Mijn Citroëndealer is ook Peugeotdealer (wel in een ander pand).
Was het soms in de buurt van Arnhem? (ik heb de foto vergroot maar kon de dealernaam onder het kenteken niet lezen)
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Ben afgelopen weekend in Parijs geweest. Het aantal C4P viel een beetje tegen . Wel meer 5-zits dan 7-zits.
Een paar op de gevoelige plaat kunnen vast leggen
Een rode 5-zits met zwarte stootstrips en een bruine Grand Exclusive
PS Hoe moet ik die foto’s op het forum plaatsen
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Vandaag rijd ik naar mijn werk, rijdt er een C4 Grand Picasso achter me. Kenteken 99-TR-TJ. Nu is dit niet de eerste keer dat ik hem zie, maar ben er op die 22 km enkele reis nog 2 tegengekomen!
Heb zo’n vermoeden dat het wel een verkoopsucces is/wordt…..
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Vanochtend ben ik de voortent van m’n caravan aan het inpakken, rijdt daar opeens een GC4 langs! en nog wel in “mijn” kleur!!! Geen tijd opm er even achteraan te gaan…..
Zo dichtbij en toch zo veraf!
(Ik stond op camping Schoonbron in Schin op Geul)
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Yess, hij is binnen !!!
En volgende week zaterdag klaar om afgeleverd te worden aan zijn nieuwe baasje. Kreeg donderdag ineens een mail van de dealer dat ie er was. Zoals al bij meer forumleden gelezen is het een paar weken vervroegd, een paar weken geleden stond er een “definitieve” afleverweek 21 en rijden in week 22, maar nu dus al aanstaande zaterdag. Wilde hem gisteren alvast gaan bewonderen maar was al naar de poetser gebracht, en die was gesloten om 6 uur
Nog een weekje geduld !!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
harryhonda7 schreef:Yess, hij is binnen !!!
En volgende week zaterdag klaar om afgeleverd te worden aan zijn nieuwe baasje. Kreeg donderdag ineens een mail van de dealer dat ie er was. Zoals al bij meer forumleden gelezen is het een paar weken vervroegd, een paar weken geleden stond er een “definitieve” afleverweek 21 en rijden in week 22, maar nu dus al aanstaande zaterdag. Wilde hem gisteren alvast gaan bewonderen maar was al naar de poetser gebracht, en die was gesloten om 6 uur
Nog een weekje geduld !!
Gefeliciteerd Harry!!
Kan je volgende week nog mooi een afscheidstournee houden met je “oude” auto naar EuroDisney en hem dan inruilen voor je fonkelnieuwe francaise!!
harryhonda7 schreef:Yess, hij is binnen !!!
Gefeli Harry!
En potverkoffie waar blijft die van mij nou
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
Van Harte Harry!
(nog maar 5 nachtjes…...........)
Vanmiddag (ongeveer 16:00 uur) op de A1 vanaf Amsterdam:
1x GC4 Picasso Gris Fer (mooie kleur overigens) en 1 minuut verder
1x PC4Picasso Gris Fer (P = Petite) Is in Gris Fer ook best mooi!!!!
Het wordt steeds mooier op de weg (maar ook steeds voller.. wat een files vandaag…)
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Wat dat betreft; Noord-Holland rules!!
Ben er vandaag tijdens een retourtje Amstelveen - Alkmaar (totaal ca. 100 km.) maar liefst 5 tegengekomen. 3 x Gris Fer, 1 x Rouge Lucifer (vond ik tegenvallen eerlijk gezegd) en 1 x Icare. (zijnde niet die van mezelf)
Vandaag in Genemuiden: een C4P 5-zits, kleur Nocciola, kenteken ..XF-FJ. Wat een schitterende kleur. Bijna het model dat ikzelf besteld heb. Hij miste alleen het glazen dak en de lichtmetalen velgen + het was geen EB6V.
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
‘t Is een mooie HarryH!!!
Veel plezier ermee.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
2x Picasso:
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Very nice harry
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.