Sorry nogmaals matige laklaag
henzel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42

Gepost: 20 mei 2007 01:29 AM

Hallo,
reeds in bezit van Xara Picasso diff. Type 2 bj.2005 1.8.benz. blauw metallic. (bij dealer gekocht )
Wat mij opvalt is dat de niet in het zicht vallende delen van de carosserie aan de binnen zijden erg dunnetjes zijn gespoten en verschillen erg veel van de mooie metallic kleur op de buiten kant v.d. auto.
Vooral aan de achterklep binnenzijde en de l en r vertikale daklijsten is dit goed zichtbaar en voelbaar, zo ook aan de scharnieren van deuren en binnenkant motor compartiment delen waar je wat moeilijker zicht op hebt e.d. lijkt het wel of deze na montage gespoten zijn en er een dunnere nevel achter is gebleven .
Is dit bij andere xara picasso rijders ook zo of heb ik pech dat er mogelijk iets anders aan de hand is ?
Gr. Henzel

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 20 mei 2007 01:33 AM
  [ # 1 ]

is vaak bij autos dat de binnenkant minder is afgewerkt Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 20 mei 2007 09:30 PM
  [ # 2 ]

Dat kom je bij ontzettend veel auto’s tegen hoor, zeker niet alleen bij Citroën.. Zal wel in ‘t kader van de bezuinigingen zijn en niemand heeft er last van toch?

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12524

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 20 mei 2007 10:11 PM
  [ # 3 ]

Is inderdaad een bezuiningings trend van de laatste tijd Confused
De C3 van mijn tante is niet voorzien van een blanke laklaag (metallic lak) onder de portieren. Of wat dacht je van onder de motorkap, dat is niet eens gespoten, zit gewoon in de bruine grondverf (primer?). Bedenk daarbij dat dit zogenaamde millieuvriendelijk lakken zijn op waterbasis, ik denk dat roest weer een groot probleem gaat worden Confused

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook