hel1 schreef:ach, misschien heeft iemand iets die wat dichter bij huis zit, of in een richting waar ik vaker heen rij, ik zit een beetje slecht in de tijd op het moment
Zal eens ff in de schuur kijken. Ben nog steeds aan het ruimen met troep
mzzls
Erik Hannewijk
Opsturen kan ook altijd nog
Heb ook nog 2 (diesel)tellerbakken liggen, maar weet niet zo goed wat je bedoeld met losse tellers? Dit zijn de versies waarbij je wel de componenten kunt uitwisselen (Jaeger geloof ik?).
‘t Is niet om de hoek, maar wel dichterbij dan Yerseke! Eigenlijk gewoon een beetje dom dat je het niet gelijk hebt aangegeven bij die 5-bak?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:Heb ook nog 2 (diesel)tellerbakken liggen, maar weet niet zo goed wat je bedoeld met losse tellers? Dit zijn de versies waarbij je wel de componenten kunt uitwisselen (Jaeger geloof ik?).
‘t Is niet om de hoek, maar wel dichterbij dan Yerseke! Eigenlijk gewoon een beetje dom dat je het niet gelijk hebt aangegeven bij die 5-bak?!
tja, toen was er nog weinig aan de hand, af en toe een tikje in de teller, meer niet
volgens mij is het een veglia-klokgedoe, maar dat zal ik morgen in de file nog eens bekijken.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
en ja, die componenten kan je los uitwisselen
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ik heb nog wel een GTi-tellerbak met losse klokken liggen, roep maar als je’m nodig hebt
Heb gekeken en heb al het spul wel liggen voor je. Pm maar wanneer je in de buurt ben.
Je kan trouwens beide uitwisselen zowel Jeager als Veglia zolang het maar niet met elkaar is;) enkel bij Jeager is de achtergrond die je zit uit 1 vel.
Ik heb ze trouwens beide liggen.
mzzls
Erik Hannewijk
mzzls
Erik Hannewijk
Erik Hannewijk schreef:Heb gekeken en heb al het spul wel liggen voor je. Pm maar wanneer je in de buurt ben.
Je kan trouwens beide uitwisselen zowel Jeager als Veglia zolang het maar niet met elkaar is;) enkel bij Jeager is de achtergrond die je zit uit 1 vel.
Ik heb ze trouwens beide liggen.
mzzls
Erik Hannewijk
Maar, de toerenteller is wel 16-specifiek; het rode bereik begint later en de elektrische aansluitingen zijn over de diverse typen heen ook (heel erg) anders.
Ich bin ein Breaker
gelukkig heb ik geen klachten over de toerenteller
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
hel1 schreef:gelukkig heb ik geen klachten over de toerenteller
Ook niet dat ‘t rood te vroeg begint?
Ownee, je hebt een laagtoerige kleppert.
beerpeet schreef:hel1 schreef:gelukkig heb ik geen klachten over de toerenteller
Ook niet dat ‘t rood te vroeg begint?
Ownee, je hebt een laagtoerige kleppert.
precies, ik heb een langzaamloper
en dat rood kijk ik niet naar als ik doortrap in de hoogtoerige afdeling.
Zo en zo zou je met uitwisselen geen problemen hebben met een bv gti dash want dat zet je het velletje papier waar de rode lijntjes op staan zo en zo niet over. Het gedeelte wat je uitwisseld zit aan de achterzijde.
mzzls
Erik Hannewijk
daar zijn we weer, terug van vakantie.
paar duizend kilometer door belgie en frankrijk gereden en een paar honderd door duitsland gescheurd.
en ik kan nu eindelijk wat zinnigs zeggen over het gebruik van de klepper met de laagtoerige vijf.
als ik niet boven de 150 rij, dan zit dat net even onder de 1 op 14. één keer 1 op 13,98 toen ik een tank op de franse routes nationale opgereden heb, wel altijd sneller aangekomen dan tomtom me voorspelde (gewoon met de locals mee), doorrijden dus
tja, en boven de 180 wordt het toch wel iets van 1 op 10 à 11 denk ik, maar dat heb ik dan weer geen hele tank geprobeerd.
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
He heleen welkom terug! Ik heb intussen ook een zilvergrijze kleppert erbij
Leuk op meetings 2 dezelfde klepperts