Hé Sjaak, je quote mij, maar het was niet mijn wieldop die gejat is.
Bij mij is er een sierstrip verdwenen, maar inmiddels zit er alweer een nieuwe op, gekocht op Citromobile.
Sjaak de Bollenboer schreef:
Erg treurig voor je, enig idee of er te achterhalen is of de advertentie jouw wieldop betreft?
Wel erg toevallig, 1 zo een wieldop, met die datum van plaatsing van de advertentie…
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Die wieldop van mp lijkt me vrij zeldzaam, zou toch voor de grap ‘s gaan bellen of mailen en terloops vragen hoe de verkoper eraan komt…
Re: wieldop gejat op Citromobile!
brooijmans schreef:Fijne beurs vandaag, alleen is het wel shit als een van je citroenbroeders een wieldop van je cx jat. Franse nepprestige dop, maar ik was er wel mee in mijn nopjes. Tips welkom. Een soort driepuntige ster, met in het middenrondje prestige.
Die van mp voldoet niet aan het signalement.
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Arno schreef:Bram schreef:Lekker volk komt er op zo’n Citromobile af zeg, als ik dit zo allemaal lees.
Ik wil niet te filosofisch doen, maar ik denk dat het bezoekende volk een afspiegeling vormt van de samenleving.
Dat betekent dat er een volgende keer misschien bewaking zal moeten zijn. Wellicht een tip voor de organisatoren. Ik meld mij aan!
Ik denk dat dat nog niet eens zo’n heel slecht idee is hoor. Soort parkeerbewaking die gewoon over de parking loopt. Tis triest maar het gebeurd….
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Al 2 vrijwilligers. 1 voorkant en 1 achterkant. Ik zet volgend jaar met een gerust hart mijn CX neer.
Okay even serieus, wat een enorm armoedige misselijkmakende actie van die persoon. Je zou de persoon die meent zo zijn/haar liefhebberij te moeten bedrijven inderdaad minimaal iets te lang aan je uitlaat laten lurken en vervolgens eerloos in een Opel Astra het kanaal in rijden.
Maar idd het zou naief zijn te denken dat Citrofielen alleen maar netjes en beschaafd zouden zijn. Kom nou toch. Dus gaan we allemaal weer in 2008! Want het is toch een fantastisch gezicht al die mooie cits op de parking.
Ik hoop wel dat je een zelfde wieldop terug gaat vinden. Wellicht heb je een fotootje dan kunnen we allemaal even meespeuren.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
jongens voordat we hier een hele discussie gaan voeren of er op marktplaats michien een dop langs komt
hou wel even in jullie achterhoofd dat je wel eerst bewijzen moet hebben voordat je iemand beschuldigd
want op zo manier zijn wij geen haar beter dan diegene die zo dop jat
Te gek voor woorden .
Je vraagt je inderdaad zo langzamerhand af of je je geliefde Citroën
nog wel op CM moet parkeren .
Eigenlijk moet je volgend jaar als je iets verdachts ziet gelijk de persoon in kwestie aanspreken .
Bij twijfel vragen of degene kan aantonen dat het zijn Citroën is .
Ik typ dit nu zo even maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat het in het vervolg misschien zo zou gaan op CM .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Remco H. schreef:
Ik hoop dat je een zelfde wieldop terug gaat vinden. Wellicht heb je een fotootje dan kunnen we allemaal even meespeuren.
Even uitleggen. Nee ik ga niet op zoek naar de dief. Wel kan ik in mijn achterhoofdhouden welke wieldop gezocht wordt en zo wellicht helpen weer 4 doppen op de dame te krijgen. Toch?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Ik stel voor dat CM volgende jaar gewoon 8euro betaald aan eenieder die nog het lef heeft om er te parkeren
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Er lopen genoeg mensen rond op de parkeerplaats om auto’s te fotograferen. Als die nu allemaal een beetje opletten dat er geen gekke dingen gebeuren, zijn we al een heel eind.
citroenc2 schreef:jongens voordat we hier een hele discussie gaan voeren of er op marktplaats michien een dop langs komt
hou wel even in jullie achterhoofd dat je wel eerst bewijzen moet hebben voordat je iemand beschuldigd
want op zo manier zijn wij geen haar beter dan diegene die zo dop jat
Volgens mij word er niet “gewezen” naar iemand hoor, maar word er gewoon overgepraat. Daarnaast vind ik het ook wel fijn om te weten dat er dus ook zoiets kan gebeuren op Citromobile
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
mssl schreef:
Tjah dat krijg je ervan he! Andere merken dan Citroen’s er loslaten
ja, die hebben nogal veel aan citroën spullen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar