Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Hallo allemaal,
Ik zag op markplaats.nl een originele armsteun voor een ZX te koop staan. Ik ga er vanuit dat het een middenarmsteun voor tussen de voorstoelen betreft. Ik heb gemaild en hij was al verkocht.. helaas.
Maar ik heb die dingen nog nooit gezien! Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet!
Heeft iemand daar foto’s van?
En weet iemand er nog 1 te koop??? Zal wel weer niet, zal wel net als bij een BX armsteun zijn: ‘verkocht voor je met je ogen kan knipperen’.
Maar het is natuurlijk wel ultiem relaxed zo’n armlegger in de midden!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Zeker ultiem. Ik heb toen in mijn Volcane een universele middenarmsteun gehad..deze heb ik bij de Automat gekocht.
Als je wel een armsteun wilt hebben, en geen probleem maakt of dit origineel is ja of nee, zou ik daar eens gaan kijken.
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
wyedema schreef:Ik heb toen in mijn Volcane een universele middenarmsteun gehad..
Tsja maar die is natuurlijk met Volcane en al ingeruild…. en ik ben toch wel een beetje fan van origineel… idd.
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Misschien leverde het nog wat extra op bij de inruil.
Maar goed als je een originele wilt hebben, is het meestal in bijpassende bekleding. Als deze items al schaars zijn is het nog moeilijker om dit in bijpassende bekleding te krijgen…..
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Ah dat scheelt ik heb een typeII dus das handig…!!
Trouwens een beetje modden is natuurlijk ook geen probleem… altijd leuk een beetje klussen!!!
...Maar goed als je een originele wilt hebben, is het meestal in bijpassende bekleding. Als deze items al schaars zijn is het nog moeilijker om dit in bijpassende bekleding te krijgen…..
Is het trouwens niet zo dat de armsteun van zwart kunstof is, zonder bekleding, net zoals bij een xantia???
gevonden op xantia-forum:
Dit schijnt een originele te zijn, voor een xantia welteverstaan!
Ohja en daar hebben ze ook al behoorlijk veel draadjes lopen (bijv. )over middenarmsteunen… tis blijkbaar een accessoire die veel mensen willen hebben!
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
WaJo schreef:Ah dat scheelt ik heb een typeII dus das handig…!!
Trouwens een beetje modden is natuurlijk ook geen probleem… altijd leuk een beetje klussen!!!...Maar goed als je een originele wilt hebben, is het meestal in bijpassende bekleding. Als deze items al schaars zijn is het nog moeilijker om dit in bijpassende bekleding te krijgen…..
Is het trouwens niet zo dat de armsteun van zwart kunstof is, zonder bekleding, net zoals bij een xantia???
gevonden op xantia-forum:
Dit schijnt een originele te zijn, voor een xantia welteverstaan!
Ohja en daar hebben ze ook al behoorlijk veel draadjes lopen (bijv. )over middenarmsteunen… tis blijkbaar een accessoire die veel mensen willen hebben!
Ik vind het geen gezicht !! :kots ook al is het dan origineel !!
Groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
ZX-Cruiser schreef:Nee precies neem dan die van de XM!
inderdaad of helemaal geen !! ik vind het erg goedkoop staan en het doet dat mooie velourse bekleding niet ten goed
Roy :cevr
Groet Roy
maar ja ieder voor zich natuurlijk
Roy :cevr
Groet Roy
ZX-Cruiser schreef:Is zover ik weet alleen op een type 2 leverbaar geweest en zou niet passen op een type1… Maar goed, dat is gewoon een kwestie van nog meer dingen overzetten waar die armsteun aan vast zit, of gewoon het hele spul modden totdat het wel past.
De middenarm steun die ik heb komt uit een Furio type-1 en dat is er eentje die precies past in het bakje achter de handrem/boven de asbak achter.
Die armsteun zat toevallig in een Furio op de sloop, ik wilde eigenlijk maar de raamrubbers van die auto, dat was €5, ik dacht ik dat hij voor die armsteun wel een woekerprijs zou gaan vragen, maar €10 voor de raamrubbers en de armsteun is heel redelijk
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
he zx1.4i,
heb je er niet even een kiekje van? Ik ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet. Ik ben het met de heren eens dat de originele armsteun van de xantia, er niet bijzonder luxe uitziet. Hopelijk is dat voor een ZX beter geregeld!
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Ik zal er binnenkort een foto van maken en hier op het forum zetten.
ZX1.4i schreef:Ik zal er binnenkort een foto van maken en hier op het forum zetten.
Kan er me iemand me zeggen hoe’k een foto kan bijvoegen?
‘k Heb effe een fotootje van m’n (standaard..) armsteun uit m’n ZX 1.9td Aura gemaakt…
Lebberlebber…(ahum!!)
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
als je een foto hebt, moet je die op een webserver plaatsen en de link met behulp van de standaard knoppen plakken in de tekst.
Zo kan ik bijvoorbeeld van mijn internetsite een plaatje pakken, zeg het adres is: , als ik dat tussen de zet dan krijg je dit:
Je kunt dus niet in het forum een plaatje uploaden, je hebt een eigen host-plek nodig.
Zo zit het toch heren moderators???
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Ik heb van Dieter inmiddels een aantal foto’s van een originele middenarmsteun (en zijn ZX TD Aura) gekregen via de email. Ik zal ze meteen effe met iedereen delen.
Dat ziet er toch wel strak uit hoor… hebbuhhhhh!!
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:ZX-Cruiser schreef:Tja ik vind het niet zo fraai.. Toch maar die XM steun erin klussen.
Mee eens ziet er een beetje gammel uit en hij zit wat laag
Hee deze heb ik ook, uit een Furio gehaald op de sloop.
Zit inderdaad een beetje laag en is niet echt super stevig, dus erop leunen met je volle gewicht is niet aan te raden.
Maar goed laag of niet, ik vind hem prima en mis dat ding pas als ik in een auto ga rijden zonder armsteun.