Hallo
Ik ben op zoek naar windschermen om te plaatsen op mijn voorzijdeuren. Zodat ik minder last heb van de wind als mijn ruit openstaat.
Liefst een winkel in Belgie of online
M.v.g.
Jochen

Totaal aantal Berichten: 7821
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Re: Gezocht: windschermen voor aan de zijruiten
visual_bAstArd schreef:Hallo
Ik ben op zoek naar windschermen om te plaatsen op mijn voorzijdeuren. Zodat ik minder last heb van de wind als mijn ruit openstaat.
M.v.g.
Jochen
Ik vermoed dat de lokale citroen-agent ze wel moet kunnen leveren. Kijk anders eens op http://www.snowhunter.nl/ Ik ben deze lui tegengekomen op marktplaats.nl, maar geen ervaringen mee verder.
Succes!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 15709
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Gewoon bij de dealer verkrijgbaar!
Bedenk wel dat als je dan je raam een stukje openzet er enorm geluidsoverlast is; ook voor een medepassagier. Aangezien ik rook in de auto laat ik beide kanten ‘s nachts openstaan en heb ‘s ochtends een redelijk frisse auto.
Gekocht via marktplaats; wel met beleid monteren.
mvg
Hans

Totaal aantal Berichten: 15709
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik heb die dingen al twee keer gekocht bij de dealer, weet niet meer voor hoeveel, maar zeker niet voor 85 euro
M.v.g.
Jochen
ik weet niet of je de wat aan heb maar probeer norauto eens
Eerst wil ik iedereen bedanken voor hun antwoorden.
Ik denk dat ik hem zal halen bij mijn dealer en daar laten installeren.
Heeft er nog iemand ervaring mee?
Want iemand postte hier dat het geluid toeneemt en dat mag ook de bedoeling niet zijn. Of is dit alleen als je hem te ver openzet?
visual_bAstArd schreef:
Want iemand postte hier dat het geluid toeneemt en dat mag ook de bedoeling niet zijn. Of is dit alleen als je hem te ver openzet?
Zelfs met een kleine opening hoor je ruis (ook als je geen schermen zou hebben). Toch ben ik erg tevreden met de schermen; in slecht weer kan ik m’n ramen altijd een stukje open hebben. Ook als ik niet rijd staan ze altijd op een kier. Kortom: het is zuiver persoonlijk. Mocht het niet bevallen, dan kan je ze altijd met beleid verwijderen en eventueel in een ander jaargetijde gebruiken.
Succes!
Hans
peusjoo306 schreef:rond de 35 euro heb je ze bij snowhunter, prima dingen en pasvorm.
bij de dealer kosten ze 50 euro meer…..
bij de dealer: 35 euro!
Berlingo 1.6HDI
is dit voor een blingo III ?
Gepost: 14 mei 2007 ? zal niet echt voor een type 3 zijn.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Totaal aantal Berichten: 84
- Berlingo B9 multispace
bij dealer (België) gekocht aan €43.31 exclusief en €52.41 incusief BTW. zeer gemakkelijk zelf te plaatsen. en op een dag geleverd (misschien goedkoper als ze bij gewone stockbestelling (tussen filters enz.) laten komen maar bij mijn dealer waren ze alleszins aanwezig de dag erop aan deze prijs.