De goedkopere bollen van IDDStech en Chyparse etc. zijn sowieso 2e hands bollen, opnieuw gevuld.
De bollen die ze van jouw auto afhalen worden dan gevuld en bij de volgende erop gezet.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:De goedkopere bollen van IDDStech en Chyparse etc. zijn sowieso 2e hands bollen, opnieuw gevuld.
De bollen die ze van jouw auto afhalen worden dan gevuld en bij de volgende erop gezet.
Die van IDDStechnique (of TDO) zijn wel nieuw. Is er eigenlijk een ander ades voor bollen vullen dan Chyparse, Renard of CitroTech? In de buurt van Arnhem misschien?
julius schreef:eviltwin schreef:De goedkopere bollen van IDDStech en Chyparse etc. zijn sowieso 2e hands bollen, opnieuw gevuld.
De bollen die ze van jouw auto afhalen worden dan gevuld en bij de volgende erop gezet.
Die van IDDStechnique (of TDO) zijn wel nieuw. Is er eigenlijk een ander ades voor bollen vullen dan Chyparse, Renard of CitroTech? In de buurt van Arnhem misschien?
Bart Ebben heeft het ook op z’n website staan…is in Malden dus net onder Nijmegen.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ik hoor altijd dat Bart Ebben - Bart Hebben word genoemd vanwege zijn hoge prijzen. Zal eens informeren hoe duur vullen bij hun is.
Bedankt!
julius schreef:Ik hoor altijd dat Bart Ebben - Bart Hebben wordt genoemd vanwege zijn hoge prijzen. Zal eens informeren hoe duur vullen bij hen is.
Bedankt!
Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit zo ervaren, misschien dat het kundige, aardige en nette personeel de illusie geeft van duur?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ik weet het niet. Ben er nooit geweest. Het is altijd goed om een tegengeluid te horen hierover.
Ik ga gewoon informeren.
Heb jij of iemand anders eigenlijk ervaring met die blauwe olie van renard. Ben ik toch ook wel nieuwsgierig naar wat de ervaringen daarmee zijn?
De IDDStechnique bollen van 28,-/29,- worden gewoon als nieuw verkocht. Weliswaar van een hakkie takkie merk maar ik vond het ze het altijd prima doen onder mijn 16v.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
julius schreef:Heb jij of iemand anders eigenlijk ervaring met die blauwe olie van renard. Ben ik toch ook wel nieuwsgierig naar wat de ervaringen daarmee zijn?
Die smurfenzooi is gewoon hydraulische vliegtuig-olie. In hele grote hoeveelheen te koop, dus goedkoop.
De eigenschappen zijn anders dan LHM omdat de eisen voor vliegtuigen (temperatuur -60C tot +120C, viscociteit, smering, chemische compatibiliteit) nu eenmaal anders zijn dan die voor HP-vering. Het is zeker niet beter, anders had Citroen wel vliegtuigspul gebruikt.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Hahaha! De meningen over dat spul lopen erg uiteen!
Ik was ook niet van plan het te gaan gebruiken. Vroeg me af hoe het zat daarmee.
Maar hoe zit het nou met de vermeende slechte smering van LHM?
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
is olie op minerale basis, smering genoeg.
Als alles nogal stroef gaat, doe er Nulon voor Hydraulica bij, ook gebruikt bij grondverzet en dergelijke hydraulische dingen.
Je merkt gewoon dat alles beter gaat…
(spul is wel duur maar een goedverende Citroën is veel waard…)
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Is dat de Nulon HP (voor dieselmotoren en hydraulica)?
julius schreef:Is dat de Nulon HP (voor dieselmotoren en hydrolica)?
500 cc tellus 22 van shell is goedkoper en werkt net zo goed…
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:julius schreef:Is dat de Nulon HP (voor dieselmotoren en hydrolica)?
500 cc tellus 22 van shell is goedkoper en werkt net zo goed…
mvgr wupke
Is dat goed te verkrijgen? Gewoon bij een automaterialen zaak?
tja, hier in rooi heb ik een van van 20 ltr staan.
als ik nieuw nodig heb ga ik naar het lokale distriutiepunt van shell.. die leveren overal aan bedrijven de olie enzo,,, en als ik weer eens een vaatje van 20 ltr nodig heb, bel ik van te voren even, en kan het tegen cash zo ophalen…
of het in de reguliere handel te verkrijgen is zou ik ff moeten vragen…
anders wil ik wel 0,5 ltr op de post doen als nodig..
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
julius schreef:Is dat de Nulon HP (voor dieselmotoren en hydraulica)?
Denk het wel ja!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.