Totaal aantal Berichten: 3837
- CX 2200
- CX 2200
Ik gooi er een hele kop bij! of mag tweekoppig dan weer niet?
tweekoppige monsters zijn al vanaf de oudheid populair
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:tweekoppige monsters zijn al vanaf de oudheid populair
Ik ben helemaal VOOR 2koppige monsters
tuurlijk, onbekend maakt onbemind, maar als het je bekend is, dan….
- CX 2200
- CX 2200
dan, dan, dan ga je gewoon houden van zo’n tweekoppig appeltjesgroen gevaarte….
mssl schreef:Home-made zijn natuurlijk ook welkom
tuurlijk, als het maar een kleppert is, het aantal koppen of de originaliteit is hierbij van geen enkel belang.
kleppertmeetings zijn verboden voor type1, 2, of 3 politie in funktie.
dus…..
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Kondigen jullie het wel op tijd aan? Ik wil dit “puberaal” clubje 16V liefhebbers weleens bij elkaar zien. Kom ik gewoon met mijn dieseltje en maak ik wel wat foto’s/filmpjes. Het nageslacht wil ook wel wat.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als we nu gewoon ff naar Bx sportief komen dat is de eerst komende meeting van de bxclub uit me hoofd 26 mei en bij het circuit in lelystad, mag er trouwens ook nog mee gedaan worden bij de slalom race’s!
ik ben der zo en zo :D
mzzls
Erik Hannewijk
Erik Hannewijk schreef:Als we nu gewoon ff naar Bx sportief komen dat is de eerst komende meeting van de bxclub uit me hoofd 26 mei en bij het circuit in lelystad, mag er trouwens ook nog mee gedaan worden bij de slalom race’s!
ik ben der zo en zo :D
Dat dacht ik nou ook gelijk!
mssl schreef:Kan natuurlijk ook , maar ik ga echt niet mijn 16V uitlaten op het circuit
Daarnaast ben ik er iniedergeval niet eind Mei ...pas na eind juni een beetje tijd
mijn 16 klepjes gaan dan ook niet het cicuit op, maar dat doe je bij een parkeerplaats meeting ook niet dus .....
We hebben met team Friet-Ei een 8 kleppertje die het meer dan goed doet op de baan durf bijna wel met zekerheid te zeggen dat ie sneller is dan 16v op slalom.
mzzls
Erik Hannewijk
natuurlijk ben ik daar ook, maar het is toch leuker om een beetje te fantaseren over een meeting.
klopt, een beetje puberaal, maar altijd volwassen is ook weer zo iets.
zo, nu weer volwassen:
heb het al her en der geschreven, maar vanochtend onheilspellende geluiden uit de voorkant. na een snelle servicecheck bleek het gelukkig om herrie uit de snelheidsmeter te gaan, wellicht ook uit de meter zelf, niet uit de kabel.
tja, ik zal nooit schrijven dat “de auto” bijna klaar is, dus we gaan vrolijk verder:
ik zoek nu een kilometerteller/snelheidsmeter (de rest van het dashboard mag er ook bij zitten maar ik heb van die losse tellers dus dat hoeft niet…)
en nu we toch bezig zijn: ik zoek ook zo’n blok wat om het dashboard zit. bij mij missen daar wat dingen aan om de boel vast te zetten.
ik heb de auto rammelend gekocht, en het wordt tijd om eens wat
rammels weg te werken.
- CX 2200
- CX 2200
ruben?
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
woutersmits schreef:ruben?
Tegenwoordig is JDT de nieuwe “Belg”
In Yerseke is het te doen tegenwoordig.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
ach, misschien heeft iemand iets die wat dichter bij huis zit, of in een richting waar ik vaker heen rij, ik zit een beetje slecht in de tijd op het moment