Ik wil nog ff iets kwijt ik heb never de bx bij voorbaat al afgeschreven omdat ik niet eens weet om welke bx het gaat.
Ik ben juist een voorstander om “afgetrapte” 16v’s juist op te knappen ook juist omdat ik het geweldig vind om aan dit type wagens te knutselen.
Zoals ik alleen al eerder heb vermels wilde ik alleen aangeven dat het kostenplaatje heftiger is als waneer men over een 1.4,1.6 of 1.9 non gti zou praten
Ik zou graag een nieuw project onderhanden willen nemen maar helaas is dat voor mij niet mogelijk wegens geld en ruimte gebrek wat ik erg jammer vind omdat er pas op mp een opknap 16v stond voor een leuk bedrag.
In iedergeval veel succes morgen en we lezen wel wat het geworden is
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Nou ik ga om half 6 vanmiddag weg om de auto te bekijken. We zullen wel zien wat er van komt. Ik ga samen met PrutsyLJ kijken en die heeft er wel verstand van. Hij beslist eigenlijk voor mij of ik deze auto ga kopen. Ik hou jullie op de hoogte.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik kijk uit naar de update! Zien is meer weten; ik wens jullie veel succes!
stoterstangen90 schreef:Aandrijfas vervangen, en klaar voor de keuring.
Tapeje om de handremkabels, klaar.
Volgens mij moet de achterruitwisser ook werken wanneer deze erop zit.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Erik Janszen schreef:stoterstangen90 schreef:Aandrijfas vervangen, en klaar voor de keuring.
idd alles wat er op de auto op zit moet werken
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
achter ruitenwisser is na mijn weten geen apk punt?
maargoed, ben benieuwd of je hem koopt
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
citroenc2 schreef:Erik Janszen schreef:stoterstangen90 schreef:Aandrijfas vervangen, en klaar voor de keuring.
hoeft dus niet in geval van de achterruitenwisser
Citroën D Special 1970
citroenc2 schreef:Erik Janszen schreef:stoterstangen90 schreef:Aandrijfas vervangen, en klaar voor de keuring.
kul.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:citroenc2 schreef:Erik Janszen schreef:stoterstangen90 schreef:Aandrijfas vervangen, en klaar voor de keuring.
kul.
Nou, van mij moet alles wat op de auto zit werken, anders hadden ze het er net zo goed niet op kunnen zetten - toch? Maar da’s geen APK-eis ofzo.
Ich bin ein Breaker
Jaja het is dan echt gebeurd. Ik heb de auto gekocht. Over 2 weken halen we hem op en dan gaat het helemaal goed komen met deze prachtige Bx 16 valve mk2.
Wel een triest detail is dat ik nu echt afscheid moet gaan nemen van mijn huidige 19tzi. Maar ja hopenlijk vind die zeer binnenkort een nieuwe eigenaar.
Wie intresse heeft laat me ff weten.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
gefeliciteerd met je nw aanwinst.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Goed gedaan, weer een bijzonder exemplaar gered, is de BX 16v ook op foto’s te bewonderen?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
eXpelliarMus schreef:Goed gedaan, weer een bijzonder exemplaar gered, is de BX 16v ook op foto’s te bewonderen?
zie zijn topic over de 16v
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik heb dit item met enige verbazing gevolgd… Ik heb zelf een 16V MkI gehad, heerlijke bak en ik denk er over om ook weer één te gaan kopen. (Maar of ik dat hier neer zet…!) In ieder geval heel erg veel plezier ermee!
Citroënloos
XMine schreef:Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik heb dit item met enige verbazing gevolgd… Ik heb zelf een 16V MkI gehad, heerlijke bak en ik denk er over om ook weer één te gaan kopen. (Maar of ik dat hier neer zet…!) In ieder geval heel erg veel plezier ermee!
Kun je beter idd niet doen, dan proberen ze je opeens een buitenlandse auto aan te smeren.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005