Blauw of geel… maak het uit…..
Simpel, ga je blauw, mik dan de gele in je kofferbak, zet je onnozelste gezicht op bij oom agent, en merk dan verbaasd op dat je ook niet snapt waarom er 2 gele platen in de kofferbak liggen
Kent oom agent je langer dan vandaag, dan lukt het misschien niet met deze smoes…....
Omm eerlijk te wezen, oom agent weet zlef ook niet waar ie op moet letten.
voorbeeld, ik weet een eendje te staan van een wat hogere agent, die met blauwe platen rond, ook naar beureau. Het heeft een maand of 3 tot 4 geduurd, vooradt een bijdehante collega eens vroeg:“Goh, moeten daar geen gele platen op?”.....
Momenteel rijdt ie nog met blauw rond…...
Op mijn Ds zaten blauwe platen toen ik um kocht, toen ze afgelverd werd, waren ze opeens geel…. en de vorige eigenaar heeft nog steeds niet de beloofde foto’s van de restauratie en de blauwe platen geleverd… ben nu meer dan 4 jaar verder, dus dat zal er ook wel niet meer van komen vrees ik…... Voor mijn dame is de keuze of een ander kentekenbewijs voor blauwe platen aanvragen, of zo met de gele blijven rijden, of met klipjes oid de dame af en toe voorzien van blauwe platen.
Maar wat een werk…....
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
ik hou van stout.
bij tweede neus dus de platne gewoon door midden. en ze mogen in mijn geval blij zijn as de platen bij de auto hoort.
Ik begijp wel dat er veel regels zijn, ik probeer altijd het grootste deel te volgen..
.komma
Dirkman schreef:.... bij tweede neus dus de platen gewoon door midden. en ze mogen in mijn geval blij zijn as de platen bij de auto hoort.
Wel voor een hele plaat zorgen bij de APK, anders afkeur.
Sjaak de Bollenboer schreef:Maar deze regels slaan idd nergens op.
Het GAIK systeem is ingevoerd om fraude met kentekenplaten tegen te gaan. Daar ben ik niet op tegen. En natuurlijk horen daar regels bij. Als je nu “per ongeluk” GAIK-platen geregistreed afgenomen hebt zal het toch ook wel mogelijk zijn ze geregistreerd te laten innemen. Vervolgens zou je blauwe platen moeten kunnen bestellen.
Sjaak de Bollenboer schreef:Ben je trouwens ook verplicht om zo’n lelijke NL sticker te hebben op je auto?
Met GAIK-platen niet meer. Met blauwe platen in het buitenland officieel wel, maar of daar nog op gecontroleerd wordt?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Bij een lastige diender in Duitsland of Zwitserland controleren ze dat wel. In Duitsland staan er ook meer auto’s langs de weg te kijken of ze er iets uit kunnen pikken. Ik ben daar vorig jaar nog aan de kant gezet omdat ze dachten dat ik een Pool was ( kwam ook wel beetje door mn kale kop denk ik ). En met de papiercontrole ben je dan zo een half uurtje verder.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Waarom is zo’n sticker lelijk? Hoort toch bij het tijdsbeeld??
Hoewel. Kokosmatten zijn natuurlijk ook niet echt mooi .
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik gadan voor het ovalen ijzeren bordje onder de bumper, met het ijzeren anwb bordje ernaast. voor de stickers!
.komma