4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

Lip
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 11 mei 2007 01:42 AM
  [ # 46 ]
FutureBXChicdriver schreef:
PrutsyLJ schreef:

Aan wat voor bedragen moet ik denken dan voor een sportuitlaat en zo’n ding monteren Confused:

Ik heb laatste een gebruikte Sebring einddemper gekocht voor 60 euro’s. En dat is enkel de einddemper. Verder maakt het soort uitlaat voor prestatie’s bar weinig uit. De kat leegstampen geeft je wel wat vermogenswinst, maar daar merk je ook vrij weinig van. Ik heb niet al te lang geleden mijn katalysator verwijdert en het enige wat ik meer is dat de motor wat soepeler is en op echt hoge snelheden wat meer oempf heeft.

Dus een ander luchtfilter + andere uitlaat is niet de moeite waard? Wat die kat betreft, die moet neem ik aan weer gemonteerd worden voor de apk Smile

idd

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 11 mei 2007 01:42 AM
  [ # 47 ]
PrutsyLJ schreef:

Aan wat voor bedragen moet ik denken dan voor een sportuitlaat en zo’n ding monteren Confused:

Ik heb laatste een gebruikte Sebring einddemper gekocht voor 60 euro’s. En dat is enkel de einddemper. Verder maakt het soort uitlaat voor prestatie’s bar weinig uit. De kat leegstampen geeft je wel wat vermogenswinst, maar daar merk je ook vrij weinig van. Ik heb niet al te lang geleden mijn katalysator verwijdert en het enige wat ik meer is dat de motor wat soepeler is en op echt hoge snelheden wat meer oempf heeft.

Dus een ander luchtfilter + andere uitlaat is niet de moeite waard? Wat die kat betreft, die moet neem ik aan weer gemonteerd worden voor de apk Smile

idd

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 11 mei 2007 01:43 AM
  [ # 48 ]

ik zou eerst de auto maar is thuis hebben Laughing

Filtertje geeft idd wel leuk geluidje.
setje peugeot 205 speedlines met 195 banden heb je al voor 200 euor (een nette set Wink )

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 mei 2007 01:44 AM
  [ # 49 ]
citroenc2 schreef:

bij en chic kan je de kat niet leeg halen Wink

Dat kan zeker wel! Echter moet de auto voor 93 gemaakt zijn. De U9 op het kentekenbewijs zorgt er echter voor dat de auto bij de APK onder een bepaalde CO waarde moet blijven waar ie zonder kat in de meeste gevallen ook gewoon onder zit. Het nadeel van de Chic is de monopoint injectie waarbij je de CO waarde niet kan “verstellen” in tegenstelling tot een multipoint injectie.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 214

Gepost: 11 mei 2007 01:46 AM
  [ # 50 ]

Kortom, het helpt allemaal niet echt, behalve wat bredere banden voor een betere wegligging Laughing

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 11 mei 2007 01:48 AM
  [ # 51 ]

Kortom, het helpt allemaal niet echt, behalve wat bredere banden voor een betere wegligging Laughing

daar komt het wel op neer Laughing

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 mei 2007 01:49 AM
  [ # 52 ]
mssl schreef:

Zoals ik al eerder zei….koop dan een GTI als je zonodig snel moet wezen Razz

Och, ik hoef er ook geen sportwagen van te maken, maar als ik er nog een beetje uit kan halen is dat ook wel leuk natuurlijk Smile

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 11 mei 2007 02:04 AM
  [ # 53 ]

precies, welkom in de wondere wereld van de BX. ga nou maar eens met die chic een beetje toeren en je wilt niet anders meer…

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 11 mei 2007 04:51 AM
  [ # 54 ]
knäckor schreef:

Het gaat er bij mij niet in dat dat ding ook maar een minimale invloed heeft opde wegligging. Van onder is hij hol, hij is te klein, er zitten kieren tussen dat ding en de bumper en hij is te slap om de auto op de weg te drukken. De onderkant van de auto is ook dusdanig niet recht dat er geen sprake is van zuiging onder de auto, zoals dat bij racewagens wel het geval is.

Ik was er ook erg skeptisch over maar ben “om” na het gewoon geprobeerd te hebben. Wel ligt de snelheid waarbij je het effect goed merkt zo rond de rijbewijs-grens.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 mei 2007 04:51 PM
  [ # 55 ]
PrutsyLJ schreef:

Dus zo’n filter erin is zo klaar en kost niet zoveel, maar de uitlaat gaat wel in de papieren lopen?
Is alleen zo’n filter erin ook al beter? En wat voor bandjes zitten er eigenlijk standaard onder een chic?

Ik dacht dat er standaard 165’ers onder liggen. Onder een 19 TZi 175’ers en onder een GTi (8v) 185’ers. En dan heb je nog de 16v daar liggen 195’ers onder.

Er zitten nu trouwens deze velgen onder   ...wat voor velgen/banden zijn het?

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 mei 2007 06:23 PM
  [ # 56 ]
karel schreef:
knäckor schreef:

Het gaat er bij mij niet in dat dat ding ook maar een minimale invloed heeft opde wegligging. Van onder is hij hol, hij is te klein, er zitten kieren tussen dat ding en de bumper en hij is te slap om de auto op de weg te drukken. De onderkant van de auto is ook dusdanig niet recht dat er geen sprake is van zuiging onder de auto, zoals dat bij racewagens wel het geval is.

Ik was er ook erg skeptisch over maar ben “om” na het gewoon geprobeerd te hebben. Wel ligt de snelheid waarbij je het effect goed merkt zo rond de rijbewijs-grens.

Maar eens een keer proberen dan Rolling Eyes , want op de foto’s die ik vandaag kreeg, zit er idd ook een lip op (zie boven). Zie het voor het eerst want ik had tot nu toe alleen een wat onduidelijke foto gezien Smile .

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 11 mei 2007 06:37 PM
  [ # 57 ]

lelijke Laughing
ik zou er 15 inch peugeot 205 speedlines onder gooien.

btw nette kar Wink  en lipje heeft die al Laughing

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 mei 2007 06:44 PM
  [ # 58 ]
McDean schreef:

lelijke Laughing
ik zou er 15 inch peugeot 205 speedlines onder gooien.

btw nette kar Wink  en lipje heeft die al Laughing

Zie de lip vandaag ook voor het eerst idd Smile
Zo lelijk zijn die velgen toch ook weer niet als ze goed schoon gemaakt worden? En ik moet ook een beetje op mijn centen letten ivm studie, dus een paar honderd € neertellen voor velgen zal niet gaan momenteel Rolling Eyes
Wat voor maat banden zijn dit trouwens?

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 mei 2007 07:23 PM
  [ # 59 ]
mssl schreef:

Peugeot205 GTI (speedline) velgen kosten echt niet veel geld. Voor 150 euro (incl. banden) kun je al hele goede setjes vinden! Wink

Had ergens op CF een chic met splns gezien, zag er wel strak uit, ja.

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 mei 2007 07:44 PM
  [ # 60 ]
mssl schreef:
mssl schreef:

Peugeot205 GTI (speedline) velgen kosten echt niet veel geld. Voor 150 euro (incl. banden) kun je al hele goede setjes vinden! Wink

Had ergens op CF een chic met splns gezien, zag er wel strak uit, ja.

McDean heeft ze onder zijn BX (banden 195/50/15) gehad en ik heb ze onder mijn BX 1400 gehad (banden 205/50/15).
205 is erg breed maar ik vond het erg gaaf (ook al had ik geen stuurbekrachtiging).

wel, misschien loop ik eens tegen een betaalbaar setje aan. Volgens mij staan onder een chic zowiezo een hoop velgen best mooi. Nog andere suggesties?  Smile
Ps op de foto’s van McDean staan ze niet?

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook