Mn Ds heeft een apk afkeurpunt:
Speling op stuurkogel aan lagerblok, voor centrale wielmoer.
1) Is dit weg te halen, het is nl. ERG veel. wellicht is de schroef los oid?
2) Ik heb een lagerblok voor een vijfmoerslagerblok, dit gaat toch zeker welk passen?
3) Waar haal ik zo een draaipunt?
.komma
2) Ik heb een lagerblok voor een vijfmoerslagerblok, dit gaat toch zeker welk passen? :
wat precies het probleem je draait 2 moeren los, verwijderd de stuurstang, zet de andere stuurstang erin en als laatste de 2 moeren erop
draaien.
of bedoel je de fusee kogels van het wiellagerblok maar dan snap ik de foto van de stuurstang weer niet ...............
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
die foto heb ik leend.. en het lagerblok… kuch, de stuurstangen doorgeslepen in verband met hardnekkig vast zitten ..
.komma
oke dus als ik het goed begrijp wil je het wiellagerblok vervangen omdat je stuurkogel fusee er niet meer uitwil
of een wiellagerblok van zowel een centrale moers als een vijfgats hetzelfde zijn : ik weet het niet maar ik zou ze eens naast elkaar leggen: ben je d’r snel genoeg uit.
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
ah! het woord: stuurkogel fusee
die wil ik vervangen! en ik heb er eentje liggen van een jonger type (nieuwe ophanging). pas dat op mn oude wiellagerblok? (oude ophanging)
.komma
Dirkman schreef:ah! het woord: stuurkogel fusee
die wil ik vervangen! en ik heb er eentje liggen van een jonger type (nieuwe ophanging). pas dat op mn oude wiellagerblok? (oude ophanging)
of een wiellagerblok van zowel een centrale moers als een vijfgats hetzelfde zijn ik weet het niet maar, ik zou ze eens naast elkaar leggen: ben je d’r snel genoeg uit.
of iemand die het al weet moet reageren.
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Nee, het past niet.
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=180013
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
.komma
Past zeker niet! Ik denk dat ik wel nog een setje okkazies heb liggen , modeljaar ‘62
let me know…
handen in mn weinige haar .
.komma