jaco schreef:De laatste keer was inderdaad in april.
Even met startkabels aan de gang dus? Vrijdag komt m’n vader toch langs, ik zal eens aan hem vragen of hij startkabels heeft. Anders zelf even kopen.
Goed idee….en haal voor de zekerheid ook even de 2 accupolen los, maak ze goed schoon en zet ze er dan weer op.
Vaak zit er nogal wat aanslag op (tussen).
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Zou ze zelf halen, is nooit weg en echt duur zijn ze ook niet
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
jaco schreef:eXpelliarMus schreef:Je kan gebruik maken van katrollen om zo de kracht te verdelen, om de BX niet in tweeen tetrekken?
Jij hebt het nu waarschijnlijk over het rechttrekken en niet over het starten, neem ik aan?
Yes!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- Xsara Scootertje.
Waar in A’dam woon je? ik heb wel start kabels ergens liggen!!
Ik woon in Gaasperdam (Gein, ZO). Maar ik ga zo weg en kom pas laat thuis, dus morgen ben ik er op z’n vroegst weer.
Maar ga denk ik hoe dan ook zelf een paar van die kabels kopen. Altijd handig om te hebben.
- Xsara Scootertje.
Oke!?
Einde verhaal, voor mij tenminste.
Via Marktplaats heb ik een mooi bod gekregen en vandaag is de BX opgehaald. De man gaat hem opknappen en, neem ik aan, weer doorverkopen. Gelukkig maar.
Wellicht zien we haar over een poosje weer op het forum verschijnen. :
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
jaco schreef:Einde verhaal, voor mij tenminste.
Via Marktplaats heb ik een mooi bod gekregen en vandaag is de BX opgehaald. De man gaat hem opknappen en, neem ik aan, weer doorverkopen. Gelukkig maar.
Wellicht zien we haar over een poosje weer op het forum verschijnen. :
Dat wordt dan je avatar aanpassen Jaco.
Ik hoop dat een echte liefhebber ermee aan de haal is gegaan. We blijven alert natuurlijk.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
O ja, helemaal gelijk. Ik ga daar zo snel mogelijk werk van maken.
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Nav tip van Martijn de Ruijter: Daar is ze weer!
D. Peters schreef:mkatgert schreef:Nav tip van Martijn de Ruijter: Daar is ze weer!
Wat is er met de lak gebeurd? Vergelijk de foto’s op marktplaats eens met de foto’s op pagina 1 van dit topic! Mag wel eens een goede poetsbeurt hebben!
En op mijn aanbod van een bumper in de juiste kleur, te ruilen tegen een andere TZxi-bumper is ook niet gereageerd. Geen porem zo.
Ich bin ein Breaker
Hé, ik kom net terug van vakantie en zie nu dat ze is opgelapt en te koop staat. Daar ben ik blij om.
De lak ziet er op de foto’s nogal vaal uit, maar dat ligt volgens mij voornamelijk aan de fotograaf. Toen ze ruim twee weken geleden bij mij werd opgehaald, was de lak gewoon og net zo mooi als een toen ik haar kocht.
Die bumper ziet er inderdaad niet uit . Maar Karel, op jouw aanbod om te bumpers te ruilen heb ik wel gereageerd hoor, meerdere keren zelfs. Het kwam er alleen niet van om iets af te spreken (om verschillende redenen die jij ook best weet). Uiteindelijk heb ik de auto verkocht en is het niet meer aan mij om achter jouw bumper aan te gaan.
Maarre… is het niks voor jou om haar te kopen? Heb je ook eindelijk wat aan die bumper van je
jaco schreef:
Die bumper ziet er inderdaad niet uit . Maar Karel, op jouw aanbod om te bumpers te ruilen heb ik wel gereageerd hoor, meerdere keren zelfs. Het kwam er alleen niet van om iets af te spreken (om verschillende redenen die jij ook best weet). Uiteindelijk heb ik de auto verkocht en is het niet meer aan mij om achter jouw bumper aan te gaan.
Klopt, maar op mijn laatste PB had ik niets meer van je gehoord - maakt me ook niet zoveel uit, en doet er ook helemaal niet meer toe. Ik heb ook geen probleem met die bumper in de stalling hoor
Maarre… is het niks voor jou om haar te kopen? Heb je ook eindelijk wat aan die bumper van je
Nee, ik heb geen interesse, zie andere draad ovr de 16trs - ik ben al van speelgoed voorzien…
Ich bin ein Breaker