ook hier weer, de phase 2 is zuiniger maar wel 1 klasse zwaarder in wegenbelasting dan de phase1.
In Bezit:
C4 Coupé 1.6 HDi 92PK VTR (2005)
Saxo 1.4i SX (2000)
Deze Prachtige Auto’s Zijn Te Bezichtigen In En Om Hellendoorn
why-not schreef:ook hier weer, de phase 2 is zuiniger maar wel 1 klasse zwaarder in wegenbelasting dan de phase1.
dat zal ik in ieder geval meenemen in m’n beslissing bij het vervangen van m’n C3, in de toekomst
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Re: C5 Xenon verlichting (2.2Hdi)
why-not schreef:Ik reed laatst een keer naar mijn werk toe en toen op een rechte vlakke weg ging in één keer alles behalve de motor uit (verlichting, radio, rembekrachtinging, stuurbekrachtiging kortom alles). Auto aan de kant gezet en motor uitgezet en weer gestart (starten ging plotseling heel moeilijk). Ben gelijk langs de garage gegaan en die hebben de computer uitgelezen. was natuurlijk niks te vinden . op de dag erna reed ik weer naar mijn werk toe en toen ging alleen de verlichtng uit tot op het parkeerlicht (ik zet het licht altijd met de schakelaar op verlichting aan). ik werd toen door de garage doorverwezen naar een profesionele citroën-dealer. computer uitgelezen en ze dachten dat ze het wel op konden lossen. ze hebben hierbij de sensor voor de verlichting uitgeschakeld en er voor gezorgd dat de verlichting nu áltijd brandt. niet veel problemen met de verlichting meer opgemerkt alleen dat de licht hoogte heel sterk verschilde (zichtbaar op verkeers borden, de ene keer worden ze wel blauw en de andere dag niet). een maand later op de snelweg in het donker naar amsterdam gebeurde het weer. verlichting ging uit tot op parkeerlicht en tegelijker tijd kon de cruise control er ook niet meer af! we zijn het nu echt heel erg zat en de dealer zegt niet te weten waar het probleem aan ligt. Please Help!
Is dit niet het fameuze probleem met het centrale display dat master is op de bus, bij uitval dus alles (behalve de motor zelf ) meeneemt en naar een paar seconden reset en alles het weer doet?
Oplossing is vervanging van het centrale boordcomputer display. s in de eerste lichting C5 veel onder garantie gebeurd
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100