B_iks schreef:De crux zit echter in die carterpan, bedieningspaneel, bedrading etc..
Dan krijg je een mooi aan/uit knopje in je middenconsole ofzo. bedrading en ophanging is net zo universeel..
Jdt schreef:B_iks schreef:De crux zit echter in die carterpan, bedieningspaneel, bedrading etc..
Dan krijg je een mooi aan/uit knopje in je middenconsole ofzo. bedrading en ophanging is net zo universeel..
Ah, ok! Dat had ik kunnen weten, aangezien ik zelf ook zulke mooie knopjes in m’n middenconsole heb . Die originele schuifjes vind ik overigens wel iets fraaier en die zitten altijd in het zicht.
B_iks schreef:Jdt schreef:B_iks schreef:De crux zit echter in die carterpan, bedieningspaneel, bedrading etc..
Ah, ok! Dat had ik kunnen weten, aangezien ik zelf ook zulke mooie knopjes in m’n middenconsole heb . Die originele schuifjes vind ik overigens wel iets fraaier en die zitten altijd in het zicht.
Zelfs in het donker want dan zijn de tekentjes mee-verlicht…
B_iks schreef:Droom-bx, met airco uiteraard , al gevonden?
Dat…..** Altijd starten en lopen **....doet me altijd een beetje huiveren
Bram schreef:B_iks schreef:Droom-bx, met airco uiteraard , al gevonden?
Dat…..** Altijd starten en lopen **....doet me altijd een beetje huiveren
Whaha lol. Dit is wel waar. Ik zal het wel weghalen dan. (hij hoort gewoon standaard altijd te starten )
Maar het klopt ik heb inderdaad een andere BX gevonden. Ik hoop hem zo snel mogelijk in mijn bezit te krijgen. Maar als deze auto niet verkocht wordt voor het bedrag dat ik wil gaat het feest niet door.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Kijk maar uit dat je niet van een koude kermis thuiskomt dan. Als je een BX voor een fatsoenlijke prijs wil verkopen, zul je vaak geduld moeten hebben. Als je er snel vanaf wil, zul je net zien dat er niemand voor komt.
BX19TZI schreef:Bram schreef:Dat…..** Altijd starten en lopen **....doet me altijd een beetje huiveren
Whaha lol. Dit is wel waar. Ik zal het wel weghalen dan. (hij hoort gewoon standaard altijd te starten )
Gelukkig maar dat je niet kunt reageren op MP zoals we hier doen….ik zie die term wel vaker staan in een advertentie, vooral dat *LOPEN*....ik krijg dan geheid meteen de neiging om er zo op te reageren.
Bram schreef:BX19TZI schreef:Bram schreef:Dat…..** Altijd starten en lopen **....doet me altijd een beetje huiveren
Gelukkig maar dat je niet kunt reageren op MP zoals we hier doen….ik zie die term wel vaker staan in een advertentie, vooral dat *LOPEN*....ik krijg dan geheid meteen de neiging om er zo op te reageren.
De advertentie is inmiddels aangepast op marktplaats. Hier staat het er nog wel maar dat komt zo snel mogelijk voor elkaar. Ik heb trouwens geen diesel gevonden maar heb gekozen voor een echte bx 19 16 valve mk2. Ik ga er zo snel mogelijk kijken en ik ga hem naar alle waarschijnlijkheid niet laten staan. Ik hou jullie op de hoogte. Maarja als mijn huidige niet verkocht wordt ga ik eerst flink zakken in prijs. Maar ja we zullen zien. Ik wacht nog 2 weken.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
BX19TZI schreef:Ik heb trouwens geen diesel gevonden maar heb gekozen voor een echte bx 19 16 valve mk2. Ik ga er zo snel mogelijk kijken en ik ga hem naar alle waarschijnlijkheid niet laten staan. Ik hou jullie op de hoogte. Maarja als mijn huidige niet verkocht wordt ga ik eerst flink zakken in prijs. Maar ja we zullen zien. Ik wacht nog 2 weken.
Zo, dat is niet mis! Waar heb je hem vandaan? En heeft ie Airco? Foto’s?
Afijn, tijd voor een nieuw topic mocht je ‘m kopen.
Ja ik heb foto’s alleen ik heb geen flauw idee hoe ik die op dit forum kan zetten. Als iemand mij dat zou uit kunnen leggen zou dat fijn zijn.
Hij staat vlakbij Den Haag dus dat is wel een eind rijden. Hij heeft alleen 1 kapotte aandrijfas dus dat wordt nog een hele klus om dat ding naar mijn huis te kunnen rijden.
Ik ga er volgende week zaterdag kijken en als die me bevalt haal ik hem een week later op.
Foto’s worden gepost na de uitleg
BX19TZI schreef:Ja ik heb foto’s alleen ik heb geen flauw idee hoe ik die op dit forum kan zetten. Als iemand mij dat zou uit kunnen leggen zou dat fijn zijn.
Hij staat vlakbij Den Haag dus dat is wel een eind rijden. Hij heeft alleen 1 kapotte aandrijfas dus dat wordt nog een hele klus om dat ding naar mijn huis te kunnen rijden.
Ik ga er volgende week zaterdag kijken en als die me bevalt haal ik hem een week later op.Foto’s worden gepost na de uitleg
het is toch geen grijze met witte teller wijzers
citroenc2 schreef:BX19TZI schreef:Ja ik heb foto’s alleen ik heb geen flauw idee hoe ik die op dit forum kan zetten. Als iemand mij dat zou uit kunnen leggen zou dat fijn zijn.
Ik ga er volgende week zaterdag kijken en als die me bevalt haal ik hem een week later op.Foto’s worden gepost na de uitleg
Ja dat is hem wel. Heb de eigenaar al gesproken. Jij bent dus diegene die hem van mij probeert af te nemen. Een beetje jammer is dat. Ik zal er in ieder geval volledig voor gaan. Dat is namelijk mijn droom bx.
BX19TZI schreef:citroenc2 schreef:BX19TZI schreef:Ja ik heb foto’s alleen ik heb geen flauw idee hoe ik die op dit forum kan zetten. Als iemand mij dat zou uit kunnen leggen zou dat fijn zijn.
Ja dat is hem wel. Heb de eigenaar al gesproken. Jij bent dus diegene die hem van mij probeert af te nemen. Een beetje jammer is dat. Ik zal er in ieder geval volledig voor gaan. Dat is namelijk mijn droom bx.
waarom zou ik hem willen heb er sinds 2 weken al 1
heb toen der tijd wel voor de auto gekeken maar vond hem niet interesant toen
Heb jij die auto al wel in het echt gezien en zo ja wat vond je er toen van dan?