Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ehm, niet om het een of ander… Volgens Carbase is de CRX V-tec uit ´90 toch echt nog sneller dan een vuile BX 16v.
Zelfs dan nog wil ik niet dood gevonden worden in een CRX, maar hij is wel sneller dan een BX
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ag die 0,3 sec, als je een beetje kunt sturen ben je wel sneller
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
McDean schreef:nog even oftropic:
dit is/was een bx chic
...Holy #$@
Die ziet er strak uit! En gaat als de brandweer!!
Thijsvandebles schreef:Tsja, je kunt niet uitsluiten dat het níks helpt….Maar om nou te zeggen dat er een verschrikkelijke prestatie geleverd wordt met een lip die zónder die lip niet geleverd wordt….ook niet echt…
(maar het staat wel mooier)
Hoeveel zou het extra zijn?
Ps, wat zijn eenvoudige dingen die ik zou kunnen doen om de prestaties van de chic straks wat op te schroeven :
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
FutureBXChicdriver schreef:Ps, wat zijn eenvoudige dingen die ik zou kunnen doen om de prestaties van de chic straks wat op te schroeven :
zowiezo leuk:
- bredere banden (beter bochten werk)
- openlucht filter
- sportuitlaatje
bovenstaandje vind ik altijd wel leuk als je het maar niet sjonnie doet
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:
zowiezo leuk:
- bredere banden (beter bochten werk)
- openlucht filter
- sportuitlaatjebovenstaandje vind ik altijd wel leuk als je het maar niet sjonnie doet
Ik probeer juist sjonnies een beetje achter te laten, maar dan wel zonder sjonnie look .
Werkt een openlucht filter beter omdat er dan minder weerstand is?
Wat zou zo’n filter + uitlaat ongeveer kosten? (incl arbeid).
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
je kan het net zo duur en moeilijk maken als je zelf wilt
maja het is altijd veel werk (alles moet je pas maken voor de bx)
ik zou zeggen begin maar is met 185 of 195 bandjes voor een beetje wegligging
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Dus zo’n filter erin is zo klaar en kost niet zoveel, maar de uitlaat gaat wel in de papieren lopen?
Is alleen zo’n filter erin ook al beter? En wat voor bandjes zitten er eigenlijk standaard onder een chic?
FutureBXChicdriver schreef:Dus zo’n filter erin is zo klaar en kost niet zoveel, maar de uitlaat gaat wel in de papieren lopen?
Is alleen zo’n filter erin ook al beter? En wat voor bandjes zitten er eigenlijk standaard onder een chic?
Ik dacht dat er standaard 165’ers onder liggen. Onder een 19 TZi 175’ers en onder een GTi (8v) 185’ers. En dan heb je nog de 16v daar liggen 195’ers onder.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Aan wat voor bedragen moet ik denken dan voor een sportuitlaat en zo’n ding monteren :
FutureBXChicdriver schreef:Aan wat voor bedragen moet ik denken dan voor een sportuitlaat en zo’n ding monteren :
Ik heb laatste een gebruikte Sebring einddemper gekocht voor 60 euro’s. En dat is enkel de einddemper. Verder maakt het soort uitlaat voor prestatie’s bar weinig uit. De kat leegstampen geeft je wel wat vermogenswinst, maar daar merk je ook vrij weinig van. Ik heb niet al te lang geleden mijn katalysator verwijdert en het enige wat ik meer is dat de motor wat soepeler is en op echt hoge snelheden wat meer oempf heeft.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
bij en chic kan je de kat niet leeg halen
PrutsyLJ schreef:FutureBXChicdriver schreef:Aan wat voor bedragen moet ik denken dan voor een sportuitlaat en zo’n ding monteren :
Ik heb laatste een gebruikte Sebring einddemper gekocht voor 60 euro’s. En dat is enkel de einddemper. Verder maakt het soort uitlaat voor prestatie’s bar weinig uit. De kat leegstampen geeft je wel wat vermogenswinst, maar daar merk je ook vrij weinig van. Ik heb niet al te lang geleden mijn katalysator verwijdert en het enige wat ik meer is dat de motor wat soepeler is en op echt hoge snelheden wat meer oempf heeft.
Dus een ander luchtfilter + andere uitlaat is niet de moeite waard? Wat die kat betreft, die moet neem ik aan weer gemonteerd worden voor de apk