Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
stoterstangen90 schreef:eXpelliarMus schreef:Ik begin nu toch echt nieuwschierig te worden naar hoe dit er allemaal uit ziet. Foto’sss?
het regent
Oké ik wacht geduldig af.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Zijn er geen foto’s van de motorwissel dan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zijn er geen foto’s van de motorwissel dan?
Nee, toen had ik vieze handen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ziet idd goed uit, rijdt dit nou ook als een BX gti?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Ziet idd goed uit, rijdt dit nou ook als een BX gti?
Het rijdt niet verkeerd
Maar klaar is het natuurlijk niet. De klepseals moeten echt gedaan worden, en de Bougiekabels ook. Ik zat bij draaiende motor aan een waterslang te rommelen, en kreeg een opdonder…..
verder is dat stomme motormanagementlampje weer aangegaan. En een Magneti Spagettie kan ik niet zelf uitlezen…....
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er wel leuk uit onder de kap
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ziet er leuk uit! Het is 4 jaar geleden dat ik deze TZI voor het laatst heb gezien, maar toen had ie een lichtere kleur grijs… Wat heb je met de buitenkant gedaan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ziet er leuk uit! Het is 4 jaar geleden dat ik deze TZI voor het laatst heb gezien, maar toen had ie een lichtere kleur grijs… Wat heb je met de buitenkant gedaan?
Het was bijna donker tijdens het fotograferen, bovendien stond ie onder een boom. Verder niets raars mee gedaan.
stoterstangen90 schreef:XBXG schreef:Ziet er leuk uit! Het is 4 jaar geleden dat ik deze TZI voor het laatst heb gezien, maar toen had ie een lichtere kleur grijs… Wat heb je met de buitenkant gedaan?
Het was bijna donker tijdens het fotograferen, bovendien stond ie onder een boom. Verder niets raars mee gedaan.
Auto’s in het algemeen, en de BX is hier zeker geen uitzondering op, worden meestal niet lichter van het staan onder bomen. Als het al wel of geen rommel afgevende boom betreft.
Test
Eindelijk mag deze schat weer de wegen onveilig maken. Ontzettend fijn autootje! Chapeau, Pyt!
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Gewoon rijden met dat ding, jammer dat naft zo duur is
Test
Thijsvandebles schreef:Gewoon rijden met dat ding, jammer dat naft zo duur is
idd.
En voor gas heb ik meestal net te veel spullen in de auto liggen…....
Nu toch wat problemen met de 20 tzi. Na een ritje terug op de parkeerplaats ineens anderhalve liter bakolie over de vloer. Lijkt uit de keringen van de aandrijfassen te komen.
Kan volgensmij eigenlijk niet uit zichzelf ontstaan. Is mijn diff afscheid aan het nemen?
Overigens kwamen er geen rare geluiden uit de bak…..