2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
LPG goed voor een 2300?
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 14 mei 2007 05:50 PM
  [ # 16 ]
vikingo schreef:

typ fout Wink

kan gebeuren toch Surprisedops:

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 14 mei 2007 08:43 PM
  [ # 17 ]
waterman771 schreef:

Als je 2300 van een goede 3-rijen radiateur is voorzien, zal deze ook op LPG niet oververhitten. Een DS kop gaat erg goed op LPG, al is het meestal na een ton of 2 op gas wel tijd voor verse klepzittingen. van inbrandende klepseals heb ik nog nooit gehoord…..


Ok, dan ben ik overtuigd en gaat er gas in. Een nagelnieuwe 3-rijer heb ik nog liggen.

Dan heb ik nog een zijstraat-vraagje; zijn die koppen van de DX blokken hetzelfde als die van de DV en DY blokken?

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 15 mei 2007 12:28 AM
  [ # 18 ]

Je kunt je kleppen ook iets ruimer stellen, zeg vijf honderdste: dan krijgen ze meer versch mengsel om de oortjes om ze tussentijds te koelen. BMW, mijn andere liefde, schrijft dat zelfs voor Wink

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 24 mei 2007 05:29 PM
  [ # 19 ]

Even over die klepzetels: bij mijn beste weten worden die bij revisie standaard door geharde zetels vervangen: na revisie is je kop dan sowieso gasbestendig.

Tenminste dat vertelde de chef-revisiewerkplaats van een bedrijf waar ik heb gewerkt…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook