Euhm, heb ik allemaal gecheckt, en heb er zo’n dikke 15 minuten mee gereden, maar bedankt voor de tips
Een break is nooit een optie geweest voor mij.
Maar heb inmiddels wel een gewone gekocht. Die uit Amsterdam, 850 zonder nieuwe APK (maandje nog). Eerste paar 100 km is ook al gemaakt. De auto rijd erg prettig en comfortabel. Vering werkt goed en lijkt niks te lekken.
Wat ik me eigenlijk afvraag. Wat is nou het nut van de laagste stand van de vering??
JXR schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag. Wat is nou het nut van de laagste stand van de vering??
Om het systeem drukloos te krijgen en er evt reparatie’s aan te verrichten, bollen eraf halen e.d.
Dus je hebt nu ook een TZD ?
Alvast gefeliciteerd dan en welkom bij de vele 1.9D rijders (Xantia, ZX, BX, Berlingo)
We horen wel van je hoe hij je bevalt…je durfde een turbo D niet aan ?
Ik zag trouwens (via die link op MP) dat die turbodiesel al verkocht is…ze vliegen werkelijk als warme broodjes weg
Was je toevallig ook nog op deze af geweest : ......wat een schitterend mooie blauwe TZD zeg http://auto.marktplaats.nl/citroen/92373886-te-koop-citroen-bx-tzd.html?return=eJwdyOEKgyAUhuF7CerftGOOlhGj3YlYkGQpemKtsXvfqT8fz/tpBeprVdkmBfdGZWnU0UzthBgU57MP48oWHWcMTmtMbHVcb+hviRuL0Y8rN1ACm3Bxz911UAypQ59XPeTVy9H0zSVxXuVFJB42nNyvV4panPWhko9G1pJqflPhMRB9smRRhA6y9vcHn4Q0/Q==&df=1&fta=eNo9jsEOgjAQRP9lD5zptrQwG77FNMGYxhqIRUEJ/25L1Mtu5u1mZjwstoQW9LjH09PHRJJgO9Aae1UNqZ9HKIkKXZ4MVec14x0miWtWhh1LfMG0nXFGrgvm9yBjCuBq6lUxM6DJX84kIRslaFAYcorPhy2gliO948YyN/r3dSDtdNvagviLlHVaOVeQ/iHdWNUwyZ6Qa9/8eipxOWE4nBjkl9KjBtFXP/96/wCaGUYg#photo
Nee, het is wel een TZD turbo!!
Ik met m’n onduidelijkheid ook ops:
Maar deze was de eerste waar ik bij was wezen kijken, wat ook heel handig was dat ie in de buurt was. Altijd kan je misschien wel een betere of mooiere vinden voor minder geld, maar goed, ik ben blij met m’n koop. De auto is roestvrij, zeer nette staat, rijd en veert prima en was niet overdreven duur
JXR schreef:Nee, het is wel een TZD turbo!!
Ik met m’n onduidelijkheid ook ops:
Maar deze was de eerste waar ik bij was wezen kijken, wat ook heel handig was dat ie in de buurt was. Altijd kan je misschien wel een betere of mooiere vinden voor minder geld, maar goed, ik ben blij met m’n koop. De auto is roestvrij, zeer nette staat, rijd en veert prima en was niet overdreven duur
Ah….duidelijk, open dan even een nieuw draadje over je nieuwe TZD-turbo, want voor je het weet is er ‘een’ mod die je draadje op slot zet.
Ik lees dan daar wel je verhalen over hoe en wat
Ik zal het binnenkort even doen ja, mijn antwoorden zijn laatste tijd wat kort en telegramstijl, want ik ben een beetje druk.
JXR schreef:Ik zal het binnenkort even doen ja, mijn antwoorden zijn laatste tijd wat kort en telegramstijl, want ik ben een beetje druk.
Oke…snap ik….ga er eerst maar eens lekker mee rijden, dan lezen we wel hier hoe hij je bevalt en of er nog mankementen aan zijn (hopelijk niet natuurlijk).