Ik weet het wel zeker !
Schijt aan originaliteit.
Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Ijs schreef:Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Ruilen voor een witte BX sport…
Witte Berlingo ook goed (XUD) ?
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Wil je weer een BX Ijs?
Alle XM-rijders terug naar de BX!
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:
Dat kunnen ze wel willen, maar gaat de BX type 1/2/3 politie dat zomaar goed vinden?!
mpostma schreef:knäckor schreef:
Dat kunnen ze wel willen, maar gaat de BX type 1/2/3 politie dat zomaar goed vinden?!
als ze een test afleggen zeker, de typepolitie is er voor iedereen.
test aan te vragen bij de typepolitie. let wel op: kies wel het korps voor het juiste type bx, leges zijn niet terug te vragen.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
mpostma schreef:knäckor schreef:
Ach goed vinden is een groot woord. Gedogen zou hier meer op zijn plaats zijn
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:
Ach goed vinden is een groot woord. Gedogen zou hier meer op zijn plaats zijn
gedogen mag, mits test afgelegd
De af te leggen test checkt vooral hoe loyaal je nog bent geweest in het XM tijdperk aan de BX (alle “foute” uitspraken zijn natuurlijk geturfd) en of je aardig bent geweest tegen BX rijders. Nu rijdt IJs natuurlijk wel rond in een XM met BX motor (volgens Harm) en aircoloos dus hij weet nog wel “iets” van het BX rijden.
voor nieuwbixers is de test een hele andere, maar de ervaring leert dat ook die test heel goed te doen is. (zelfs LE rijdt , nog wel wat onwennig, in een bx rond)
hel1 schreef:voor nieuwbixers is de test een hele andere, maar de ervaring leert dat ook die test heel goed te doen is. (zelfs LE rijdt , nog wel wat onwennig, in een bx rond)
Precies.. maar voor bekeerlingen is het nog lang niet makkelijk. De pootjes moeten wel echt hangen natuurlijk.
En heeft emiel nou ondertussen al een leenauto??
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Maar als ik nu als 1e auto een bx koop (en die kans is groot) moet ik dan ook examen afleggen en voor de commisie verschijnen ?
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Heeft de type 1/2/3 politie niet toevallig nog een afgeschreven dienstauto staan??
Emiel