Nu het moment supreme eraan gaat komen voor ons dat de fraaie rode Franscaise gaat worden geleverd vraag ik me af of er nog specifieke dingen zijn waar wij op moeten letten bij aflevering?
Aangezien dit onze eerste Citroën is hebben we geen idee behalve de “normale” opleverpuntjes (die we bij BWM al een paar keer hebben mogen beleven, dat is op zich al een belevenis apart ).
Iemand tips?
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
Re: Tips voor controlepunten bij aflevering C4GP ?
MaestroNL schreef:Nu het moment supreme eraan gaat komen voor ons dat de fraaie rode Franscaise gaat worden geleverd vraag ik me af of er nog specifieke dingen zijn waar wij op moeten letten bij aflevering?
Aangezien dit onze eerste Citroën is hebben we geen idee behalve de “normale” opleverpuntjes (die we bij BWM al een paar keer hebben mogen beleven, dat is op zich al een belevenis apart ).Iemand tips?
Buiten te letten op de ‘gewone’ punten kan ik je niets aanbevelen. Gewoon je ogen (en oren!) openhouden.
Overigens wordt het jullie fraaie rode Fransoos omdat auto(mobiel) van het mannelijk geslacht is. Ik persoonlijk vind de GC4Picasso ook een meer mannelijke dan vrouwelijke uitstraling hebben.
Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Exclusive Gris Aluminium Pack Hifi sinds 17 januari 2007
Franse auto dus het is een “voiture”. Voiture = vrouwelijk (het is immers ook La Voiture).
Daarnaast: het kan me niet bommen ook , het is onze mooie Franscaise
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
juistem, een echte Citroën is vrouwelijk !
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Altijd al gezegt dat de Da Vinci Code niet klopt
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
- X - = +
man X man = vrouw ?
Domme vragen bestaan niet.