18 van de 39
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

XBXG’s BX 14 [deel 1]
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 21 mei 2007 02:54 AM
  [ # 256 ]

de Belgische manier, voor wat hoort wat Laughing

maar voor 50€ en je problemen zijn van de baan? lijkt me goede deal

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 509

Gepost: 21 mei 2007 03:00 AM
  [ # 257 ]
B_iks schreef:

Jij maakt wat mee als bx-rijder! In ieder geval mooi dat het zo is opgelost, maar wat een prijs voor een tweedehands ontstekingsmodule Shocked!

ja,ik heb laatst €43 betaald voor een nieuwe (voor ZX maar lijkt identiek n.m.m)

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 21 mei 2007 03:06 AM
  [ # 258 ]
B_iks schreef:
XBXG schreef:

Je wilt niet weten hoe dichtbij je bij de waarheid zit… Shocked  Shocked

Ruilen met een bekende forummer dus….......

Uh, hij heeft wel op het forum gezeten ja, maar volgens mij al een tijdje niet meer.
Het gaat echter om iemand die iedereen kent van de BX Club.
Maar aangezien het géén BX is, houden we het hier maar ff ontopic, ok?  Very Happy

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 21 mei 2007 03:14 AM
  [ # 259 ]
XBXG schreef:
B_iks schreef:
XBXG schreef:

Je wilt niet weten hoe dichtbij je bij de waarheid zit… Shocked  Shocked

Ruilen met een bekende forummer dus….......

Uh, hij heeft wel op het forum gezeten ja, maar volgens mij al een tijdje niet meer.
Het gaat echter om iemand die iedereen kent van de BX Club.
Maar aangezien het géén BX is, houden we het hier maar ff ontopic, ok?  Very Happy

Aah, zeg nou even wie het is…. Of geef een hint, zodat BX cluppers wel weten wie het is (stook stook)

Test

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 21 mei 2007 03:19 AM
  [ # 260 ]

Het is in ieder geval een clidlid die geen BX meer heeft.
Dus de desbetreffende auto is ook géén BX.  Very Happy

Ojee, ik dat er iemand in Anna Pawlona heel jaloers gaat worden.  Laughing  Laughing

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 21 mei 2007 03:20 AM
  [ # 261 ]
paso schreef:

de Belgische manier, voor wat hoort wat Laughing

maar voor 50€ en je problemen zijn van de baan? lijkt me goede deal

Ik wil net zeggen, wat een gezanik over die paar tientjes, in plaats van dank en lof over de geboden service - en het voort kunnen zetten van de reis.
Een frequent voorkomend probleem trouwens, en als ik het zo begrijp is er aan technisch onderhoud aan deze auto nog niet al teveel gebeurd?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 21 mei 2007 03:21 AM
  [ # 262 ]
XBXG schreef:

Het is in ieder geval een clidlid die geen BX meer heeft.
Dus de desbetreffende auto is ook géén BX.  Very Happy

Ojee, ik dat er iemand in Anna Pawlona heel jaloers gaat worden.  Laughing  Laughing

Als ik in Anna Paulowna zou wonen, zou ik inderdaat heel snel jaloers op anderen zijn….

Maar wat is het dan wel voor een auto? Een Datsun Cherry? Of Morris Marina?

Test

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 21 mei 2007 03:23 AM
  [ # 263 ]

Nou, juist wel. Hij is flink onder handen genomen door Martijn de Ruiter.

Maar deze ervaring met de ANWb was voortreffelijk!! Ik ben zeer goed te woord gestaan aan de telefoon. De service kwam snel en deed er alles aan om mij weer op weg te helpen. Uiteindelijk heb ik iets van anderhalf of 2 uur stilgestaan, voordat ik weer de weg op kon. En dat toch in een niemandsland wat het daar in België is.  Rolling Eyes

Een uur later werd ik opgebeld door de ANWB met de vraag hoe het een en ander is verlopen. Ik heb ze zeer grote complimenten geleverd, want ik was/ben zéér tevreden met de hulp die ik kreeg.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 21 mei 2007 03:24 AM
  [ # 264 ]

@Thijs, er is een forummer uit A.P. die wel weet over welke Citroën ik het heb.  Wink

Laten we het hier over de BX 14 houden.  Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 21 mei 2007 03:28 AM
  [ # 265 ]
XBXG schreef:

Maar deze ervaring met de ANWb was voortreffelijk!! Ik ben zeer goed te woord gestaan aan de telefoon. De service kwam snel en deed er alles aan om mij weer op weg te helpen. Uiteindelijk heb ik iets van anderhalf of 2 uur stilgestaan, voordat ik weer de weg op kon. En dat toch in een niemandsland wat het daar in België is.  Rolling Eyes

Een uur later werd ik opgebeld door de ANWB met de vraag hoe het een en ander is verlopen. Ik heb ze zeer grote complimenten geleverd, want ik was/ben zéér tevreden met de hulp die ik kreeg.

Ja, ok, ik bedoelde ook meer de manier waarop er op gereageerd werd. Jouw band met de ANWB móet wel heel goed zijn want anders kwamen ze al niet meer naar je toe Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 21 mei 2007 03:58 AM
  [ # 266 ]
XBXG schreef:

Zucht,

Als je niet wil dat er gevist wordt moet je ook geen aas uitgooien. Ik zou zeggen: maar snel ruilen dat ding want het is een notoire rampenbak. Wink

Trouwens, zo’n onstekingsmodule gaat wel eens kapot maar ik vind het echt wel even een stap te ver gaan om dan te stellen dat het ding in het verleden niet zoveel technisch onderhoud heeft gehad. Die dingen kunnen een keer op op een onvoorspelbaar moment kapot gaan, daar doe je vrij weinig aan.

Ach ja. ik vermoed dat dit BXje gewoon even wilde uittesten wat je kan hebben.. niet veel blijkbaar. Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 21 mei 2007 04:08 AM
  [ # 267 ]

Prima service van de ANWB, en gelukkig niets ernstigs waaruit je zou kunnen opmaken dat dit ook een pechbak zou zijn.
Maareh….

XBXG schreef:

@Thijs, er is een forummer uit A.P. die wel weet over welke Citroën ik het heb.  Wink

Dus toch weer? Ik ben benieuwd!!!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 21 mei 2007 04:21 AM
  [ # 268 ]
mpostma schreef:
XBXG schreef:

Zucht,

Als je niet wil dat er gevist wordt moet je ook geen aas uitgooien. Ik zou zeggen: maar snel ruilen dat ding want het is een notoire rampenbak. Wink

Ow, het maakt ook niet zoveel uit, maar soms wordt er echt pagina’s vol off-topic gel*ld, en dat vind ik altijd een beetje zonde.

patje74 schreef:
XBXG schreef:

Dus toch weer? Ik ben benieuwd!!!

Er is nog echt helemaal niets zeker hoor. Ik moet eerst eens goed denken of ik wel afscheid wil nemen van deze schitterende BX. Daarnaast zal ik een eventuele aankoop van die GS een heel groot deel van mijn dagelijkse rijden moeten veranderen. Oftewel dan zal ik waarschijnlijk met het OV naar m’n werk moeten gaan. Tenzij het regent, want ik ben zo lui als een…  Laughing

Ik moet die auto eerst maar eens zien als ie de stalling uitkomt, en of het überhaupt wat is. Maar dat zit wel redelijk snor, voor zover ik het via MSN heb begrepen.

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 21 mei 2007 11:07 AM
  [ # 269 ]
mpostma schreef:

Trouwens, zo’n onstekingsmodule gaat wel eens kapot maar ik vind het echt wel even een stap te ver gaan om dan te stellen dat het ding in het verleden niet zoveel technisch onderhoud heeft gehad. Die dingen kunnen een keer op een onvoorspelbaar moment kapot gaan, daar doe je vrij weinig aan.

...En dat weet Karel ook wel, want zelfs hìj is niet zo’n goeroe dat hij dat van tevoren aan kan zien komen…  Laughing

Maar goed, nu weer wegdoen…. Zonde….

Gr Martijn

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 21 mei 2007 12:22 PM
  [ # 270 ]
Martijn de Ruijter schreef:
mpostma schreef:

Trouwens, zo’n onstekingsmodule gaat wel eens kapot maar ik vind het echt wel even een stap te ver gaan om dan te stellen dat het ding in het verleden niet zoveel technisch onderhoud heeft gehad. Die dingen kunnen een keer op een onvoorspelbaar moment kapot gaan, daar doe je vrij weinig aan.

...En dat weet Karel ook wel, want zelfs hìj is niet zo’n goeroe dat hij dat van tevoren aan kan zien komen…  Laughing

Maar goed, nu weer wegdoen…. Zonde….

Gr Martijn

zou zeker jammer zijn wouter…. Zeker nu Martijn hem net helemaal onder handen heeft gehad.

Profiel  

18 van de 39
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook