19 van de 39
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »

XBXG’s BX 14 [deel 1]
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 21 mei 2007 12:43 PM
  [ # 271 ]

Ach nee man! Een BX is slechts een geweldig alternatief voor vele wagens die nog geweldiger zijn!  Wink  (shoot me!)  Laughing

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 21 mei 2007 12:46 PM
  [ # 272 ]
patje74 schreef:

Ach nee man! Een BX is slechts een geweldig alternatief voor vele wagens die nog geweldiger zijn!  Wink  (shoot me!)  Laughing

Very Happy guns Wink

patje je heb helemaal gelijk Wink

wouter ben benieuwd wat je nu weer heb gekocht maar dat horen we vanzelf wel Wink wel beter dat deze bx is gered en bij een liefhebber terecht komt

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 21 mei 2007 02:49 PM
  [ # 273 ]
patje74 schreef:

Ik vind het doodzonde om hem weg te doen. Ten eerste is het ding weer verwouterd (had em dan origineel gelaten qua intererieur!) en ten tweede getuigt het totaal niet van enige visie/denkwijze. Meja, ook dat is wel weer typisch des Wouters. Want Wouter doet altijd de goeie BX-en weg…

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 21 mei 2007 03:06 PM
  [ # 274 ]

In een poging om on-topic te gaan: geweldig dat die 323 moest moven voor de BX, toch?  Very Happy

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 21 mei 2007 03:39 PM
  [ # 275 ]
XBXG schreef:

Ojee, ik dat er iemand in Anna Pawlona heel jaloers gaat worden.  Laughing  Laughing

Ik word heel nieuwsgierig Wouter, zit er een GS/GSA aan te komen??

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 21 mei 2007 05:10 PM
  [ # 276 ]
hogervp schreef:
XBXG schreef:

Ojee, ik dat er iemand in Anna Pawlona heel jaloers gaat worden.  Laughing  Laughing

Patrick

—excuses voor het ontbreken van hoofdletters, maar het toetsenbord waar ik nu op zit, heeft een wijgerende shift-knop—-

ik werd gisteren benaderd voor een leuke origineel nederlandse gs uit 1974 in nette staat. nota bene de allereerste gs waar ik ooit in heb gereden, egens in begin 2004.
natuurlijk is dat erg leuk, want ik blijf de gs de leukste en mooiste citroën allertijden vinden. echter vind ik mijn huidige bx zo mooi en leuk, dat ik het echt niet ga doen. er komt nog wel een keer een andere gs, maar het zou echt zonde zijn om mijn huidige bx weg te doen. ik heb ‘m pas 3 weken…

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 21 mei 2007 05:13 PM
  [ # 277 ]

Waarschijnlijk een heel verstandig besluit Wouter! Stiekem vind ik je BX ook wel erg mooi. Maar ja, een GS en ook nog van het 1e type… zucht…
Speel hem voor de aardigheid eens door naar mijn naamgenoot!

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 21 mei 2007 05:17 PM
  [ # 278 ]

misschien leuk voor patrick dan??

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 21 mei 2007 09:48 PM
  [ # 279 ]
mssl schreef:
woutersmits schreef:

Die is nog aan het vechten met zijn vrouw….. Laughing

Ff bij Bokito op cursus gaan!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 21 mei 2007 09:58 PM
  [ # 280 ]
mssl schreef:
mpostma schreef:
mssl schreef:
woutersmits schreef:

Die is nog aan het vechten met zijn vrouw….. Laughing

Ff bij Bonito op cursus gaan!

Pas op hoor…..vrouwen zijn altijd geniepig…. Razz en ik kan mij niet herinneren dat patrick 2,5meter x 2meter was Laughing !

We doneren Patrick eerst een ‘‘bodybuilding’’ pas Razz ....vervolgens wordt het vanzelf een Bonito Laughing ! Daarna geeft hij alleen 1 probleem….hij past niet meer in de GS(A). Wink

Bonito? Who’s that??

Bokito

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 21 mei 2007 10:18 PM
  [ # 281 ]

Hé lui dit is Wouter’s topic! Overigens ga ik twee keer per week het zwembad in en 1 keer per week de sportschool in, maar Bokito achtige afmetingen heb ik nog steeds niet gekregen, en ik doe echt wel mijn best… echt wel!  Laughing

Overigens speelt er een andere discussie bij ons thuis. Vrouwlief vindt een Ami zo leuk, dat ben ik geheel met haar eens maar een GS heeft dan toch mijn voorkeur. Afijn we zien wel hoe dit gaat aflopen.

Maarum, Wouter. Die GS, waar staat die in hemelsnaam? Ik ken een pracht van een GSA, een ID, een HY en nog wat 2CV’s en een Méhari maar dan houdt het op voor zover ik weet. Alhoewel, op de Grasweg staat nog een 11CV geloof ik.

Wel goed dat je de BX houdt. Wie wil er nou een verwouterde BX?  Wink  Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 21 mei 2007 11:23 PM
  [ # 282 ]
hogervp schreef:

maar Bokito achtige afmetingen heb ik nog steeds niet gekregen, en ik doe echt wel mijn best… echt wel!  Laughing

Maar goed, jij zwemt weer beter dan Bokito. Bovendien gaat het wellicht niet eens zozeer om je afmetingen, maar meer om de manier waarop je het vrouwtje duidelijk maakt dat er met de opperman van de harem niet te spotten valt!

@Wouter. ik kan me voorstellen dat je wellicht wel weer graag een GS wilt. Het is en blijft leuk spul. Toch zou ik eerder overwegen er eentje bij te nemen als leuke mooi weer auto dan de BX te vervangen. Een GS langdurig dagelijks berijden is nagenoeg alleen nog maar weggelegd voor de zelfsleutelaars of voor mensen met een zeer dikke portemonnee.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 22 mei 2007 12:30 AM
  [ # 283 ]

Ja klopt. Ik kan me voorstellen dat een groot deel van dit forum een ‘slechte’ eigenschap heeft van het niet onder controle kunnen hebben bij het zien van een schitterende auto. Wat voor model die persoon dan ook als favoriet heeft. Bij mij blijft dat dus de GS.

@Patrick, die GS staat volgens mij in de buurt van Den Haag.

Profiel  

macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 856

Gepost: 22 mei 2007 12:50 AM
  [ # 284 ]
XBXG schreef:
hogervp schreef:
XBXG schreef:

Patrick

—excuses voor het ontbreken van hoofdletters, maar het toetsenbord waar ik nu op zit, heeft een wijgerende shift-knop—-

ik werd gisteren benaderd voor een leuke origineel nederlandse gs uit 1974 in nette staat. nota bene de allereerste gs waar ik ooit in heb gereden, egens in begin 2004.
natuurlijk is dat erg leuk, want ik blijf de gs de leukste en mooiste citroën allertijden vinden. echter vind ik mijn huidige bx zo mooi en leuk, dat ik het echt niet ga doen. er komt nog wel een keer een andere gs, maar het zou echt zonde zijn om mijn huidige bx weg te doen. ik heb ‘m pas 3 weken…

Drie weken alweer????? Time flies….. Cool  Cool

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  

mike
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 339

Gepost: 22 mei 2007 12:06 PM
  [ # 285 ]
XBXG schreef:

@Patrick, die GS staat volgens mij in de buurt van Den Haag.

Bijna goed Wink

Ajeto!!!

Profiel  

19 van de 39
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook