D. Peters schreef:Volgens mij is het redelijk normaal dat CV alleen vanaf de bestuurderszijde werkt? Voor zover ik weet was dat bij al onze auto’s zo (en dat waren niet allemaal Citroëns). Onze Subaru Impreza en de Legacy hebben ook alleen CV vanaf de bestuurderszijde.
inderdaad, redelijk normaal, maar dit gaat over citroëns, en dan nog wel bx-en
mijn 19TZI kon het, mijn GTI (de prutsykar) inderdaad geloof ik niet, maar ik heb er nooit naar gekeken. mijn digit wel, mijn GT niet en de rest weet ik niet meer
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
maar het raadsel is opgelost. waarom kon mijn TZI het dan wel? die had een plip. oh jé daar was aan geknutseld
ik heb wel een plip, maar nog geen afstandsbediening.
dus eigelijk werkt de bx verder zoals het hoort te werken, op wat dashboard lampjes na.
MaartenH schreef:ik heb wel een plip, maar nog geen afstandsbediening.
dus eigelijk werkt de bx verder zoals het hoort te werken, op wat dashboard lampjes na.
ja, gefeliciteerd.
en hang er een Evasionmodule in voor de AB. kost wat, maar die is RF en dan hoef je niet tegen de ruit te staan met de plip. is gewoon plug and play
MaartenH schreef:ik heb wel een plip, maar nog geen afstandsbediening.
Ik heb nog wel een plipoog en afstandsbediening (IR) liggen. Tis alleen niet de originele BX plip maar een andere afstandsbediening.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
V2 schreef:Hm dat is misschien wel leuk, wat kost zoiets dan precies en waar haal ik het? Aan de andere kant, ik heb de originele afstandsbediening (minus 1 lipje) nog, dat heeft ook wel wat…
halen bij citroen, kost(te) iets van €90
....en van de originele plip maak je een led-lampje
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
V2 schreef:De CV-unit heeft maar 2 ingangen. Als je BX een PLIP heeft dan werkt de CV dus alleen op de bestuurdersdeur, en op de PLIP dus. Als je BX geen PLIP heeft dan hebben ze de andere deur ook aangesloten.
Klopt niet! Ik heb CV, met plip, en met beide deuren kan ik alle sloten ontrgendelen Er is geen logica op los te laten.
Overigens werkt een universele rf-afstandbediening ook prima. Aansluiten is een kwestie van 4 draden, nog geen half uur werk.
Eveneens ben ik tevens ook.
ik heb het liefst gewoon een orginele IR plip, mocht iemand deze nog hebben liggen, ik heb interesse
knäckor schreef:V2 schreef:De CV-unit heeft maar 2 ingangen. Als je BX een PLIP heeft dan werkt de CV dus alleen op de bestuurdersdeur, en op de PLIP dus. Als je BX geen PLIP heeft dan hebben ze de andere deur ook aangesloten.
Klopt niet! Ik heb CV, met plip, en met beide deuren kan ik alle sloten ontrgendelen
Er is geen logica op los te laten.
Bij de breaks kun je inderdaad op beide deuren alle sloten ontgrendelen. Dat zou je met wat werk ook op je berline kunnen maken. Ik mis dat ook wel eens op mijn berline.
@MaartenH: Een originele plip is inderdaad wel het leukste; ik vind het ook wel een charmant ding en het kan heel goed werken. Plaats even een topic in de ‘Gezocht’-sectie hier, het komt best wel eens voorbij.
ik had al een gezocht topic geplaatst, maar nog geen reactie’s
B_iks schreef:Nu is het wel zo, dat ie nog wel iets oprekt in de weken na montage. Tenminste dat is mijn ervaring.
de riem begon net bij het stoplicht te piepen, zo maar weer even spannen dus
Mooi! Hij geeft het keurig aan zoals je merkt, er kan weinig fout gaan.
hij was ook wel aardig los ops: rekken die zo veel uit?
hij staat nu in ieder geval weer mooi strak
zijn de dashboard lampjes het zelfde als deze achter de verwarmingsknoppen? weet iemand hoeveel wattage en of ik deze gewoon bij de brezan kan kopen?
alvast bedankt!
Gr Maarten