goede grote beurt geven, hem glansrijk door de APK doen Very Happy

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 22 december 2004 12:50 PM
  [ # 8 ]
erik wijngaarden schreef:

ik heb er nog een..

Gewoon lollie’s eten als je zin hebt in roken zo ben ik al 4 maanden gestopt. en die lollie’s komen je gewoon vanzelf je strot uit.

Mijn goeie voornemen is werk vinden.

Peter

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 22 december 2004 05:11 PM
  [ # 9 ]

mijn voornemes zijn nog meer genieten tijdens de ritjes in de citroen Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very HappyVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 22 december 2004 05:22 PM
  [ # 10 ]

Goeie voornemens… uh.. beginnen met roken?  Laughing  :49

Ik zou in elk geval wel eens mijn geliefde dame wat vaker mogen wassen, ze staat er momenteel wat verwaarloosd bij Surprisedops:  Sad . Verder moet ik mijn temperamentje nog maar ‘s goed in de gaten houden (Zen & de kunst van het Autorijden, zogezegd).  Wink

Profiel  

EW
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 22 december 2004 11:53 PM
  [ # 11 ]

Toch eens proberen wat aan mijn studieschuld te gaan doen…......minder onnodige uitgaven doen dus eigenlijk

Profiel  

JustShootMe
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 320

Gepost: 23 december 2004 12:38 AM
  [ # 12 ]

mijn goede voornemen is om geen goede voornemens voor te nemen (waardoor ik ze dus niet “niet-waar-kan-maken”)  Wink  Laughing

Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 23 december 2004 01:16 AM
  [ # 13 ]

Nu ben ik het wel Laughing

Ik ga in 2005 gewoon verder zoeken naar een 5-deurs ZX turbodiesel…...voor een schappelijk prijsje. Wink

Maar het heeft geen haast hoor…..de huidige tuft er best op los. Cool

En mijn sigaartje blijf ik roken zolang het kan (en mag van de dokter) Wink

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 23 december 2004 07:21 PM
  [ # 14 ]

Ik blijf gestopt met roken in 2005. Aan het einde van mijn mini-toertje met mijn band door Luxemburg in juli jl. de laatste peuk opgestoken en er niet meer naar omgekeken. Bevalt me goed, maar dat van die gewichtstoename na het stoppen klopt dus wel Crying or Very sad . Dus als ik een goed voornemen heb is het om dat zwembandje wat in omvang te doen afnemen Confused  .
Verder veel en lekker bassen :guitare met mijn bandjes, EN…...met mijn nieuwe versterker die ik in de vrije dagen tussen Kerst en 2005 ga scoren!! Laughing

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 04 februari 2005 03:58 PM
  [ # 15 ]

Waar koop je anders een V6 voor ?  Laughing

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook