3 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

deur63’s BX Chic (foto’s in OP)—- APK. Zie onderaan P11
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 23 december 2004 01:20 AM
  [ # 31 ]

Mooi…...ik vind trouwens die wat doorgebogen achterspoiler wel iets hebben hoor…..staat lekker snel Laughing

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 23 december 2004 10:06 AM
  [ # 32 ]
Bram schreef:

Mooi…...ik vind trouwens die wat doorgebogen achterspoiler wel iets hebben hoor…..staat lekker snel Laughing

Ja, klopt, maar het is een beetje irri met dit weer (regen), ik kan natuurlijk wel de achterruit droogmaken voor ik wegrijdt, maar als ik voor een stoplicht sta te pruttelen is m’n ruit weer zo drijfnat, en ik moet toch zien of er een lekker ding in de auto achter me zit Wink

nog een nadeel van de doorgebogen spoiler is, dat deze naden heeft aan de zijkanten waar ie op de achterklep gemonteerd zit. da’s dus niet echt mooi.

Maar, zoals het ernaar uitziet, blijft ie nog wel een tijdje erop zitten, aangezien ik geen vervangende kan vinden.

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 23 december 2004 08:54 PM
  [ # 33 ]

Van mijn voorlaatste BX turbodiesel (vorig jaar november helaas moeten verkopen, die met Airco, CC, enz.. Crying or Very sad ) heb ik ook de (standaard af fabriek) Achterspoiler af gehaald…...je ziet zo weinig in je achteruitkijk-spiegel met dat ding. Confused

Nu ben ik nog vrij lang (1.88m) maar als je 1.70 bent of zo….zit je recht tegen die spoiler aan te kijken Sad .....hij is gewoon veel te *dik*.

Probeer dat overigens maar niet hoor, dat eraf halen…...want ze zitten muurvast die dingen…..heb hem letterlijk met een ‘‘breekijzer’’ er vanaf moeten halen. Rolling Eyes
(en dan hou je 4 gaatjes over in de klep)

En je kunt er ook zo *lekker* bij….met een pijpsleutel moet je via onderkant achterklep in den blinde die kleine boutjes zien te vinden…...kijk er maar eens naar, hoe moeilijk dat is. Cool

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 23 december 2004 09:09 PM
  [ # 34 ]

Ik heb goed zicht in m’n achteruitkijkspiegel en ben ook voorzien van dat type spoiler. irriteer me dus niet aan dat ding.
Die van mij is trouwens ook heeeeeeeel ietsjes doorgebogen Surprisedops:

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 23 december 2004 09:39 PM
  [ # 35 ]
Bram schreef:

Van mijn voorlaatste BX turbodiesel (vorig jaar november helaas moeten verkopen, die met Airco, CC, enz.. Crying or Very sad ) heb ik ook de (standaard af fabriek) Achterspoiler af gehaald…...je ziet zo weinig in je achteruitkijk-spiegel met dat ding. Confused

Nu ben ik nog vrij lang (1.88m) maar als je 1.70 bent of zo….zit je recht tegen die spoiler aan te kijken Sad .....hij is gewoon veel te *dik*.

Probeer dat overigens maar niet hoor, dat eraf halen…...want ze zitten muurvast die dingen…..heb hem letterlijk met een ‘‘breekijzer’’ er vanaf moeten halen. Rolling Eyes
(en dan hou je 4 gaatjes over in de klep)

En je kunt er ook zo *lekker* bij….met een pijpsleutel moet je via onderkant achterklep in den blinde die kleine boutjes zien te vinden…...kijk er maar eens naar, hoe moeilijk dat is. Cool

Achteruitkijkspiegel? Razz ow, is dat daarvoor, ik dacht dat die er zat zodat je mooi de spoiler kon zien zitten, en nette hoofdsteunen achter.
maareh, ik heb niet veel problemen met naar achter kijken. De spoiler zit een beetje in de weg, maar niet echt veel. Ik heb sinds vandaag 2 hoofdsteunen achterin, ik denk dat die wat meer zullen irriteren. Maargoed, daar heb je 2 buitenspiegels voor, daar kan je het ook redelijk goed mee zien.

Ik moet overigens wel opmerken, met die 2 extra hoofdsteunen ziet het geheel er VEEL netter uit.

Profiel  

WYD
> 2000 berichten

Gepost: 23 december 2004 10:00 PM
  [ # 36 ]

Aan die hoofdsteunen ben je zo gewend hoor!
Ik vind het voordeel van de binnenspiegel dat ie nogal vergroot. Kan ik goed kijken of ik iets verdachts (C5 of S-/V80 Wink )

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 23 december 2004 11:22 PM
  [ # 37 ]
WYD schreef:

Aan die hoofdsteunen ben je zo gewend hoor!
Ik vind het voordeel van de binnenspiegel dat ie nogal vergroot. Kan ik goed kijken of ik iets verdachts (C5 of S-/V80 Wink )

ehhh, bij mij vergroot ie helemaal niet…
en, de camera auto’s van blik op de weg houden me toch niet bij Smile (en die komen nooit in zuid limburg, is veel te ver weg van de rest van nederland (weet Harm wel over mee te praten Razz)

Profiel  

WYD
> 2000 berichten

Gepost: 24 december 2004 03:48 AM
  [ # 38 ]
deur63 schreef:

en, de camera auto’s van blik op de weg houden me toch niet bij Smile (en die komen nooit in zuid limburg, is veel te ver weg van de rest van nederland (weet Harm wel over mee te praten Razz)

Tja ik woon aan de A12, vlakbij Driebergen (het hol van de leeuw!)  Wink

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 24 december 2004 10:11 AM
  [ # 39 ]
WYD schreef:
deur63 schreef:

Tja ik woon aan de A12, vlakbij Driebergen (het hol van de leeuw!)  Wink

lol, dus jij kijkt je ogen uit Razz
hier staat het nogal vol met flitspalen, da’s ook altijd irri.. jij hebt tenminste een kans beroemd te worden (door op tv te komen). Ik kom hoogstens op de foto, heb ik wel weer een mooie foto van m’n bixxie Smile

Profiel  

Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 24 december 2004 01:31 PM
  [ # 40 ]

Leuk dingetje hoor! Interieur vind ik erg mooi Cool
Alleen die spoiler he.. erg jammer ja. Aangezien de spoiler zelf er ook niet meer uitziet, zou ik gewoon hem eraf halen en een ‘harde’ spoiler van de sloop halen?

Heb zo ook een spoilertje van de sloop gehaald, geschuurd, zwart gespoten en op mijn TRi gemonteerd

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 25 december 2004 11:20 PM
  [ # 41 ]
Flapdrol schreef:

Leuk dingetje hoor! Interieur vind ik erg mooi Cool
Alleen die spoiler he.. erg jammer ja. Aangezien de spoiler zelf er ook niet meer uitziet, zou ik gewoon hem eraf halen en een ‘harde’ spoiler van de sloop halen?

Heb zo ook een spoilertje van de sloop gehaald, geschuurd, zwart gespoten en op mijn TRi gemonteerd

Ik ben inderdaad nogsteeds op zoek naar een spoiler, ik had er een geregeld, in de goede kleur, brandnieuw, maar die was net aan m’n neus voorbij gegaan, door een foutje van de verkoper. dus nu maar weer van voren af aan beginnen met zoeken.
Ik ga inderdaad binnenkort naar de sloop, kijken of daar wat fatsoenlijks is.

Profiel  

WYD
> 2000 berichten

Gepost: 25 december 2004 11:27 PM
  [ # 42 ]

Als je heel snel bent:

25 euro vind ik niet veel voor een goede spoiler.
Tenzij hij natuurlijk een andere afbeelding gebruikt en een doorgezakte aanbied. Maar dan zou je hem moeten mailen.
Ik hoop voor je dat het wat is.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15825

- Ami 8 Club
Gepost: 26 december 2004 04:21 AM
  [ # 43 ]
WYD schreef:

Als je heel snel bent:

Tenzij hij natuurlijk een andere afbeelding gebruikt en een doorgezakte aanbied. Maar dan zou je hem moeten mailen.

Die advertentie is van Hans Leeuwenstijn, en die heeft inderdaad zijn Sport in onderdelen te koop. Je kunt er dus van uit gaan dat de aangeboden spoiler inderdaad degene is die je op de foto ziet.

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 26 december 2004 12:52 PM
  [ # 44 ]
worb80 schreef:
WYD schreef:

Als je heel snel bent:

Die advertentie is van Hans Leeuwenstijn, en die heeft inderdaad zijn Sport in onderdelen te koop. Je kunt er dus van uit gaan dat de aangeboden spoiler inderdaad degene is die je op de foto ziet.

Ja, ik had een tijdje geleden al de advertentie op Marktplaats gezien, en ook gemeeld, maar het is de verkeerde kleur. deze is lichtgrijs, en ik heb een tintje donkerder nodig, vandaar…

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15825

- Ami 8 Club
Gepost: 26 december 2004 03:55 PM
  [ # 45 ]
deur63 schreef:

Ja, ik had een tijdje geleden al de advertentie op Marktplaats gezien, en ook gemeeld, maar het is de verkeerde kleur. deze is lichtgrijs, en ik heb een tintje donkerder nodig, vandaar…

Klopt, het grijs van die Sport is Gris Perlé en de Chic is altijd Gris Dolmen.

Profiel  

3 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook