25 van de 38
« Eerste  < Vorige 23 24 25 26 27 Volgende >  Laatste »

Gespot & Gepost (BX) Deel 6
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 12 mei 2007 01:46 AM
  [ # 361 ]

De BX 16V mk 1 van vanmiddag maar even op de foto gezet:

Behoorlijk ral ding zo te zien Evil or Very Mad

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 12 mei 2007 01:57 AM
  [ # 362 ]

he een postert bumper? (als ik het goed schrijf?)

stond deze niet laatst te koop vppr 400 euro bij een dealer?

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

Nesto
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 108

- BX 16 TRI
Gepost: 12 mei 2007 11:54 AM
  [ # 363 ]

Als ik me niet vergis heeft deze 16V inderdaad een aantal maanden terug bij de Citroën dealer in Hengelo gestaan. mssl en ik zijn toen nog wezen kijken, hij stond geloof ik met een kapotte hydrauliekpomp.

Zag er erg afgeleefd uit, met diverse sjonnie stijlelementen aan binnen- en buitenkant…

Ernst

BX 16 TRI - Rouge Florentin - ORGA 3903

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 12 mei 2007 04:16 PM
  [ # 364 ]
patje74 schreef:

Hmmm, Terherne is een Citroën-cel in Friesland. Citroën Club Fryslân heeft er o.a. zijn jaarvergaderingen. Er is daar wel het een en ander te spotten. Ook een HY waarvan de eigenaar ook op het forum present is.

Ik moest in de ‘Siggepole’ (een straat) zijn, een fraaie wijk overigens…en toen ik terug ging stuurde Tomtom mij dwars door Joure heen, naar de A6.

Mooi hoor…over die dijkjes rijden met wijdse vergezichten en de RUST die het daar uitstraalt….als ik geen verplichtingen in Haarlem had (en alle familie die hier woont) zou ik daar graag willen wonen. Cool

Zoals ik al eens eerder schreef….de mentaliteit van de Friezen en de rustige sfeer aldaar bevalt mij wel, als je dan weer in de omgeving van de randstad komt met veel files, drukte, agressiviteit e.d….dan zou ik zo de boel op willen pakken en verhuizen naar friesland.

Ik denk dat ik me daar zo zou kunnen aanpassen aan hen….ik ben niet voor niets een afstammeling van West-friezen (kop van Nrd-holland) Razz
Ik moest even tanken bij een BP station te Joure…diesel was 0.99 ct per liter Cool ...moet je bij ons in het westen eens om komen. Confused

Maar goed….ontopic maar weer. Cool

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16V MK2
Gepost: 13 mei 2007 12:00 AM
  [ # 365 ]

@ Nesto en mssl: ik kende de BX opzich ook wel, stond altijd in één van de minder fraaie buurten hier. De BX stond er vanavond ook nog (niet zo gek, het leek alsof de hele tank er uit lag). Er is misschien hoop voor de BX, want op de plaats waar die geparkeerd staat, staan ook vaak andere oude Citroëns en misschien gaat de huidige eigenaar (sinds midden januari) de auto wel echt opknappen dus!

@ allen: bij dezelfde Citroën dealer in Hengelo staat op dit moment een witte BX Sport, dat is volgens mij vrij uniek? De auto is te koop, maar er zit wel behoorlijk wat werk aan volgens één van de monteurs die er werkt. Wat de prijs is weet ik zo niet, denk ook niet dat daar een vast bedrag voor staat. Is een witte Sport niet behoorlijk uniek?

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 13 mei 2007 02:42 AM
  [ # 366 ]

De witte behoort toe aan een monteur van het bedrijf, dit weet ik weer via een andere monteur die kennis is van m’n ouders. Hij had tot voor kort een mooie BX GTi, maar die is in de fik gestoken bij de autobranden in Hengelo. Hij had deze witte BX Sport gestald staan, maar heeft toen meteen maar besloten deze daaruit te halen. Ik heb voordat ik m’n huidige BX kocht nog gevraagd of die te koop was, het antwoord was nee. Nu blijkbaar wel, dus als een liefhebber interesse heeft kan ik best een keer vragen.

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 13 mei 2007 03:01 AM
  [ # 367 ]
Poekoek schreef:

De witte behoort toe aan een monteur van het bedrijf, dit weet ik weer via een andere monteur die kennis is van m’n ouders. Hij had tot voor kort een mooie BX GTi, maar die is in de fik gestoken bij de autobranden in Hengelo. Hij had deze witte BX Sport gestald staan, maar heeft toen meteen maar besloten deze daaruit te halen. Ik heb voordat ik m’n huidige BX kocht nog gevraagd of die te koop was, het antwoord was nee. Nu blijkbaar wel, dus als een liefhebber interesse heeft kan ik best een keer vragen.

Een witte sport??  love6

Emiel

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 13 mei 2007 03:01 PM
  [ # 368 ]
Bram schreef:
patje74 schreef:

Hmmm, Terherne is een Citroën-cel in Friesland. Citroën Club Fryslân heeft er o.a. zijn jaarvergaderingen. Er is daar wel het een en ander te spotten. Ook een HY waarvan de eigenaar ook op het forum present is.

Ik moest in de ‘Siggepole’ (een straat) zijn, een fraaie wijk overigens…

Ha, dan ben je ongemerkt heel erg dicht bij een HY geweest!

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 13 mei 2007 05:29 PM
  [ # 369 ]
mssl schreef:
Poekoek schreef:

Ik ben wel benieuwd….en wat er allemaal mis mee is? Laughing
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik hem niet ga kopen ofzo Razz , gewoon algemene interesse Wink

Ik kan er van de week wel even langsgaan om te informeren Smile

Profiel  

Gepost: 13 mei 2007 05:34 PM
  [ # 370 ]
Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 14 mei 2007 05:34 PM
  [ # 371 ]

Vanmiddag even bij de witte BX Sport wezen kijken. De auto heeft vijf jaar in een stalling gestaan en moet daarom natuurlijk ook weer gekeurd worden. Volgens de eigenaar, die tevens monteur is, moet dat niet een al te grote opgave zijn. Er zou net een een nieuwe handremkabel onder zitten. Optisch zit er wel wat werk aan de auto. De voorbumper is niet meer al te fraai, de lak is op een plek gebarsten in de vorm van een spinnenweb. De lak was ook behoorlijk dof. De auto heeft het er en der wel wat beginnende roestplekjes, zoals bij de voorkant van de dakranden, bij de antenne, op een portier. Ook liepen er over de dorpels uitgelopen straaltjes water (althans zo leek het, is een beetje lastig te omschrijven) waarvan er een aantal een roestkleurtje hadden. Het interieur zag er goed uit, schijnt een tijdje geleden opnieuw bekleed te zijn (wel het goede motief in ieder geval). Al met al denk ik dat het best wel een goede basis is voor iemand die een beetje handig is (5 jaar stilstaan doet geen enkele auto goed) en zelf wat kan doen aan de beginnende roest. De verkoper had het over een prijs van rond de € 700,-. Ik ben trouwens de kilometerstand vergeten te vragen. Ik heb ook nog twee foto’s gemaakt, maar m’n telefoon werkt even niet mee.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 mei 2007 08:25 PM
  [ # 372 ]

ik ben beniuwd een witte sport is wel mooi Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 15 mei 2007 01:05 AM
  [ # 373 ]

Ik moet de foto’s toch maar even uploaden, want ik zit de witte Sport te vergelijken met andere Sports, omdat ik dacht dat er een andere voorbumper op zit. Ja hoor, er zit dus een andere op, eentje met de mistlampen behoorlijk op de hoeken en behoorlijke geintegreerde lip aan de onderkant van de bumper. Onder de mistlampen zitten horizontale inkepingen.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15841

- Ami 8 Club
Gepost: 15 mei 2007 01:09 AM
  [ # 374 ]

Dat klinkt als een 16V Mk2-voorbumper… Rolling Eyes

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 15 mei 2007 01:22 AM
  [ # 375 ]

ik denk niet 16V want die heeft niet van die horizontale gleuven:

is het mischien deze:

(arndt)

of deze:

(postert)

of deze

(pfebo)

of deze

musketier

zo moet die in ieder geval eigenlijk zijn:

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

25 van de 38
« Eerste  < Vorige 23 24 25 26 27 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook