2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
de Citroën ‘Budgetbeurt’
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 mei 2007 01:08 AM
  [ # 16 ]
patje74 schreef:
arjan_verkade schreef:

jammer/gelukkig, dat de RDW stopt met deze service.

tenmiste dat hoorde/las ik pas ergens.

Klopt, dat stond bij mij in een brief van de plaatselijke Citroën dealer. Nu moeten ze hun eigen mailing bestand opbouwen.

precies, dat was hem ja Wink

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 11 mei 2007 04:12 AM
  [ # 17 ]
BX19trs schreef:

Is dus een standaard mailing om klanten te trekken, doen wij ook bij volvo, via RDW/RDC klantgegevens kopen en daarna een zomer/winter/budgetmailing doen om klanten te trekken en ze daarna een beurt met fikse reparatie in de maag te splitsen… Cool

En er zijn helaas altijd sukkels die erin trappen Laughing

Op zich niets mis met het verkopen van service en onderhoud, maar dat de RDW verdient aan het verkopen van de klantgegeven is mij een doorn in het oog, gelukkig stoppen ze ermee.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook