Op marktplaats zie ik regelmatig stuurwielen van GTI’s
Passen die zo in een TZDturbo?
Ik bedoel is het eenvoudig te monteren, en zijn er nog hulpstukken nodig?
C5 Break LP 2.0HDi
Re: Stuurwiel GTI in een TZD?¿
DickStuif schreef:Op marktplaats zie ik regelmatig stuurwielen van GTI’s
Passen die zo in een TZDturbo?
Ik bedoel is het eenvoudig te monteren, en zijn er nog hulpstukken nodig?
die kun je zo over zetten
Totaal aantal Berichten: 105
- BX BX 19 TZI Break
- Xantia V6 Exclusive Automaat
- C5 C5 Tourer - 2.2 HDi 204 PK
- C5 Break 2.0-16V Ligne Prestige
Onderwerp verplaatst naar BX gedeelte.
Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
http://www.bxclub.nl
http://www.citroenbx.nl
Op die moer in je stuur past dop 21.
Vind ik altijd wel nuttige info, dan hoeft diegene die niet over het vermogen beschikt in een halve oogopslag te zien welke maat iets is niet 5 keer heen en weer te lopen naar zijn gereedschapskist teneinde de juiste maat dop te kunnen hanteren…
Test
Thijsvandebles schreef:Op die moer in je stuur past dop 21.
Vind ik altijd wel nuttige info, dan hoeft diegene die niet over het vermogen beschikt in een halve oogopslag te zien welke maat iets is niet 5 keer heen en weer te lopen naar zijn gereedschapskist teneinde de juiste maat dop te kunnen hanteren…
....als je dop 21 al hebt… anders loop je ook nog eens 5 keer voor niets met die doppen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Op die moer in je stuur past dop 21.
....als je dop 21 al hebt… anders loop je ook nog eens 5 keer voor niets met die doppen
Oh maar die zit in elke doppenset. behalve die met belachelijke zeldzame zuid-mozambiekse maten
Dop 22 past ook wel hoor…
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dop 21 zit ook op een kruissleutel voor de banden
TS…. als je hulp nodig hebt (knopje PB)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Bedankt voor alle nuttige tips!!!
Nu opzoek naar een nieuw stuurtje!
Of het eigenlijk een GTi stuurtje wordt weet ik nog niet…
Toen iemand “schrijftafel” schreef, moest ik toch even achter m’n oren krabben… die ga ik dan wel missen!!!
En… de linker spaak in het GTi stuur komt dan voor de watertemp.meter te zitten!!!
Wie heeft er nog een zwart TR../TZ.. stuur ???
C5 Break LP 2.0HDi
DickStuif schreef:En… de linker spaak in het GTi stuur komt dan voor de watertemp.meter te zitten!!!
Owja joh, hoe kom je daarbij? heb jij je watertemp meter dan onder je tellers hangen
Even ter indicatie aan TS:
DickStuif schreef:En… de linker spaak in het GTi stuur komt dan voor de watertemp.meter te zitten!!!
Nee hoor, in rechtuitstand kun je juist mooi tussen het bovenste gedeelte kijken bij een GTI stuur….tenzij je een wel heel klein opdondertje bent
Voordeel van een GTI stuur is, dat je er zo lekker de bochten mee kan maken als je de linker of rechter spaak vasthoudt….nadeel is weer dat het gat in de onderste 2 spaken te klein is om 4 vingers erin te houden (op de snelweg)....daarvoor zul je je schrijftafel-stuur moeten *verBrammen*
misschien niet vier vingers, maar mijn telefoon klemt er wel mooi tussen.
en dat ik een metertje niet kan zien, dat is me nog nooit opgevallen.
maareh, hoe vaak maken jullie dan je stuur los als jullie er “altijd” een kruissleutel voor gebruiken.
en oh ja, mijn doppensets zijn van gedore en heus wel compleet. van 4mm tot 32mm
hel1 schreef:misschien niet vier vingers, maar mijn telefoon klemt er wel mooi tussen.
en dat ik een metertje niet kan zien, dat is me nog nooit opgevallen.maareh, hoe vaak maken jullie dan je stuur los als jullie er “altijd” een kruissleutel voor gebruiken.
en oh ja, mijn doppensets zijn van gedore en heus wel compleet. van 4mm tot 32mm
mwoa, keer of 3 per week ofzo
Ik heb nu een xantia airbagstuur in mijn 20tzi zitten
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:hel1 schreef:misschien niet vier vingers, maar mijn telefoon klemt er wel mooi tussen.
en dat ik een metertje niet kan zien, dat is me nog nooit opgevallen.maareh, hoe vaak maken jullie dan je stuur los als jullie er “altijd” een kruissleutel voor gebruiken.
en oh ja, mijn doppensets zijn van gedore en heus wel compleet. van 4mm tot 32mmmwoa, keer of 3 per week ofzo
ja, dan moet je met dat bx-gerammel wel een aantal keer per week wisselen natuurlijk
hel1 schreef:stoterstangen90 schreef:hel1 schreef:misschien niet vier vingers, maar mijn telefoon klemt er wel mooi tussen.
en oh ja, mijn doppensets zijn van gedore en heus wel compleet. van 4mm tot 32mmmwoa, keer of 3 per week ofzo
ja, dan moet je met dat bx-gerammel wel een aantal keer per week wisselen natuurlijk
Mwah, van alleen naar de APK en terug rijden gaat het niet rammelen…......
Meer heb ik er nog niet mee gereden ops:
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Als ik de foto zo bekijk zou het moeten lukken…
De water temp meter is bij mijn BX (TZDturbo) door de vorige eigenaar later ingebouwd!
Het klokje zit net achter de richtingaanwijzerhandel.
Ik ga morgen nog eens goed kijken hoe ‘t bij mijn BX zit!
Ik laat het wel weten wat het gaat worden…!
C5 Break LP 2.0HDi