info over autoradio’s laatste dashboard
xm_addict
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 195

Gepost: 13 mei 2007 03:35 PM

Mede door de recente artikels in Citroexpert ben ik gaandeweg gefascineerd geraakt in deze materie.De eigenzinnige afmetingen beperken de mogelijkheden flink. De peperdure Continental Edison kennen we allemaal, maar het zijn vooral de alternatieven die leuk zijn. Op een Italiaanse site (link) vond ik wat meer nuttige info. Op Citromobile vond ik een Optalix (zonder FM) netjes ingewerkt in een geperst frontplaatje (zie ARA radio bij de link)in krimplak gespoten, dat perfect in de opening past. Ook de zijssteuntjes binnenin zijn seriewerk en passen perfect om het geheel met de 2 schroeven vast te zetten. Weet iemand of deze frontplaatjes door Citroën werden geleverd ?  Heel leuk vind ik ook de reela (zie link onderaan)die ook de correcte afmetingen heeft en mooi bij het dashboard past maar eigenlijk net iets te klein is. Zo’n exemplaar heb ik ook maar hier is wat knutselwerk te verwachten om hem mooi in het bestaande bakje in te werken. Alle info , mogelijk met foto’s, is méér dan welkom music

http://www.fedeweb.altervista.org/DSuper5lautoradio2.htm

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2864

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 13 mei 2007 06:25 PM
  [ # 1 ]

Kijk eens op Marktplaats en sites als Ebay; er bestaan/bestonden wel meer merken die radio’s lever(d)en voor de ID/DS.
Zelfs Phillips heeft meerdere types gehad.
Ikzelf rij met een moderne radio/CDspeler die ik heb ingebouwd in de kaartenhouder/motorbultflap.
Efkes wat draden verleggen en voilá!
Zo heb ik een extra bakkie voor wat muntgeld ed…smakkelijk.

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook