Totaal aantal Berichten: 172
Geregistreerd: 29-04-2007
- 2CV 2cv6
- Visa leader diesel
- 2CV AK 400
Iemand het voorwoord gelezen in het ‘t 2pktje van afgelopen keer? Stond een leuk stukje over een Visa.
Groet,
Plop
Follow the leader
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Fantastisch, als de 2cv rijders nou eens massaal de visa in hun harten sloten, en net zo verzorgden als hun 2cv-tjes.
Heerlijke auto, maar wel met het gemak van een “moderne” auto…
Mooie auto ook, die Leader!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 172
Geregistreerd: 29-04-2007
- 2CV 2cv6
- Visa leader diesel
- 2CV AK 400
Je kunt ook gewoon lid worden van Citroenclubnederland.
Als ik een scanner zou hebben zou ik het hebben ingescand, maar helaas.
Groet,
Plop
Follow the leader
Het voorwoord toont wel weer aan dat CCNL nog steeds een echte eendenclub is. De schrijver verexcuseert zich zowat voor het feit dat hij een geinige Visa leader heeft gekocht en daar ook nog eens mee naar de wereldmeeting gaat. Zo’n Visa leader is toch heel wat zeldzamer dan een eend , meja kennelijk leeft men bij die club nog steeds met de gedachte dat je een eend moet rijden.
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Inderdaad maar ook wel weer dubbel:
2pktje schreef:Ik vind het wel leuk om de Citroen verzameling op deze manier uit te breiden en ook als bestuurslid is het mooi om te zien dat er ook andere soorten Citroenrijders lid zijn van de ccnl, we zijn tenslotte een algemene citroen club
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
mpostma schreef:Het voorwoord toont wel weer aan dat CCNL nog steeds een echte eendenclub is. De schrijver verexcuseert zich zowat voor het feit dat hij een geinige Visa leader heeft gekocht en daar ook nog eens mee naar de wereldmeeting gaat. Zo’n Visa leader is toch heel wat zeldzamer dan een eend , meja kennelijk leeft men bij die club nog steeds met de gedachte dat je een eend moet rijden.
Moedig. In Italie waren we de enige visa en we vielen er dan ook harstikke buiten. Niemand die terug zwaait, terwijl jij enthousiast je hand door het luchtruim heen en weer beweegt. Ach ja in frankrijk is het toch ook nog steeds en gewoon vervoermiddel en niet echt een liefhebberswagentje.
Wij hebben in iedergeval een dijk van een meeting gehad in ons visaatje, en met de visa en een ami naar huis gereden (voor de volgende wereldmeeting )
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Als je bekijks wilt hebben met een visa moet je er een caravan achter hangen en dan 90 gaan rijden, iedereen scheurt bijna de berm in van schrik/schik…
Dit zijn wij dus!
http://www.citroenvisaclub.nl/zomertreffen06.htm
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:Fantastisch, als de 2cv rijders nou eens massaal de visa in hun harten sloten, en net zo verzorgden als hun 2cv-tjes.
Heerlijke auto, maar wel met het gemak van een “moderne” auto…
Mooie auto ook, die Leader!
Zo is dat…zelf heb ik in 1983 mijn 2cv,nieuw gekocht,en er 300.000 KMers op gezet,en is nu nog in m’n bezit(één tikkie..en lopen)en na vele citroenen Dyane LN BX GS ja zelfs een Picasso,zit ik nu prinsheerlijk in een C15e,dus wat mij betreft; wat een mooie topic !!!
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)