André schreef:Andere kant van Badhoevedorp dan. Niet waar ik stond, bij de carpool plaats.
Om nu in de wilde weg rond te gaan lopen op zoek naar een andere bushalte…
Ik had je iig willen slepen (als dat nog kon tenminste) naar je huis…het is dat ik dit nu pas van je lees, anders hadden Rene of ik je echt wel willen helpen.
Ik sta tenslotte niet voor niks al bijna 3 jaar bij de hulptroepen genoteerd, met tel.nr en al…voor deze regio.
Jijzelf ook trouwens zie ik nu
Het is alleen nog nooit voorgekomen dat ik hulp moest bieden in die 3 jaar…...Citroens blijven (meestal) gewoon rijden denk ik.
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Bram schreef:André schreef:Andere kant van Badhoevedorp dan. Niet waar ik stond, bij de carpool plaats.
Om nu in de wilde weg rond te gaan lopen op zoek naar een andere bushalte…Ik had je iig willen slepen (als dat nog kon tenminste) naar je huis…het is dat ik dit nu pas van je lees, anders hadden Rene of ik je echt wel willen helpen.
Ik sta tenslotte niet voor niks al bijna 3 jaar bij de hulptroepen genoteerd, met tel.nr en al…voor deze regio.
Jijzelf ook trouwens zie ik nu
Het is alleen nog nooit voorgekomen dat ik hulp moest bieden in die 3 jaar…...Citroens blijven (meestal) gewoon rijden denk ik.
Er was een reden waarom de hulptroepen in een afgeschermde afdeling stonden
Mijn collega is een fervent OV-reiziger en is zeer scherp op de dienstverlening.
Deze klacht diende hij schriftelijk in bij Connexxion, die in Arnhem de stadsbus rijdt.
Wat vinden we hiervan?
21.11u. Bus nadert halte De Praets. Van achter uit de bus roept een meisje dat ze gedrukt heeft en er uit wil. Ik kijk, zie het lampje branden en de bus de halte passeren zonder te stoppen. Het meisje beent naar de chauffeur en beklaagt zich. Ik kan haar niet of nauwelijks verstaan. Ik hoor wel uw (ik hoop binnenkort voormalige) medewerker zeggen: “Pech gehad”. Het meisje beklaagt zich verder. Dan geloof ik mijn oren niet.
“Hou je bek!”...
Ik moet het toch wel verkeerd gehoord hebben? Medereizigers hebben echter hetzelfde gehoord.
Ik stel voor deze “persoon” naar het CWI te sturen met de opmerking: “In Godsnaam niets met klantcontacten!”
Dit gaat echt alle perken te buiten. Als dit door de chauffeur ontkend wordt, hoor ik dat graag. Dan vraag ik de medereizigers te getuigen dat het echt zo gebeurd is.
Wat het meisje ook gezegd mag hebben, het mag NOOIT leiden tot “Hou je bek!”
Ik kan me best voorstellen dat wanneer dat meisje als represaille aan de chauffeur vraagt ‘rij je nou in zo’n grote kar omdat je een piepklein snikkeltje hebt?’, ze een dergelijke reactie kan verwachten en als mede kleine-snikkelear (zie links <- ook bijna 20 meter auto…. ) geef ik de beste man geen ongelijk. Ik had het echter beter gevonden wanneer de uitting ‘hou je bek’ ook binnen dezelfde zin geadresseerd was geweest. Dus iets in de richting van; ‘hou je bek, doos!’, of beter nog ‘klep houden, snol!’. Dat is dan toch net weer dat beetje extra wat ik mis aan het OV waar je in de auto geen last van hebt, want daar wordt altijd met volle overgave gezwaaid met middelvingers, scherp afgesneden en gevloekt en gescholden dat het een lieve deugd is.
Animal triste post coitum
bartus schreef:Thijsvandebles schreef:Matthijs2006 schreef:Maar rij jij in Zwolle dan?
Zit je ook weleens op de Hanzeliner naar Lelystad?Die alu-standaard met dat pookje ja op de Std. Streekbus….ja dat was mooi toen…zie het nog zo voor me.
Ja ik werk vanuit Zwolle. En ja, ik rij heel veel op lijn 330 ZWL - LLS.
Verder veel stadsdienst Zwolle, en streek. Ook doe ik wel eens dienst in Meppel Dedemsvaart en Hoogeveen. Een groot gebied dus.Maar ik begrijp dat jij of iemand die je kent regelmatig met lijn 330 gaat?
Als je iemand van ruim 2 meter achter het stuur ziet zitten met een flinke bos haar en niet al te slank, dan ben ik dat waarschijnlijkRij jij ook altijd mensen van de voeten
Nee, wel van de fiets
(Liedje van Rode Rinus en P-daalemmer:
“De buschauffeurs scheuren lekker door de stad,
De eerste fietsers liggen al weer op hun gat…”)
Test