12 van de 39
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
   
XBXG’s BX 14 [deel 1]
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 06 mei 2007 03:17 PM
  [ # 166 ]

Ik ben wel meer “vergeten”, al valt het verbruik-verschil ontzettend mee. Sterker nog, in enkele gevallen is het gewoon vrijwel gelijk. Maar dit is erg afhankelijk van je rijstijl. Ik heb het idee dat een LPG-bak sneller begint te zuipen als je flink gaat gassen. Dus als je het rustig doet, blijft het verschil klein.
Mijn 16 TRS neemt momenteel 1 op 10 / 11 op LPG. Op benzine heeft ze wel meer gezopen!  Laughing

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 07 mei 2007 03:29 AM
  [ # 167 ]
XBXG schreef:
Timo-BX schreef:

maar 1 woord: WAUW!  Twisted Evil

En dat voor een BX van € 100.  Razz

Hehe, dat had ik gewoon lekker voor mij gehouden Wink

@rb: volgens mij zat er geen woord russisch bij jouw verhaal.  halelujah

Wel lollig, de 16 TRI had t ook, maar dan zonder kat. Gewoon S6 dus.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 07 mei 2007 03:02 PM
  [ # 168 ]
XBXG schreef:

Oja, mijn dagteller is stuk.  Crying or Very sad
Voor het eerst dat ik een BX heb waarbij de dagteller kapot is overigens…

Ik zit trouwens wel te overwegen om in deze BX een LPG-installatie te pleuren, want gaat goed met de carburateur.  Wink Maar dat moet ik de komende maanden maar even aanzien.

Ahgi heb je daar het spul nog voor liggen; dit is precies dezelfde motor als de rode berline - waarbij de dagteller vlgs mij ook kapot was, of iig niet meer op 0 wilde.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 07 mei 2007 03:19 PM
  [ # 169 ]

Erg mooie BX Wouter, zo’n 14 heeft toch echt wel z’n charme!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15822
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 07 mei 2007 11:05 PM
  [ # 170 ]
karel schreef:
XBXG schreef:

Oja, mijn dagteller is stuk.  Crying or Very sad
Voor het eerst dat ik een BX heb waarbij de dagteller kapot is overigens…

Ik zit trouwens wel te overwegen om in deze BX een LPG-installatie te pleuren, want gaat goed met de carburateur.  Wink Maar dat moet ik de komende maanden maar even aanzien.

Ahgi heb je daar het spul nog voor liggen; dit is precies dezelfde motor als de rode berline - waarbij de dagteller vlgs mij ook kapot was, of iig niet meer op 0 wilde.

Ik heb bar weinig nog van de BX 14 op LPG hoor. Wellicht nog een benzinepompje en een thermostaatje, maar dat zal alles zijn.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 08 mei 2007 12:01 AM
  [ # 171 ]
XBXG schreef:
karel schreef:
XBXG schreef:

Oja, mijn dagteller is stuk.  Crying or Very sad
Voor het eerst dat ik een BX heb waarbij de dagteller kapot is overigens…

Ik zit trouwens wel te overwegen om in deze BX een LPG-installatie te pleuren, want gaat goed met de carburateur.  Wink Maar dat moet ik de komende maanden maar even aanzien.

Ahgi heb je daar het spul nog voor liggen; dit is precies dezelfde motor als de rode berline - waarbij de dagteller vlgs mij ook kapot was, of iig niet meer op 0 wilde.

Ik heb bar weinig nog van de BX 14 op LPG hoor. Wellicht nog een benzinepompje en een thermostaatje, maar dat zal alles zijn.

Hmm. Het gasmengstuk en de verdamper niet bewaard? Want daar had je concreet gezien nog wat aan gehad. Nja, wellicht kan de verdamper van de TZI ook op de 14?

En verder boeit het niet. Tank, vulslang en veel andere gastoolie mag je toch nauwelijks hergebruiken.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15822
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 08 mei 2007 01:11 AM
  [ # 172 ]

De verdamper heb ik sowieso nieuw. Of er verder wat dingen kunnen worden gebruikt, is de vraag. De TZI is uiteraard een injectie, dus ik neem aan dat er toch wel wat verschillen in zitten.  Rolling Eyes

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 08 mei 2007 01:15 AM
  [ # 173 ]

Met je verdamper heb je gelijk het kostbaarste onderdeel welke je wel mag her-gebruiken te pakken. Ik zou gewoon eens met die verdamper onder je arm bij een LPG-boer binnen stappen voor een offerte.
Volgens mij kan je dan die voorgestelde €750,- aardig benaderen.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 08 mei 2007 01:17 AM
  [ # 174 ]
XBXG schreef:

De verdamper heb ik sowieso nieuw. Of er verder wat dingen kunnen worden gebruikt, is de vraag. De TZI is uiteraard een injectie, dus ik neem aan dat er toch wel wat verschillen in zitten.  Rolling Eyes

Ik bedoelde het mengstuk van de rode 14. Volgens mij heeft de TZI gewoon direct een gasfornuisslang op de aanzuigslang vanaf het luchtfilter.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 08 mei 2007 01:54 AM
  [ # 175 ]
mpostma schreef:

Ik bedoelde het mengstuk van de rode 14. Volgens mij heeft de TZI gewoon direct een gasfornuisslang op de aanzuigslang vanaf het luchtfilter.

Shocked

Zit daar dan geen mengstuk in de aanzuigslang? Dat lijkt mij zeer sterk.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 08 mei 2007 06:20 PM
  [ # 176 ]
patje74 schreef:

Met je verdamper heb je gelijk het kostbaarste onderdeel welke je wel mag her-gebruiken te pakken. Ik zou gewoon eens met die verdamper onder je arm bij een LPG-boer binnen stappen voor een offerte.
Volgens mij kan je dan die voorgestelde €750,- aardig benaderen.

Op de Citromobile-plattegrond staat een advertentie van een LPG-boer die voor klassiekers al dhz-spul levert v/a 350 euri. Ik stond gisteren erg lang in de file, vandaar dat ik dit weet….

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 08 mei 2007 06:28 PM
  [ # 177 ]

kan iemand daar het adres eens van online zetten dan?

Profiel  
 
OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 378
Geregistreerd: 21-06-2006

Gepost: 08 mei 2007 06:32 PM
  [ # 178 ]
karel schreef:
patje74 schreef:

Met je verdamper heb je gelijk het kostbaarste onderdeel welke je wel mag her-gebruiken te pakken. Ik zou gewoon eens met die verdamper onder je arm bij een LPG-boer binnen stappen voor een offerte.
Volgens mij kan je dan die voorgestelde €750,- aardig benaderen.

Op de Citromobile-plattegrond staat een advertentie van een LPG-boer die voor klassiekers al dhz-spul levert v/a 350 euri. Ik stond gisteren erg lang in de file, vandaar dat ik dit weet….

wat krijg je dan een 3e hands tank en een 20-jaar oude verdamper? Rolling Eyes

Citroën D Special 1970

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 08 mei 2007 06:34 PM
  [ # 179 ]

http://www.autobedrijfrswouda.nl

Vanaf prijs is trouwens 450 euro.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 08 mei 2007 06:35 PM
  [ # 180 ]
OscarTZDTurbo schreef:

wat krijg je dan een 3e hands tank en een 20-jaar oude verdamper? Rolling Eyes

Daar zou je alleen niks aan hebben. Veel spul mag niet meer dan een jaar oud zijn.

Voor Wouter lijkt het mij toch het best als een specialist het gewoon helemaal uitvoert.

Profiel  
 
 
12 van de 39
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook