10 van de 38
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

Knäckors BX TZD Turbo breok is niet meer van knäckor
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 18 mei 2007 04:29 PM
  [ # 136 ]
B_iks schreef:

Volgens mij heb jij dezelfde kleur als die van mij, die kleur heet Gris Dolmen.

Check avatar.

ja dat is dezelfde kleur. Gris Dolmen dus, dank je wel!

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 18 mei 2007 05:55 PM
  [ # 137 ]

Dat van de Chic is ook Gris Dolmen dat ik weet.. populair kleurtje Laughing (daarnaast nog 15-20 andere grijs tinten.. Shocked )

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 19 mei 2007 09:07 PM
  [ # 138 ]

Nou lekker, wil ik net naar mijn werk rijden. In Hilversum nog even gestopt om een collega op te pikken, loop ik terug naar mijn auto komt er een grote plas LHM onder de auto vandaan!!  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad

Er lekt dus iets bij de linkerachterveerpoot. In de laagste stand naar huis gereden, ik had nog remdruk en stuurbekrachtiging toen ik thuis kwam en gelukkig kon ik de auto van mijn broertje lenen dus ik ben nu op tijd op mijn werk.

Morgen maar eens kijken wat er aan de hand is. Mocht er iemand zijn die zin en tijd heeft om te helpen dan hou ik me aanbevolen Surprisedops:

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 02:16 PM
  [ # 139 ]

Is er iemand op minder dan 100km van Hilversum die een goede/nieuwe hogebrdukleiding heeft liggen? Het gaat om één van de 4 leidingen van voor naar achter. Ik ga zo even kijken welke precies. En als niemand die heeft, waar kan ik die het beste nieuw halen?

Degene die de set leidingen onder deze auto heeft gemonteerd is zo aardig geweest om één van de leidingen tegen het subframe te laten lopen Evil or Very Mad  nu is hij doorgesleten Crying or Very sad

Alle tips (ook m.b.t het vervangen) zijn welkom!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 20 mei 2007 02:20 PM
  [ # 140 ]

zelf heb ik ze niet liggen maar ik denk dat je bij de dealer komt of chyparse Wink

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 02:21 PM
  [ # 141 ]
citroenc2 schreef:

zelf heb ik ze niet liggen maar ik denk dat je bij de dealer komt of chyparse Wink

Denk je dat de dealer zoiets op voorraad heeft?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 20 mei 2007 02:27 PM
  [ # 142 ]
mssl schreef:
knäckor schreef:
citroenc2 schreef:

Ik betwijfel het ten zeerste Rolling Eyes ...en ze kosten geloof ik ook nog wel wat. Wat klote is dit weer zeg….ging al die tijd zo goed!

als je een beetje dealer heb doen ze wel moeite voor je en meestal hier met de dealer is het zo sochtend besteld smiddags in huis met normale dingen Wink

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 02:28 PM
  [ # 143 ]
mssl schreef:
knäckor schreef:
citroenc2 schreef:

Ik betwijfel het ten zeerste Rolling Eyes ...en ze kosten geloof ik ook nog wel wat. Wat klote is dit weer zeg….ging al die tijd zo goed!

Ja ik betwijfel het ook Rolling Eyes  Inderdaad heel vervelend. Wel weer leuk dat ik gisteren de auto van mijn broertje mocht lenen. Een Volvo 850 T5R!  Laughing Echt dat trekt de straatstenen uit de grond.

Maargoed mijn auto moet gemaakt worden. Wordt nog een knappe kutklus, zo op straat. Ik hoop dat het gaat lukken. Is Chyparse op maandag open? Als iemand nog een leiding (of een sloper) heeft dan hoor ik dat graag.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 04:33 PM
  [ # 144 ]

De leiding van het verdeelblok achter naar de remservo is stuk, en de leiding van de remservo naar de achterremmen is ook ingesleten Sad

Ik ga ze er nu maar onderuit halen (lastig trouwens om op straat te doen) en morgen hopen dat ik nieuwe leidingen kan vinden. Nog steeds niemand die stiekem nog een paar knappe leidingen heeft liggen?

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 20 mei 2007 04:37 PM
  [ # 145 ]
knäckor schreef:

De leiding van het verdeelblok achter naar de remservo is stuk, en de leiding van de remservo naar de achterremmen is ook ingesleten Sad

Ik ga ze er nu maar onderuit halen (lastig trouwens om op straat te doen) en morgen hopen dat ik nieuwe leidingen kan vinden. Nog steeds niemand die stiekem nog een paar knappe leidingen heeft liggen?

Op Roels site (http://www.citroenbx.nl) staan wel de maten van de leidingen, mocht je ze in koper willen laten namaken.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 04:40 PM
  [ # 146 ]
mpostma schreef:
knäckor schreef:

Op Roels site (http://www.citroenbx.nl) staan wel de maten van de leidingen, mocht je ze in koper willen laten namaken.

Roel’s site staat al de hele dag open in een apart venster Wink  Maar sowieso bedankt voor de tip. Denk je dat Chyparse die leidingen vrijwel direct kan leveren/maken?

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 20 mei 2007 04:49 PM
  [ # 147 ]
knäckor schreef:
mpostma schreef:
knäckor schreef:

Roel’s site staat al de hele dag open in een apart venster Wink  Maar sowieso bedankt voor de tip. Denk je dat Chyparse die leidingen vrijwel direct kan leveren/maken?

ik neem aan van wel, ik kan ze hier bij bart ebben iig zo laten maken (even de goede lengte opnemen). Dat koperspul kun je zo in vorm buigen, werkt ook veel fijner dan de zwarte gecoate leidingen.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 07:34 PM
  [ # 148 ]

Nou de leidingen zijn eruit. Hopen dat Chyparse me morgenochtend kan helpen Rolling Eyes en dan morgen erin knutselen. Als alles voorspeodig gaat morgen meteen de remmen spoelen, ik zit dan toch al onder de LHM Smile

Hier nog even wat sfeerbeelden van de crimescene.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 20 mei 2007 07:37 PM
  [ # 149 ]

he dat is een leuke wagen daar in de achtergrond Very Happy

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 mei 2007 07:38 PM
  [ # 150 ]
citroenc2 schreef:

he dat is een leuke wagen daar in de achtergrond Very Happy

Bedoel je die DAF? Is van een kerel die hem helemaal netjes heeft gemaakt hier op het parkeerterrein Very Happy Ziet er wel netjes uit. Helemaal origineel en toch nog knap.

Profiel  

10 van de 38
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook